Onko normaalia?

Anonyymi

Olen 35v. Kahden lapsen yh äiti. Olen eronnut muutama vuosi sitten.
Seksihaluni on todella vahvat ja harrastan irtosuhteita paljon. Joskus saattaa olla 5 eri miestä viikkoon harrastamassa seksiä. Usein töiden jälkeen tapaan jonkun tinder miehen ja panemiseksi yleensä päättyy, monesti auto riittää siihen hommaan. Ja sit lapset hoidosta ja kaupan kautta kotiin. Olen siis ihan tavallinen äiti ihminen, jolla on vähän tuhmempi puoli. Lasten nähden en tapaa miehiä, mut sitten kun lapset on isällään viikonlopun, niin sitten on meno hurjaa.. Ja yleensä vielä annan panna ilman kortsua, kun eihän siinä kiireessä kerkeä miettimään moista. Vähän aina jännittää mitä tulee...
Mutta onko siis muita naisia ketkä harrastaa irtosuhteita näin paljon ja onko tämä normaalia?

32

1866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva, että voit toteuttaa seksuaalisia tarpeitasi. Ei kai tuo mitenkään hirveän harvinaistakaan ole, mutta tuolla suhdemäärällä kannattaisi varmasti käyttää kumia. Taudin saamisen todennäköisyys on uskoakseni melko suuri.

    • Anonyymi

      Kerrohan ap lisää itsestäsi

      • Anonyymi

        Miks pitää kertoa lisää ?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pehmeetä jänistä ei kovaa :(


    • Anonyymi

      Kyllä sun tarttis hankkia itsellesi vakkariastuja joka tyydyttää sut kunnolla ja lopettaa tuo onneton jakorasiana toimiminen. Ne äijät pikaisesti tyhjentää pussinsa vaan suhun ja niin kuin jo sanoit itsekin, on selvää ettei siitä tule kuin lisää tarvetta naida kun eivät hoida hommaa kunnolla. Ennen pitkää olet joko seksitaudin vallassa taikka maha pystyssä. Mutta jokainen pilaa elämänsä valitsemallaan tavalla.

      Tai sitten toimii fiksummin.

      • Anonyymi

        Ajattelinkin että tänne tulee näitä vähän törky kommentteja. Mutta kertaakaan ei ole tullut mitään tautia ja toki pillerit on raskauden ehkäisyyn. Jotenkin sen näkee ja aistii miehestä kenen uskaltaa antaa panna paljaalla.. Ja jotenkin itselle ei sovi mikään vakkari pano. Satunnaisista voi valita niitä parhaita ja jatkaa tutustumista vaikka viikonloppuna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelinkin että tänne tulee näitä vähän törky kommentteja. Mutta kertaakaan ei ole tullut mitään tautia ja toki pillerit on raskauden ehkäisyyn. Jotenkin sen näkee ja aistii miehestä kenen uskaltaa antaa panna paljaalla.. Ja jotenkin itselle ei sovi mikään vakkari pano. Satunnaisista voi valita niitä parhaita ja jatkaa tutustumista vaikka viikonloppuna...

        Ei se nyt vaan ole faktaa että jonkun tuntemattoman taudit olisi nähtävissä ja aistittavissa. Niitä on semmoisia avioparejakin joissa toinen on käynyt vieraissa salaa vain kerran ja hokkus pokkus pian onkin molemmat jossain seksitaudissa vaikka on ollut vain ehkä se 1 hairahdus. Riski on satoja ellei tuhansia kertoja suurempi jos viikoittain päästää 5 tuntematonta sonnia astumaan itseään ilman kumeja ja uskottelee itselleen että sen voi aistia että on turvallista. Itsepetosta tuo on.

        Apinarokkoa odotellessa hyviä panoja sulle vaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelinkin että tänne tulee näitä vähän törky kommentteja. Mutta kertaakaan ei ole tullut mitään tautia ja toki pillerit on raskauden ehkäisyyn. Jotenkin sen näkee ja aistii miehestä kenen uskaltaa antaa panna paljaalla.. Ja jotenkin itselle ei sovi mikään vakkari pano. Satunnaisista voi valita niitä parhaita ja jatkaa tutustumista vaikka viikonloppuna...

        Olisit minun unelmanainen. Pääsisi aina liukkaille, olis upeaa. Olen vapaa, joskus vähän pervo 60 Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt vaan ole faktaa että jonkun tuntemattoman taudit olisi nähtävissä ja aistittavissa. Niitä on semmoisia avioparejakin joissa toinen on käynyt vieraissa salaa vain kerran ja hokkus pokkus pian onkin molemmat jossain seksitaudissa vaikka on ollut vain ehkä se 1 hairahdus. Riski on satoja ellei tuhansia kertoja suurempi jos viikoittain päästää 5 tuntematonta sonnia astumaan itseään ilman kumeja ja uskottelee itselleen että sen voi aistia että on turvallista. Itsepetosta tuo on.

        Apinarokkoa odotellessa hyviä panoja sulle vaan....

        Näin ne taudit leviää, eihän mun kumppaneilla mitään voi olla. Pian alapää kutisee ja kirvelee, mutta sekin voi olla vaikka pesuaine allergiaa, nou hätä. Seuraavat treffit onkin sitten spt klinikalla, jossa nää miehet on vaimoineen, tai tyttöystävineen, revi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelinkin että tänne tulee näitä vähän törky kommentteja. Mutta kertaakaan ei ole tullut mitään tautia ja toki pillerit on raskauden ehkäisyyn. Jotenkin sen näkee ja aistii miehestä kenen uskaltaa antaa panna paljaalla.. Ja jotenkin itselle ei sovi mikään vakkari pano. Satunnaisista voi valita niitä parhaita ja jatkaa tutustumista vaikka viikonloppuna...

        Naurettava väite että sen näkisi päältäpäin millainen suhari mies on.
        Jos nuo miehet panevat sinua ilman kortsua, tekevät he samaa kaikkien muidenkin kanssa. Monet heistä harrastavat myös seksimatkailua ja tauteja tuodaan tuliaisena. Juurikin tavallinen kiltin oloinen mies saa kaikilta, ja ilman kortsua.
        Voit hyvinkin olla hivin kantaja, ja tarttuu se eteenpäinkin, joten onnea vaan valitsemallasi tyylillä.


    • Anonyymi

      Sama juttu näin miehenä, välillä just irtosuhteissa panen ilman kumia, ja on hyvin tapauskohtaista. Paljaalla kuitenkin tuntuu paljon paremmalta molemmille. Naisen seksuaalisuus on ihan normaalia, ei sitä kannata hävetä.

    • Ole ihan rauhassa ja hyvillä mielin. Se on ihan normaalia. Päivänkakkaratkin ovat eri kokoisia. Toisen seksivietti on suurempi, toisen pienempi.

      Pitänet huolen, että myös lapset saavat riittävän lunkin käsityksen seksistä. Se syntyy vain JATKUVALLA luontevalla juttelulla. Jos ajattelet, että puhut sitten, kun snadilaiset ymmärtävät, sitä aikaa ei tule koskaan. Silloin oletkin katkaissut rennon puheyhteyden ikuiseksi ajaksi, ja varsinkin ajaksi, jolloin tenavat kaipaisivat eniten neuvojasi ja tukeasi.

      Tietosi syntyy kokemuksesta. Sitä ei koulu voi korvata. Sinulla on kullanarvoista tietoa.

      Rentoa ja nautinnollista jatkoa! 🌹👀

    • Anonyymi

      Tiedän useampia naisia, jotka kyllä osaa ja haluaa ja toki saakin pitää lystiä ja vaihdellaan kuulumisia aina milloin mistäkin viikonlopun toilailuista, mutta tuo viitisen ukkoa viikossa, alkaa menemään jo aika reippaasti vakavan harrastuksen puolelle, ellei jo lähelle ammattilaisuutta. En kyllä kiistä, etteikö olisi nastaa paneskella vaikka viiden naisen kanssa viikottain, duunin jälkeen takapaksissa panot ja pokkana kotiin, mutta ei ehkä kapasiteetti riittäisi moiseen.

      Toki olen huomannut, että eron jälkeen tulee sellainen villi vaihe, jossa antaa mennä ja siinä ei todellakaan ole mitään vikaa. Antaa palaa vaan, pillu ei naimalla kulu. Itsekään ei ole kumin ystävä ollenkaan ja leikeltynä, saan laskea lastit huoletta sisään ilman murheita raskaaksi tulemisesta. Vieraissakin on tullut käytyä, mutta varattujen kanssa ja avoimesti arvioitu riski olemattomaksi ja annettu palaa. Sinne ne naisen uumeniin ne lastit kuuluu ja kiimassa kumien kanssa räveltäminen.

      Anna mennä kun kelpaa vielä. Sekin aika tulee, että markkina-arvo alkaa tippumaan, niinkuin meillä keski-ikäsillä ukoilla ja enää ei saa siihen malliin kuin aivot haluaisi ja on tyydyttävä kotona makaavaan lahnaan. Tyhjenee ne pussit sinnekin.

    • Anonyymi

      normaalia nauti

    • Anonyymi

      Mitäpä jos aloittaja selventäisi, mitä epänormaalia hän asiassa näkee.

      • Anonyymi

        Aloittaja selventää. Lähinnä seksi kertojen määrää mietin ja sitä että käyn töiden jälkeen panemassa ja pokerina kunnon äidiksi..
        Ja en kyllä rahasta tee sitä, vaikka varmaan miehet maksaiskin siitä..
        Ja on kyllä kortsukin käytössä joskus, ehkä puolet kerroista ilman. Riippuu miehestä..


    • Tilastodata kertoo, että 80% Suomalaisista kantaa useita sukupuolitauteja.
      Se että ne on latentissa vaiheessa sinulla tai etteivät ole vielä syöväksi kehittyneet ei tarkoita etteikö niitä olisi sun kehossa muhimassa...

      Muutoin ei ole mitään sun harrastusta vastaan. Halusin vain oikaista harhakäsityksesi.

      • Anonyymi

        Mistähän Afrikan maasta tuo tilasto mahtaa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän Afrikan maasta tuo tilasto mahtaa olla?

        Namibia tai kenia on maa. Bladen jutut on ihan antenniosaston juttuja, eli ei kannata ottaa tosissaan. Etsii "puhtoista neitsyttä" itselleen, ikää jo aikuisen miehen verran, mutta ei vaan löydy. Hallelujaa.

        Mielummin aitsi ku paitsi.


      • Anonyymi

        onpa raju luku tuo 80%. Ihan on hatusta revitty ja tuo tilasto lienee sellaisen tekemä joka ei osaa prosenttilaskua! Jos Suomessa on esim. 3250 000 aktiivisessa seksi-iässä olevaa ihmistä jotka myös harrastaa seksiä, ja sukupuolitauteja jyllää 10 000 ihmisen keskellä, niin luku on lähempänä 0,3 prosenttia.

        80% olisi yli 2 miljoonaa, sillä kolmen miljoonan joukossa 80% on liki 2 500 000.


    • Anonyymi

      Ikuisesti yksin ollut mies kysyy mikä on paras määrä! 1, 5, 10, 15 vai 150. Itse olen miehenä ollut parin kanssa. Mutta tiedän ettei nekään joilla on ollut 150 ole onnellisia. Ehkä 15 on hyvä. Ja se on hyvä jos perheellisenä on sen verran siimaa että ei lukitse itseään yhteen vaan löytää kaverin jonka kanssa myös seksi sujuu perheestä riippumatta.

      Paras vastaus naiselle kysymykseen mille pillu maistuu on se, että nuolee toisen naisen pillua. Eikä jää yhteen kertaan vaan kokeilee saman naisen kanssa useammin ja keskustelee!

      • Anonyymi

        Käykääs älypäät lukemassa ilta sanomista mitä kaikkia tauteja saa suojaamattomasta seksistä ..
        Ja suurin osa oireettomia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykääs älypäät lukemassa ilta sanomista mitä kaikkia tauteja saa suojaamattomasta seksistä ..
        Ja suurin osa oireettomia..

        Lekurilta saa rohtoja.
        Ei siis kannata huolestua.


    • Anonyymi

      Muista käydä ainaki säännöllisesti papakokeissa sillä sinulla on kaiken todennäköisyyden mukaan moralisoimattakin hpv virus. En hyväksy käytöstäsi mutta syöpää ei kukaan ansaitse.

    • Anonyymi

      Hei, voisin melkein samaistua aloittajan tilanteeseen. Olen aina ollut todella aktiivinen seksissä ja erottuani miehestä on ollut aika paljon random miehiä. Olen itsekin äiti ihminen ja vartalosta näkyy että olen synnyttänyt, eikä kuntosali ole lempipaikka..
      En ihan viittä miestä viikkoon tapaa, mutta useita kyllä ja niistä "valikoituu" vapaa viikonlopulle kivaa tekemistä, jolloin sitten meno on hurjaa ja kivaa. Ja mitä ehkäisyyn tulee, niin ei ihan aina kortsu ole mukana... Mutta toki pillerit kyllä.
      Kertokaapa muutkin naiset miten villiä sinkku aikana on ja miten paljon on eri kumppaneita viikkoon.
      Koska itsekin mietin olenko ainut kuka harrastaa irtosuhteita näin paljon..

      • Anonyymi

        Eihän panemisessa vaikka useamman kanssa mitään väärää ole kun vaan järki mukana. Itse olen yh jolla kaksi varhaisteiniä lasta. Tapaan seksin merkeissä kahta vakkarimiestä jotka kyllä tietävät toisistaan. Yleensä tavataan vain silloin lapset isänsä luona tai muualla hoidossa mutta koska tämä ei mitenkään säännöllisesti järkättävissä, niin joskus jompikumpi mies on ollut mun luona yötä myös silloin kun lapset kotosalla (nukkumassa tietty). Ja myönnän että ollaan kyllä tuolloinkin pantu. Yritetään tietty olla mahdollisimman hiljaa mutta joskus tosi kiihkossa saattaa huomaamatta mennä aika äänekkääksi.

        Toinen mies on lapsia nähnyt pari kertaa nopeasti ohimennen aamulla. Luulen että ainakin vanhempi aavistaa ja tajuaa ainakin jollain tasolla millä asialla miehet on äidin makkarissa mutta tarpeet ne on minullakin, ja pantiinhan sitä tietty lasten isän kanssakin vaikka lapset kotona. Ja kortsua en näiden miesten kanssa käytä koska luottamus mudostunut ajan kanssa ja haluan sisälleni aitoa paljasta miestä, en kumia.


    • Anonyymi

      Luulisin että ihan on yleistä tommonen. Ainakin omasta näkökulmasta, sillä itsekin harrastan yhden illan juttuja paljon. Useita kertoja viikossa tulee pantua uusia miehiä. Olen hyvin sosiaalinen ja avoin ihminen, niin mielestäni löydän helposti seuraa ihan arkisista jutuista, ei välttämättä tarvitse tinderiä.
      Olen vajaa 30 v. Lapseton, niin sikäli helppoa mennä..

    • Anonyymi

      Panemises ei ole mitään väärää. Kannattaa etsiä vain yksi kumppani jota panee. Minä panen yhtä yh naista joka asuu minua lähellä. Nainen tosi seksikäs ja sillä taitaa olla 3 lasta, on 36 vuotias.

    • Anonyymi

      Ja sit täällä ihmetellään kun taudit leviää...

      • Anonyymi

        Sinä olet keksinyt selibaatillesi selityksen.
        Aika kehnon tosin.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo aika hurjalta vaikuttaa. Minä olen (ollut) yksinhuoltajaäidin poika ja seurannut, joutunut seuraamaan, millaisiin kiirastuliin, pidättymiseen, salailuihin ja muihin manöövereihin äitini joutui. Kaikista niistä on jäänyt hauskat ja jännittävät muistot. Niin jopa siitäkin joulusta, jolloin äidin silloinen miesystävä oli joulupukkina ja toi minulle mekanot, äidille sukat, sukkanauhat ja sukkanauhaliivit. Äidin piti ne saman tien pukeakin, joulupukin hartaasti pyydettyä. Minä sillä aikaa kokosin mekanoa. Yöllä heräsin, kun joulukuusen takana lattialla patjan päällä rakasteltiin. Minä ensin hieman säikähdin, että joulupukki tappaa äidin ja heti sen jälkeen minut. Mutta rauhoitin mieleni, vedin peiton korville ja sopuisastihan se tilanne lopulta ratkesi.

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1680
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1067
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      870
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      630
    Aihe