Laadukkaalla kuvalla viittaan vaihteen vuoksi tietenkin tähän
https://ibb.co/nmDLyfb ja https://ibb.co/XjN3wm2
taitteelliseen kuvaan.
Katselin kuvaa vaatimattomalta näytöltäni joka reilusti alle 100 tuumaa ollen.
Huomasin kuitenkin kuvassa oikealla hyvän vinkin.
Keskustelua tasokkaista kuvista täällä thaimaassa
87
988
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska tämä 2010 halpoja kakkosluokan kitaroita, yleensäkin ihmettelen miksi niitä pitää olla monen monta rivissä, vaurauden merkki, vai yksi kunnollinen, jota tuo itse kuvaamani Martin osoittaa, tuo Martin on arvoltaan suurempi kuin nuo kaikki tollon kitarat yhteensä, ja voin vakuuttaa että jossain sen näkyy, yleensä soinnissa ja työnlaadussa, harvalla 200 euroa kitaralla tekee mitään muutakin saa sormenpäät kipeäksi.
- Anonyymi
No niinhän hän itse sanoi että halpoja on. Nytkö sinua sitten naurattaa kun ensin olit että "yhden kitaran kokoelma"? Sekoitit hänet toveriisi Numbaan. Hänellä oli kuva yhdestä kitarasta, joka tietenkin oli maailman paras ja sitten hän kertoilikin sellaisia tarinoita duureista ja molleista joista voi päätellä ettei hän tiedä kitaroista eikä musiikista höykäsen pöläystä.
- Anonyymi
Hienoja kuvia, mistä ilmenee, Martin olevan Thaimaassa?
S - Anonyymi
Hua Hinin majuri Martilla
https://www.youtube.com/watch?v=PZTb374qoak
muutakin kipeänä kuin sormenpäät? - Anonyymi
Laitatko numba vielä siitä Martinista uuden kuvan, niin tutkitaan hieman?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko numba vielä siitä Martinista uuden kuvan, niin tutkitaan hieman?
Pelkkiä sanoja vaan ja taas... sanokaa minun sanoneen.
- Anonyymi
Sointi olla perseestä, tuossa pölyä, on ollut pitkähkön aikaa käyttämättä, mutta melkein kokeilin tänään onko 100% vireessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sointi olla perseestä, tuossa pölyä, on ollut pitkähkön aikaa käyttämättä, mutta melkein kokeilin tänään onko 100% vireessä.
Ollen.
- Anonyymi
Hupsista... lipsautin linkin väärään kuvaan.
https://imgbb.com/nmDLyfb
kas tuossa tuo kuva ollen, missä vinkki Saariläskipäälle.
Vinkki: klikkaa kuvaa tuosta kohdasta missä lukee:
"2. Valmentaja antaa kolme vinkkiä, joilla saat vatsarasvan palamaan kävelylenkillä"- Anonyymi
"2. Valmentaja antaa kolme vinkkiä, joilla saat vatsarasvan palamaan kävelylenkillä"
Huomenna Savon Sanomien uutisesta ilmenee, että kuksa ei ole Chiang Maissa.
- Anonyymi
Torniossa pystytettiin 150 000 euron näyttö MM-ottelua varten – sensei yritti hakata rikki putken pätkällä.
- Anonyymi
Sekoitat minut nyt Numbaan.
- Anonyymi
Muistan sen verran aiemmasta keskustelusta, että Saaripasasella ei ole alkeellisintakaan käsitystä kitaransoitosta, heitti jotakin aivan käsittämätöntä jargonia eikä edes tiennyt mitä ovat kitarasoinnut.
Eipä hätää, minäkin olen vain nuotio"tasoinen" säestäjä, mutta kiitelty karaokelaulaja. 8)
Käytännössä soitan vain kuvan keskimmäistä kitaraa, Fenderiä. Tallinnan keskustasta ostin sen 2013 kesällä musiikkiliikkeestä. Ovh oli 490e, olin sen jo maksamassa kun myyjä löysi siitä kolhun ja antoi satasen tai sataviiskymppiä omatoimisesti alennusta.
Mukavan pehmeä soundi ja kolme alinta kieltä nylonia. Voin vähän soittaa sitä iloksenne nauhalle. Aijaassa ei taida kuulua äänet ni pitää jonnekin muualle ladata.
Vasemmassa laidassa on Ashton, jonka roudasin aikoinaan Thaimaahan. Ei oikein pysy vireessä, sain sen jostakin muistaakseni 150e. Itse asiassa taisin ostaa sen Savonlinnasta tori.fi:stä, kun oltiin siellä hommissa ja oli tylsää.
Thaikitaroita ostin joka vuosi yhden tai kaksi, kun olin talviasukkina. Lentokoneessa niitä kulki sitten edestakaisin ja muutama jäi Suomeen. Suomen kuivuutta ei oikein tuppaa halvat thaikitarat kestää, vaan paukahtaa halki. Ohuenlainen pintakäsittely ja eri ilmankosteus.
Ostellut koristeeksi myös. Kaunista käsityötä ja soivat jonkin aikaa nätisti. Ohut ja lähes käsittelemätön kaikukoppa tuo erilaisen soundin.
Sisustusmateriaalia siis osittain. Monillahan on kodissaan myös piano ihan koristeena ja soittotunnit on jääneet suunnilleen yhteen tuntiin. Meillä oli viimeisessä asunnossa Suomessa piano, joku exän ylppärilahja tms. Hän kiekui joskus sen parissa ja vanha isäntä huusi naapurista että elekeepä tappako sikkaa.
Olen vähän hidas ollut oppimaan, ja arvioisin että minulta on vienyt elämästäni sellaiset 2000 tuntia oppia kelvolliseksi säestäjäksi ja sointutaulukko.
Kitaristit on aivan erikseen. Harrastajat on harrastajia eikä näillä vaurioituneilla räpylöillä kummoiseksi tulla. Sellaiset on kitarat kuin on mieskin. Ei helmiä sioille.
Kun numerosenseitä naurattaa minun halvat kitarat, niin haluaako hän kenties nähdä jotakin arvokasta? Voin raottaa kassakaapin ovea jos haluat? Laitanko samaan kuvaan passin raolleen, ettet väitä sitä sitten toisten kassakaapiksi?
T 2010- Anonyymi
Sen verran tiedän kyllä kitaroista ja olen kokeillut hyviä kitaroita, että hyväksi luokiteltava alkaa jostakin 700- eurosta ylöspäin ja erinomaiset kitarat parista tonnista ylöspäin.
Vanhalla Martinilla ei kamalasti voi elvistellä, koska aika sitäkin on väännellyt ja jonkun ammattilaisen pitäisi säätää se uuteen uskoon, vaan miksipä säätäisi, kun väitetty omistaja ei osaa soittaa kuin suutaan.
Maksanee vähintään satasen se säätö, ja satanen on numerosenseille omaisuus.
T 2010 - Anonyymi
Mukavaa tarinointia Kympiltä jälleen, kiitos.
"Meillä oli viimeisessä asunnossa Suomessa piano, joku exän ylppärilahja tms. Hän kiekui joskus sen parissa ja vanha isäntä huusi naapurista että elekeepä tappako sikkaa."
Tuon lukiessani oli pakko nauraa ääneen.
Laitappa namikat kaakon suuntaan ja kuuntele tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0
--- herättikö ajatuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran tiedän kyllä kitaroista ja olen kokeillut hyviä kitaroita, että hyväksi luokiteltava alkaa jostakin 700- eurosta ylöspäin ja erinomaiset kitarat parista tonnista ylöspäin.
Vanhalla Martinilla ei kamalasti voi elvistellä, koska aika sitäkin on väännellyt ja jonkun ammattilaisen pitäisi säätää se uuteen uskoon, vaan miksipä säätäisi, kun väitetty omistaja ei osaa soittaa kuin suutaan.
Maksanee vähintään satasen se säätö, ja satanen on numerosenseille omaisuus.
T 2010Voi olla poju, mutta factaa on se että tuo Martin on yksin moninkertaisesti arvokkaampi kuin nuo sinun rempulat se on mahonkia ja kaulapähkinäpuuta, yli 20 vuotta vanha... mallia en muista, kooltaan dreadnought. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi pitäisi olla useita akustisia, yksi hyvä riittää tai jos toinen metalli toinen klassinen, laudat on vähän eri asia, kitarat eivät ole oikein hyviä sisustustarvikkeita keräävät paljon pölyä ja vaikeita puhdistaa. https://www.martinguitar.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla poju, mutta factaa on se että tuo Martin on yksin moninkertaisesti arvokkaampi kuin nuo sinun rempulat se on mahonkia ja kaulapähkinäpuuta, yli 20 vuotta vanha... mallia en muista, kooltaan dreadnought. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi pitäisi olla useita akustisia, yksi hyvä riittää tai jos toinen metalli toinen klassinen, laudat on vähän eri asia, kitarat eivät ole oikein hyviä sisustustarvikkeita keräävät paljon pölyä ja vaikeita puhdistaa. https://www.martinguitar.com
Mitä taas tulee kieliin se on jokaisen soittajan henkilökohtainen valinta, nylon kielet on helpompi soittaa mutta jos kitara on suunniteltu metallikielille, voi sointi olla perseestä, tuossa on kaikki metallia, on ollut pitkähkön aikaa käyttämättä mutta kokeilin tänään on 100% vireessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla poju, mutta factaa on se että tuo Martin on yksin moninkertaisesti arvokkaampi kuin nuo sinun rempulat se on mahonkia ja kaulapähkinäpuuta, yli 20 vuotta vanha... mallia en muista, kooltaan dreadnought. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi pitäisi olla useita akustisia, yksi hyvä riittää tai jos toinen metalli toinen klassinen, laudat on vähän eri asia, kitarat eivät ole oikein hyviä sisustustarvikkeita keräävät paljon pölyä ja vaikeita puhdistaa. https://www.martinguitar.com
Taisit tollukka unohtaa jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa tarinointia Kympiltä jälleen, kiitos.
"Meillä oli viimeisessä asunnossa Suomessa piano, joku exän ylppärilahja tms. Hän kiekui joskus sen parissa ja vanha isäntä huusi naapurista että elekeepä tappako sikkaa."
Tuon lukiessani oli pakko nauraa ääneen.
Laitappa namikat kaakon suuntaan ja kuuntele tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0
--- herättikö ajatuksia.Aikoinaan kun toi biisi alkoi soimaan, niin mielikuvissani yhdistin soundit tässä kuvassa
https://www.youtube.com/watch?v=9ykZc5E6UEE olevaan kitaraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä taas tulee kieliin se on jokaisen soittajan henkilökohtainen valinta, nylon kielet on helpompi soittaa mutta jos kitara on suunniteltu metallikielille, voi sointi olla perseestä, tuossa on kaikki metallia, on ollut pitkähkön aikaa käyttämättä mutta kokeilin tänään on 100% vireessä.
Mitä taas kuviin tulee, niin tuo Martin on niin tasokas, että kamerani, joka nyt muuten on huollossa, laatu riitä, Martista kuvien ottoon, resuperseet.
- Anonyymi
Onko tuo kuvassa toinen vasemmalta kitara Gibson Les Paul ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä taas kuviin tulee, niin tuo Martin on niin tasokas, että kamerani, joka nyt muuten on huollossa, laatu riitä, Martista kuvien ottoon, resuperseet.
Miksi minun pitäisi se kuvata uudelleen, olen sen jo kuvannut ja tänne laittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo kuvassa toinen vasemmalta kitara Gibson Les Paul ?
Siis tässä kuvassa https://imgbb.com/nmDLyfb
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tässä kuvassa https://imgbb.com/nmDLyfb
Se on sen piraattikopio, todella vanha. Ostin naapurilta koteloineen. Täysin ehjä ja virheetön, mutta pitäisi viedä säädettäväksi jollekin osaajalle. Ilman referenssiä ei oikein riitä luottamus paikallisiin kitaraseppiin. Joku muu saa käydä ensin ja kertoa kokemuksistaan.
Erittäin helppo soittaa.
Pieneksi kaupungiksi Nangrongissa on ainakin kolme kitarakauppaa, jotka myy paikallisten velhojen ja itsetekemien lisäksi tunnettuja merkkejä. Yhden olen täältä ostanut.
Yhdessä välissä vein aina kesäksi Suomeen thaikitaran ja sitten se jäi jollekin morsiusneidolle lahjaksi tarkoituksella tai vahingossa.
Naiset on sellaisia että kun vetäiset haikean serenadin tunteella, niin ei tarvi kysyä erikseen sen jälkeen että mentäiskö panemaan.
Yksissä illanistujaisissa eräs naispuoleinen sai raivarin, ei minulle, mutta purki sen kitaraani ja hakkasi sen palasiksi katuun. Sitkeänä sissinä liimailin palaset takaisin, pistin vähän hiilikuidun näköistä muovia naamioksi ja se soi edelleen, kunnes eräs blondi kysyi saako hän sen sisustukseensa. Toki vain. Minä sain hältä klamydian vastalahjaksi.
Yhden annoin täällä naapurille 40- vuotislahjaksi. Vaimo teki siihen kynsilakalla hänen nimensä.
Numeromies sanoo;
"Enkä muutenkaan ymmärrä miksi pitäisi olla useita akustisia, yksi hyvä riittää tai jos toinen metalli toinen klassinen, laudat on vähän eri asia, kitarat eivät ole oikein hyviä sisustustarvikkeita keräävät paljon pölyä ja vaikeita puhdistaa"
Onko lukemis- vai ymmärtämisvaikeuksia? Juurihan niistä kerroin. Puhut nyt asioista joista et tiedä. Millaista metallista ja millaista klassista nyt mahdat tarkoittaa?
Minulla on myös kitaravahvistin johon on kaksi langatonta mikkiä, mutta en käytä sitä.
Pattayalla ei voinut mölytä, kun olisi tullut naapureilta sanomista ja täällä taasen ei häiritä henkiä ja luonnonrauhaa millään vahvareilla ja metallimusiikilla.
Suomessa minulla oli pikkuisia vahvareita, joissa nykyään on tehoa pienessäkin koossa. Akustinen on paljon vaikeampi soittaa puhtaasti kuin sähkökitara. Hyvätkin akustiset vaatii kohtalaista puristusvoimaa ja näppien tottuminen vie useita päiviä, jos alkaa pitkästä aikaa soittaa.
Vahvareissa ja sähkökitaroissa on automatiikkaa jotka putsaa äänestä säröt pois ja antaa virheitä anteeksi. Akustinen ei anna mitään anteeksi.
Olen sen satakertaa nähnyt, kun joku nappaa kitaran kouraansa ja sanoo "annas kun minä.." Siinä vaiheessa näkee jo että jahas, kun alkaa virittämään etusormeaan kielelle ja sanoo "Eiku". Se ei ole soittamista, että osaa yhdellä kielellä soittaa ukko nooan.
Otapas nyt numeromies uusi kuva siitä kitarasta. Minä kun epäilen että se kitara ei asu luonasi. Puheet on aina mahtipontisia. Se näytti sellaiselta 700 euron kitaralta uutena ja jos se on pahasti vääntynyt, se on arvoton.
Sanoit että se maksaa enemmän kuin minun "rimpulani". No, jos lasketaan että nuo halvat on tonnin yhteensä ja Fender 500 ja pari muuta 300, niin se tekee 1900 euroa ja se sinun (tai kenen lienee Martinisi ei ikinä ole sen arvoinen)
Laita kuva siitä lapusta joka näkyy siitä ääniaukosta, niin tutkitaan asiaa, ettei jää puheiksi.
En pilkkaa lukihäiriöisiä, oma toiseksi vanhin poikani on lukihäiriöinen, mutta totean vaan että lukihäiriöisten miesten laulaminen kuulostaa yleensä siltä kuin sonnille annettaisiin sähköiskuja kiveksille.
Eli ei ole sävelkorvaa. Siksipä ilman sävelkorvaa on hyvin vaikeaa arvioida, soiko soitin hyvin puhtaasti vai hyvin huonosti.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sen piraattikopio, todella vanha. Ostin naapurilta koteloineen. Täysin ehjä ja virheetön, mutta pitäisi viedä säädettäväksi jollekin osaajalle. Ilman referenssiä ei oikein riitä luottamus paikallisiin kitaraseppiin. Joku muu saa käydä ensin ja kertoa kokemuksistaan.
Erittäin helppo soittaa.
Pieneksi kaupungiksi Nangrongissa on ainakin kolme kitarakauppaa, jotka myy paikallisten velhojen ja itsetekemien lisäksi tunnettuja merkkejä. Yhden olen täältä ostanut.
Yhdessä välissä vein aina kesäksi Suomeen thaikitaran ja sitten se jäi jollekin morsiusneidolle lahjaksi tarkoituksella tai vahingossa.
Naiset on sellaisia että kun vetäiset haikean serenadin tunteella, niin ei tarvi kysyä erikseen sen jälkeen että mentäiskö panemaan.
Yksissä illanistujaisissa eräs naispuoleinen sai raivarin, ei minulle, mutta purki sen kitaraani ja hakkasi sen palasiksi katuun. Sitkeänä sissinä liimailin palaset takaisin, pistin vähän hiilikuidun näköistä muovia naamioksi ja se soi edelleen, kunnes eräs blondi kysyi saako hän sen sisustukseensa. Toki vain. Minä sain hältä klamydian vastalahjaksi.
Yhden annoin täällä naapurille 40- vuotislahjaksi. Vaimo teki siihen kynsilakalla hänen nimensä.
Numeromies sanoo;
"Enkä muutenkaan ymmärrä miksi pitäisi olla useita akustisia, yksi hyvä riittää tai jos toinen metalli toinen klassinen, laudat on vähän eri asia, kitarat eivät ole oikein hyviä sisustustarvikkeita keräävät paljon pölyä ja vaikeita puhdistaa"
Onko lukemis- vai ymmärtämisvaikeuksia? Juurihan niistä kerroin. Puhut nyt asioista joista et tiedä. Millaista metallista ja millaista klassista nyt mahdat tarkoittaa?
Minulla on myös kitaravahvistin johon on kaksi langatonta mikkiä, mutta en käytä sitä.
Pattayalla ei voinut mölytä, kun olisi tullut naapureilta sanomista ja täällä taasen ei häiritä henkiä ja luonnonrauhaa millään vahvareilla ja metallimusiikilla.
Suomessa minulla oli pikkuisia vahvareita, joissa nykyään on tehoa pienessäkin koossa. Akustinen on paljon vaikeampi soittaa puhtaasti kuin sähkökitara. Hyvätkin akustiset vaatii kohtalaista puristusvoimaa ja näppien tottuminen vie useita päiviä, jos alkaa pitkästä aikaa soittaa.
Vahvareissa ja sähkökitaroissa on automatiikkaa jotka putsaa äänestä säröt pois ja antaa virheitä anteeksi. Akustinen ei anna mitään anteeksi.
Olen sen satakertaa nähnyt, kun joku nappaa kitaran kouraansa ja sanoo "annas kun minä.." Siinä vaiheessa näkee jo että jahas, kun alkaa virittämään etusormeaan kielelle ja sanoo "Eiku". Se ei ole soittamista, että osaa yhdellä kielellä soittaa ukko nooan.
Otapas nyt numeromies uusi kuva siitä kitarasta. Minä kun epäilen että se kitara ei asu luonasi. Puheet on aina mahtipontisia. Se näytti sellaiselta 700 euron kitaralta uutena ja jos se on pahasti vääntynyt, se on arvoton.
Sanoit että se maksaa enemmän kuin minun "rimpulani". No, jos lasketaan että nuo halvat on tonnin yhteensä ja Fender 500 ja pari muuta 300, niin se tekee 1900 euroa ja se sinun (tai kenen lienee Martinisi ei ikinä ole sen arvoinen)
Laita kuva siitä lapusta joka näkyy siitä ääniaukosta, niin tutkitaan asiaa, ettei jää puheiksi.
En pilkkaa lukihäiriöisiä, oma toiseksi vanhin poikani on lukihäiriöinen, mutta totean vaan että lukihäiriöisten miesten laulaminen kuulostaa yleensä siltä kuin sonnille annettaisiin sähköiskuja kiveksille.
Eli ei ole sävelkorvaa. Siksipä ilman sävelkorvaa on hyvin vaikeaa arvioida, soiko soitin hyvin puhtaasti vai hyvin huonosti.
T 2010Hups laskuvirheetkin jo tarttuneet numerosenseistä.. siis 2100 euroa yhteensä.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin helppo soittaa.
Numeromies sanoo;
T 2010Joku voi toki uskoa, että tämä 2010 asuu thaimaassa ja on sitä mitä esittää, minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin helppo soittaa.
Numeromies sanoo;
T 2010Kiitos Kymppi.
"Sitkeänä sissinä liimailin palaset takaisin, pistin vähän hiilikuidun näköistä muovia naamioksi ja se soi edelleen, kunnes eräs blondi kysyi saako hän sen sisustukseensa. Toki vain. Minä sain hältä klamydian vastalahjaksi."
Taas tuli hohotettua ääneen.
Tuon https://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0 biisin soundit ovat alun perin lähtöisin Gibson Les Paulista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku voi toki uskoa, että tämä 2010 asuu thaimaassa ja on sitä mitä esittää, minä en.
Väistelit siis tuolla lausunnolla ja arviolla kysymyksen, missä se on se sinun Martin kitarasi tällä hetkellä? Ota kuva, äläkä poikkea puheenaiheesta. Sinun kannattaa muutenkin keskittyämoniongelmaisena vain omaan elämääsi ja omiin asumisiisi. Suotta vaivaat ennestään huonokuntoista päätäsi toisten asioilla. Kympin tuntee monet, sinua ei tunne kukaan, leikkisensei. Minä uskon että sinä olet Saarimiehen vajaapäinen velipuoli. Jos ette samoja ole niin samat geenit teillä on. Muuten tuo ei ole mahdollista että kaksi puupäätä löytää toisensa identtisen järjettömillä ajatuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väistelit siis tuolla lausunnolla ja arviolla kysymyksen, missä se on se sinun Martin kitarasi tällä hetkellä? Ota kuva, äläkä poikkea puheenaiheesta. Sinun kannattaa muutenkin keskittyämoniongelmaisena vain omaan elämääsi ja omiin asumisiisi. Suotta vaivaat ennestään huonokuntoista päätäsi toisten asioilla. Kympin tuntee monet, sinua ei tunne kukaan, leikkisensei. Minä uskon että sinä olet Saarimiehen vajaapäinen velipuoli. Jos ette samoja ole niin samat geenit teillä on. Muuten tuo ei ole mahdollista että kaksi puupäätä löytää toisensa identtisen järjettömillä ajatuksilla.
Moni uskovainen uskoo omiin näkemyksiinsä.
Kymppisi tuntee moni, niin tuntee minutkin.
Varmaan sinutkin tuntee moni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni uskovainen uskoo omiin näkemyksiinsä.
Kymppisi tuntee moni, niin tuntee minutkin.
Varmaan sinutkin tuntee moni.Salli mun arvata että Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri tuntee sinut paremmin kuin kukaan muu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Kymppi.
"Sitkeänä sissinä liimailin palaset takaisin, pistin vähän hiilikuidun näköistä muovia naamioksi ja se soi edelleen, kunnes eräs blondi kysyi saako hän sen sisustukseensa. Toki vain. Minä sain hältä klamydian vastalahjaksi."
Taas tuli hohotettua ääneen.
Tuon https://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0 biisin soundit ovat alun perin lähtöisin Gibson Les Paulista.Varmistin juuri netistä, että muistinko varmasti tämän:
"Tuon https://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0 biisin soundit ovat alun perin lähtöisin Gibson Les Paulista."
oikein ja kyllä muistin. Tuossa olikin itseasiassa aika mielenkiintoinen ja opettavainen tarina takana, että miten tuo soundi kehittyi. Näitähän vastaavia soundien kehittymisien tarinoita on muitakin.
Vielä kun viitsis varmentaa, että miten tuon kappaleen sanoitus tarkalleen syntyi. Muistaakseni kuulin joskus radiosta, että Mark Knopfler olisi istunut jossain kahviossa tai vastaavassa paikassa ja oli kuullut joidenkin muutto tai remontti miesten keskustelun. Nämä olivat keskustelleet jostakin näkemästään videosta ja Mark Knopfler oli kirjoittanut keskustelun muistiin johonkin lappuselle tehden sitten myöhemmin muistiinpanojensa pohjalta tuon biisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku voi toki uskoa, että tämä 2010 asuu thaimaassa ja on sitä mitä esittää, minä en.
Kyllä se tuossa vieressä on mutta en näe tarvetta sen kuvaamiseen, martinin hinnat näet heidän www sivustolta, harrastekitarat 600-2000 usd, ammattikitarat max. 50.000 kaikkea tuolta väliltä. Se ei ole sekundaa kuten sinun rämpyttimet.
By NumBall HHN 61v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tuossa vieressä on mutta en näe tarvetta sen kuvaamiseen, martinin hinnat näet heidän www sivustolta, harrastekitarat 600-2000 usd, ammattikitarat max. 50.000 kaikkea tuolta väliltä. Se ei ole sekundaa kuten sinun rämpyttimet.
By NumBall HHN 61v.Kun täällä on monia linkkejä DS:n levyyn Brothers in arms, tietääkö kukaan mitä miten levy on jäännyt historiaan, suurteoksena ja miksi.
Anonyymi kirjoitti:
Voi vakuuttaa että ne tunne Senssua, ja todennäköisesti asumme kummatkin Thaimaassa, muista palstavaikuttajista ei kukaan, laitetaanko terveisiä pattayan savoon 2010.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups laskuvirheetkin jo tarttuneet numerosenseistä.. siis 2100 euroa yhteensä.
T 2010Oletko 2010 ihan terve psyykkeeltäsi, NumBall laittoi framille että hänellä on parempi kitara kuin sinulla, ja arvokkaampi kuin sinun rämpyttimet yhteensä, sinä laitat framelle kilon kultaa, aikaisemmin 1,6 miljoonan eron tiliote, luulempa että sinulla on varsin heikko itsetunto, koskaan aikaisemmin en ole yhtä heikkoa itsetuntoa palstoilla tavannut, mitä ajattelit saavuttavasi että esittelet omaisuuttasi anonyyminä anonyymeille, jotka eivät tiedä edes kuka tuo miljardööri on oikeassa elämässä, minulta sinä saat vain sääliviä katseita, heikosti on psyykkeesi rakennettu kun sinun pitää tukea sitä noin.
Terve ihminen toteaisi vain että joillakin on parempi kitara kuin toisella, minulla on nuo mitä on, eikä se aiheuta ahdistusta joka on pakko purkaa välittömästi, näin pidät ahdistuksesi hallinnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vakuuttaa että ne tunne Senssua, ja todennäköisesti asumme kummatkin Thaimaassa, muista palstavaikuttajista ei kukaan, laitetaanko terveisiä pattayan savoon 2010.
Oletko yksinäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko 2010 ihan terve psyykkeeltäsi, NumBall laittoi framille että hänellä on parempi kitara kuin sinulla, ja arvokkaampi kuin sinun rämpyttimet yhteensä, sinä laitat framelle kilon kultaa, aikaisemmin 1,6 miljoonan eron tiliote, luulempa että sinulla on varsin heikko itsetunto, koskaan aikaisemmin en ole yhtä heikkoa itsetuntoa palstoilla tavannut, mitä ajattelit saavuttavasi että esittelet omaisuuttasi anonyyminä anonyymeille, jotka eivät tiedä edes kuka tuo miljardööri on oikeassa elämässä, minulta sinä saat vain sääliviä katseita, heikosti on psyykkeesi rakennettu kun sinun pitää tukea sitä noin.
Terve ihminen toteaisi vain että joillakin on parempi kitara kuin toisella, minulla on nuo mitä on, eikä se aiheuta ahdistusta joka on pakko purkaa välittömästi, näin pidät ahdistuksesi hallinnassa.Voi vakuuttaa että ne tunne NumBallia, ja todennäköisesti asumme kummatkin Thaimaassa, muista palstavaikuttajista ei kukaan, laitetaanko terveisiä pattayan savoon 2010.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vakuuttaa että ne tunne NumBallia, ja todennäköisesti asumme kummatkin Thaimaassa, muista palstavaikuttajista ei kukaan, laitetaanko terveisiä pattayan savoon 2010.
"Kyllä se tuossa vieressä on mutta en näe tarvetta sen kuvaamiseen"
Iskä kertoo muutaman helpon loogisen päätelmän, että Saariapasasella ei ole kitaraa.
Ympäripyöreää höpinää ja sarjavalehtelija Saaripasanen on tehnyt aivan selväksi, ettei ymmärrä kitaransoitosta enempää kuin apina abstraktista taiteesta. Soittotaidoton ei tarvitse kitaraa, joten kitara ei ole hänen.
Lahjaksi ei köyhät ostele keskihintaista kitaraa soittotaidottomalle, joten se ei ole lahja. Soittotaidoton ei osta ensimmäiseksi kitarakseen keskihintaista, vaan aloittelijan kitaran, joten kitara ei ole hänen.
SaariPasanen on rutiköyhä, eikä osta mitään huvikseen, joten hän ei ole vahingossakaan ostanut kyseistä kitaraa. Hän valkkaa riisinostopaikankin sen perusteella, jos toisessa on sentin halvempaa.
Läskisormilla ei ole soitettu mitään ja koska hän ei voi enää sitä kuvata, kitara ei ole hänen eikä hänen luonaan. Se oli jonkun toisen kitara. Asia käsitelty ja taas puhui Saaripasanen tyypillistä hevonsitä.
On tainnut Saaripasanen palata Suomeen sen viimeisen kerran. Kuten joku sanoi, hänen eläkkeensä ei riitä enää oleskelulupaan, eikä hän saa enää sairauksiensa vuoksi kunnollista vakuutusta.
Siinä ei ole mitään noloa, se on yleisin syy maitojunaan. Yhdellä hyvällä kaverilla on Suomessa thaivaimo ja kaksi lasta. He muuttaisivat muuten Thaimaahan, mutta kaveri joutuu käymään säännöllisesti lääkärintarkastuksissa ja on kalliit lääkkeet, joihin ilman Kelaa ei olisi varaa.
Tuo on noloa että numerosensei esittää vuodesta toiseen asuvansa Thaimaassa ja vielä kuvittelee että siinä on jotakin hienoa, kun punkero hikoilee ilmastoimattomassa vuokraluukussa.
T 2010 - Anonyymi
Resuperseet, voin vakuuttaa ihan terveitä psyykkeeltä olemme vain senssu ja minä.
By NumBall HHN 61v. Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä se tuossa vieressä on mutta en näe tarvetta sen kuvaamiseen"
Iskä kertoo muutaman helpon loogisen päätelmän, että Saariapasasella ei ole kitaraa.
Ympäripyöreää höpinää ja sarjavalehtelija Saaripasanen on tehnyt aivan selväksi, ettei ymmärrä kitaransoitosta enempää kuin apina abstraktista taiteesta. Soittotaidoton ei tarvitse kitaraa, joten kitara ei ole hänen.
Lahjaksi ei köyhät ostele keskihintaista kitaraa soittotaidottomalle, joten se ei ole lahja. Soittotaidoton ei osta ensimmäiseksi kitarakseen keskihintaista, vaan aloittelijan kitaran, joten kitara ei ole hänen.
SaariPasanen on rutiköyhä, eikä osta mitään huvikseen, joten hän ei ole vahingossakaan ostanut kyseistä kitaraa. Hän valkkaa riisinostopaikankin sen perusteella, jos toisessa on sentin halvempaa.
Läskisormilla ei ole soitettu mitään ja koska hän ei voi enää sitä kuvata, kitara ei ole hänen eikä hänen luonaan. Se oli jonkun toisen kitara. Asia käsitelty ja taas puhui Saaripasanen tyypillistä hevonsitä.
On tainnut Saaripasanen palata Suomeen sen viimeisen kerran. Kuten joku sanoi, hänen eläkkeensä ei riitä enää oleskelulupaan, eikä hän saa enää sairauksiensa vuoksi kunnollista vakuutusta.
Siinä ei ole mitään noloa, se on yleisin syy maitojunaan. Yhdellä hyvällä kaverilla on Suomessa thaivaimo ja kaksi lasta. He muuttaisivat muuten Thaimaahan, mutta kaveri joutuu käymään säännöllisesti lääkärintarkastuksissa ja on kalliit lääkkeet, joihin ilman Kelaa ei olisi varaa.
Tuo on noloa että numerosensei esittää vuodesta toiseen asuvansa Thaimaassa ja vielä kuvittelee että siinä on jotakin hienoa, kun punkero hikoilee ilmastoimattomassa vuokraluukussa.
T 2010Voi voi että sentään taasen niin tyttömäistä kovista, että huhheijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resuperseet, voin vakuuttaa ihan terveitä psyykkeeltä olemme vain senssu ja minä.
By NumBall HHN 61v.Trollipoju jauhaa tapansa mukaan pashaa, https://ibb.co/VC0PyMs
Anonyymi kirjoitti:
Trollipoju jauhaa tapansa mukaan pashaa, https://ibb.co/VC0PyMs
Voi hyvänen aika, tuohan on laatukitara, saas nähdä mitä saat vastineeksi.
Olisko vaikka kultaharkkoja haaveilluusiomeban konepellillä internetimuroitujen korealaisten istuen takapenkille fotosopattuna, pirssin ollen parkissa muurin vierellä, siinä kirsikoiden kupeessa, Tytön pläsin fotosopattuna peukalo pystyssä sormuksineen siihen päälle.SENSSU kirjoitti:
Olisko vaikka kultaharkkoja haaveilluusiomeban konepellillä internetimuroitujen korealaisten istuen takapenkille fotosopattuna, pirssin ollen parkissa muurin vierellä, siinä kirsikoiden kupeessa, Tytön pläsin fotosopattuna peukalo pystyssä sormuksineen siihen päälle.Sallittanee jatkaa ...
"Hän ei voi enää sitä kuvata, kitara ei ole hänen eikä hänen luonaan.
Se oli jonkun toisen kitara.
Asia käsitelty ja taas puhui Saaripasanen tyypillistä hevonsitä."
Kirsikoita ei voi enää kuvata, koska kirsikat ei ole Eedenissä, kirsikat on jonkun toisen.
Asia loppuun taputeltu, Tyttölle tyypillistä feikkeilyä.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Olisko vaikka kultaharkkoja haaveilluusiomeban konepellillä internetimuroitujen korealaisten istuen takapenkille fotosopattuna, pirssin ollen parkissa muurin vierellä, siinä kirsikoiden kupeessa, Tytön pläsin fotosopattuna peukalo pystyssä sormuksineen siihen päälle.Käytätkö hametta sihteerinä toimiessasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähettikö exän veli kuvan Thaimaasta taas?
Eihän tuo kitara ole Martinia nähnytkään. Kuvassa 50 euron thaikitara, johon on viritetty euron maksava viritinlaite. Muovinen talla ja satula kuten halpiskitaroissa, ilman säätömahdollisuutta.
Ostin tuollaisen koristeeksi Nangrongin yöbasaarilta seurusteluaikoina. 2500 bahtia maksoin.
Kuvan kitaran kaula on paksun pölyn peitossa ja sillä ei ole soitettu vuosiin laisinkaan.
Taustalla oleva telkkari Ikean TV-tason päällä ei suinkaan ole satatuumainen, vaan noin 36 tuumainen 200 euron telkkari.
Nyt olen varma että "kumpikaan" teistä ei ole Thaimaassa. Ei Senssu eikä Numba. On vain yksi invahomsseli palvelutalossa Suomessa, joka tinkaa silloin tällöin kuvan isältään tai veljeltään Thaimaasta.
T 2010 Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo kitara ole Martinia nähnytkään. Kuvassa 50 euron thaikitara, johon on viritetty euron maksava viritinlaite. Muovinen talla ja satula kuten halpiskitaroissa, ilman säätömahdollisuutta.
Ostin tuollaisen koristeeksi Nangrongin yöbasaarilta seurusteluaikoina. 2500 bahtia maksoin.
Kuvan kitaran kaula on paksun pölyn peitossa ja sillä ei ole soitettu vuosiin laisinkaan.
Taustalla oleva telkkari Ikean TV-tason päällä ei suinkaan ole satatuumainen, vaan noin 36 tuumainen 200 euron telkkari.
Nyt olen varma että "kumpikaan" teistä ei ole Thaimaassa. Ei Senssu eikä Numba. On vain yksi invahomsseli palvelutalossa Suomessa, joka tinkaa silloin tällöin kuvan isältään tai veljeltään Thaimaasta.
T 2010Ja ne kirsikat?
- Anonyymi
Voi vakuuttaa että ne tunne SENSSUA ja, Anonyymia, ja todennäköisesti asumme kummatkin Thaimaassa, muista palstavaikuttajista ei kukaan, laitetaanko terveisiä pattayan savoon 2010.
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Kuvan kitara on intialaista tekoa. Valmistavat halpakopioita kaikista tunnetuista merkeistä. Bajaao-sivustolla noita kitaroita on myynnissä. Tässä esimerkiksi Henrixin samantasoinen kitara kuin tuo numeromiehen kitara, hintaan 32 euroa. Sisältää kotelon.
https://www.bajaao.com/products/henrix-38c-38-inch-cutaway-acoustic-guitar?variant=3349650571288
Että se siitä numeromiehen kitarasta, joka on "moninkerroin arvokkaampi kuin kaikki sinun kitarat yhteensä" :DDD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vakuutaa... otin kuvan, täällä chiamg naissa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuvan kitara on intialaista tekoa. Valmistavat halpakopioita kaikista tunnetuista merkeistä. Bajaao-sivustolla noita kitaroita on myynnissä. Tässä esimerkiksi Henrixin samantasoinen kitara kuin tuo numeromiehen kitara, hintaan 32 euroa. Sisältää kotelon.
https://www.bajaao.com/products/henrix-38c-38-inch-cutaway-acoustic-guitar?variant=3349650571288
Että se siitä numeromiehen kitarasta, joka on "moninkerroin arvokkaampi kuin kaikki sinun kitarat yhteensä" :DDDIntian rahan kurssi on tänään 0,012, jolloin 2700 rupiaa tekee 32 euroa.
Anonyymi kirjoitti:
Voi vakuuttaa että ne tunne SENSSUA ja, Anonyymia, ja todennäköisesti asumme kummatkin Thaimaassa, muista palstavaikuttajista ei kukaan, laitetaanko terveisiä pattayan savoon 2010.
By NumBall HHN 61v.Huomaatko jälleen alituisen puheenaiheen muutoksen.
Tilaa sulta kuvan ja sitten kun saa niin ... hoitolaitosta ja tilauskuvaa sun muuta.
Maailman parhaassa iPhooni-tuusapissa havaittu paha ongelma.
Sillä ei voi ottaa valokuvaa samasta kohteesta kirsikoiden kupeesta tarkentaen valokuvan taustaan.
Tulevat viikot tulee olemaan hupaisia kun Tyttö hyppää LaiffiLerpan housuihin tarinoimaan perheen haaveilluusiomatkailusta.
Isukin poika on tipahtanu kaivantoon haaveilluusioperheensä kanssa ja klooni 44 heräs eilen.
SS pitää taukoa kun huumeviljeljelmät olikin vain haave.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvan kitara on intialaista tekoa. Valmistavat halpakopioita kaikista tunnetuista merkeistä. Bajaao-sivustolla noita kitaroita on myynnissä. Tässä esimerkiksi Henrixin samantasoinen kitara kuin tuo numeromiehen kitara, hintaan 32 euroa. Sisältää kotelon.
Että se siitä numeromiehen kitarasta, joka on "moninkerroin arvokkaampi kuin kaikki sinun kitarat yhteensä" :DDDKäytätkö hametta kun olet sihteeri?
Anonyymi kirjoitti:
Että se siitä numeromiehen kitarasta, joka on "moninkerroin arvokkaampi kuin kaikki sinun kitarat yhteensä" :DDDTiesitkö että kultaharkkoja voi ostaa pilailuvälinekaupoista siellä suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Ohhoijaa sinun juttusi on käsittämättömiä kitara on varmasti Martin sinun varmuutesi on hyvä heikolla pohjalla, ollut aina... Laitatko taas framille kilo kultaa että sinä poju olet pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoijaa sinun juttusi on käsittämättömiä kitara on varmasti Martin sinun varmuutesi on hyvä heikolla pohjalla, ollut aina... Laitatko taas framille kilo kultaa että sinä poju olet pelle.
Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? Oletko yksinäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoijaa sinun juttusi on käsittämättömiä kitara on varmasti Martin sinun varmuutesi on hyvä heikolla pohjalla, ollut aina... Laitatko taas framille kilo kultaa että sinä poju olet pelle.
Minulla on neljä kiloa kultaa kaapissa. Sadan gramman laattoja kaksikymmentä ja kaksi kilon harkkoa. Käteistä ei taida olla kuin muutama satatuhatta bahtia, en ole laskenut. Vaimo ottaa sieltä tarpeen mukaan.
Loput pankeissa. Tyhjentelen Nordean tilejä monin keinoin. Kulta on yksi niistä. En luota euroon enkä unionin tulevaisuuteen.
Euro saattaa romahtaa hetkellä millä hyvänsä tai pankkeja kaatua. Siirrän fyrkat Aasiaan ja jätän Suomeen vain talletussuojan verran pelimerkkejä lapsille.
Maksoin talonrakennuksen puoliksi käteisellä, puolet tilille, kuten täällä Thaimaassa on tapana kiertää veroja. Sinun talonrakennus paljastui saduksi. Piti olla "Sansirin" rakentama talo.
Kaikki mitä olet kertonut, on paljastunut saduksi. Joka ikinen asia. Työurat, yritysurat, koulutus, varallisuus, asumismuoto, sijoitukset, vaimo, lapset, -kaikki satua.
Normaali ihminen katoaisi maan alle, kun tuollaiseksi satusedäksi paljastuu ja vielä omalla nimellään, mutta olet niin tyhmä, ettet ymmärrä edes hävetä.
Kitara kuvassa on Intiassa valmistettu halpa rämiskö, jota kukaan ei ole edes soittanut pölystä päätellen. Sen arvo on noin 10 euroa. On siis minun vuoroni nauraa köyhyydellesi. 8)
T 2010 - Anonyymi
Voisitko resuperse alkaa purkamaan tuota ahdistustasi jossain muualla, tuossa on todiste että kitara on Martin se on pölyinen kun en ole sillä soittanut kuukausiin, kuten toteat, ihan tiedoksi talla ja satula on luuta, eikä tuon tason kitaroissa ole säätömahdollisuuksia muutakuin viilalla ammattimiehen tekemänä, niinkuin sanoin kitara on moninkertaisesti arvokkaampi kun nuo sinun rempulat yhteensä, olet ostanut kopio gibsonin kuten kerroit, säälittävää, todella säälittävää, mutta ei niin säälittävää kun se että sinulla ei ole munaa edes kertoa kuka olet.
Ja ihan tiedoksi Thaimaassa tehdyt kitarat on erittäin kalliita, ne mitä myydään toreilla ei ole thaimaalaista tuotantoa vaan kiinalaista 1000 bahtin paskaa, jolla ei tee mitään, kelpaa ainoastaan sytykeeksi jos siksikään niissä voi olla myrkyllisiä maaleja.
Mikä on seuraava sinun itkun aihe, aukeaako kassakaappi ja kaivat sieltä esitte taas jotain ahdistustasi helpottamaan
Tuolla voit ihailla laatu kitaran lapaa... https://aijaa.com/f2f9hd
By NumBall HHN 61v.
ps. jokaisessa viestissäsi pyrit vain purkamaan ahdistustasi, joka näyttää olevan kovasti kasvamaan päin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko resuperse alkaa purkamaan tuota ahdistustasi jossain muualla, tuossa on todiste että kitara on Martin se on pölyinen kun en ole sillä soittanut kuukausiin, kuten toteat, ihan tiedoksi talla ja satula on luuta, eikä tuon tason kitaroissa ole säätömahdollisuuksia muutakuin viilalla ammattimiehen tekemänä, niinkuin sanoin kitara on moninkertaisesti arvokkaampi kun nuo sinun rempulat yhteensä, olet ostanut kopio gibsonin kuten kerroit, säälittävää, todella säälittävää, mutta ei niin säälittävää kun se että sinulla ei ole munaa edes kertoa kuka olet.
Ja ihan tiedoksi Thaimaassa tehdyt kitarat on erittäin kalliita, ne mitä myydään toreilla ei ole thaimaalaista tuotantoa vaan kiinalaista 1000 bahtin paskaa, jolla ei tee mitään, kelpaa ainoastaan sytykeeksi jos siksikään niissä voi olla myrkyllisiä maaleja.
Mikä on seuraava sinun itkun aihe, aukeaako kassakaappi ja kaivat sieltä esitte taas jotain ahdistustasi helpottamaan
By NumBall HHN 61v.
ps. jokaisessa viestissäsi pyrit vain purkamaan ahdistustasi, joka näyttää olevan kovasti kasvamaan päin.Tuossa on vastaava malli huomaatko että kirjoitustyyli on varsinpitkälle sama, siinäkään ei ole säätöjä, ensimmäistäkään kuten ei minunkaan kitarassa, ei kuulukaan olla, siinäkin näkee taas tästäkin asiasta tietämyksesi, eli nolla tasoa menään, jääkö sinulla vielä epäselväksi että kitarani ei olisi aito Martin se varmasti on, tosin tuo kaiverrus on hieman vanhemman mallinen kuin noissa uusissa malleissa, logo on muuttunut varmaan jo moneen kertaan, vuosien varrelle tehdas on aloittanut jo vuonna 1833, ja on yksi maailman vanhimmista. https://www.martinguitar.com/guitars/custom-special-editions/Custom-Shop-D-28-1937.html
Mitä keksit ressukka seuraavaksi, onko vaimoni taas lähtenyt, onko vuokrani nousussa, onko tabian baan keltainen vai vihreä, ihan oikeasti hullu sinä olet sanan varsinaisessa merkityksessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että se siitä numeromiehen kitarasta, joka on "moninkerroin arvokkaampi kuin kaikki sinun kitarat yhteensä" :DDDTuossa sinulle intialaista tekoa aito martin https://www.bajaao.com/products/martin-guitars-omc-16e-cutaway-electro-acoustic-guitar-ebony-fretboard?variant=15451226013768 hinta 200.000 rupiaa... kuolen nauruun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 61v.
ps. jokaisessa viestissäsi pyrit vain purkamaan ahdistustasi, joka näyttää olevan kovasti kasvamaan päin.Olisi voinut se exäsi veli edes vähän puhdistaa tuota romua ennen kuvaamista. En ikinä ole nähnyt että kitaraa pahoinpidellään noin pahasti.
Onko se ollut vesisateessa? Vesi on valunut pitkin virityskoneiston tukkia, vai onko se oksennusta?
Metalliosat hapettuneet niin pahasti että kromi kuplii, säätimiin ei ole koskettu 10-20 vuoteen, joku yhdellä sormella soittaja on painanut toiselta nauhalta viittä alinta kieltä kerran sen jälkeen kun se on kaivettu romujen seasta.
Oli aito tai ei, tuo on vesivahingon kärsinyt ikivanha ja täysin arvoton romukitara, joka ei kelpaa edes lapsille leluksi. Sorry vaan, mutta se on totuus.
Samalla tuli taputeltua sinun soittajantaitosi. Tuohon kitaraan ei ole kymmeniin vuosiin koskenut kukaan soittotaitoinen. Tuollaista pölykerrosta ei tule kuin vuosikymmenissä.
Laitahan poju Pasasen levy soimaan ja ota rennosti. Voit samalla miettiä miksi se perunanenäinen vaimosi läksi.
Tällaiseen naiseen sinulla ei koskaan ole mitään saumaa. https://ibb.co/pvR101H Ja mitäpä sinä munaton Pasanen naisella tekisitkään? Testasin softia muotokuvaa ekaa kertaa tuossa kuvassa.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on vastaava malli huomaatko että kirjoitustyyli on varsinpitkälle sama, siinäkään ei ole säätöjä, ensimmäistäkään kuten ei minunkaan kitarassa, ei kuulukaan olla, siinäkin näkee taas tästäkin asiasta tietämyksesi, eli nolla tasoa menään, jääkö sinulla vielä epäselväksi että kitarani ei olisi aito Martin se varmasti on, tosin tuo kaiverrus on hieman vanhemman mallinen kuin noissa uusissa malleissa, logo on muuttunut varmaan jo moneen kertaan, vuosien varrelle tehdas on aloittanut jo vuonna 1833, ja on yksi maailman vanhimmista. https://www.martinguitar.com/guitars/custom-special-editions/Custom-Shop-D-28-1937.html
Mitä keksit ressukka seuraavaksi, onko vaimoni taas lähtenyt, onko vuokrani nousussa, onko tabian baan keltainen vai vihreä, ihan oikeasti hullu sinä olet sanan varsinaisessa merkityksessä.Eihän sulla ole tabien baania ja sanoit että kellään farangilla ei voi olla. Tuli pieni lipsahdus taas kerran punkerolle... Sulla on niin läskinen pääkin ettei sinne mahdu aivot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi voinut se exäsi veli edes vähän puhdistaa tuota romua ennen kuvaamista. En ikinä ole nähnyt että kitaraa pahoinpidellään noin pahasti.
Onko se ollut vesisateessa? Vesi on valunut pitkin virityskoneiston tukkia, vai onko se oksennusta?
Metalliosat hapettuneet niin pahasti että kromi kuplii, säätimiin ei ole koskettu 10-20 vuoteen, joku yhdellä sormella soittaja on painanut toiselta nauhalta viittä alinta kieltä kerran sen jälkeen kun se on kaivettu romujen seasta.
Oli aito tai ei, tuo on vesivahingon kärsinyt ikivanha ja täysin arvoton romukitara, joka ei kelpaa edes lapsille leluksi. Sorry vaan, mutta se on totuus.
Samalla tuli taputeltua sinun soittajantaitosi. Tuohon kitaraan ei ole kymmeniin vuosiin koskenut kukaan soittotaitoinen. Tuollaista pölykerrosta ei tule kuin vuosikymmenissä.
Laitahan poju Pasasen levy soimaan ja ota rennosti. Voit samalla miettiä miksi se perunanenäinen vaimosi läksi.
Tällaiseen naiseen sinulla ei koskaan ole mitään saumaa. https://ibb.co/pvR101H Ja mitäpä sinä munaton Pasanen naisella tekisitkään? Testasin softia muotokuvaa ekaa kertaa tuossa kuvassa.
T 2010Lisättäköön vielä että vesivaurion vuoksi kuvan kitaran kaula on selkeästi lahonnut. On niin pahasti hapettuneet nuo kieletkin että takuuvarmasti katkeavat, jos koettaa virittää.
T 2010
Tapu tapu tan, tapu tapu tan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi voinut se exäsi veli edes vähän puhdistaa tuota romua ennen kuvaamista. En ikinä ole nähnyt että kitaraa pahoinpidellään noin pahasti.
T 2010Uuh mikä nainen! Onnittelut Kymppi! Mutta tuolla ei ole kolmea kaulaa eikä harmaata hampputukkaa niinkuin sensein exällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisättäköön vielä että vesivaurion vuoksi kuvan kitaran kaula on selkeästi lahonnut. On niin pahasti hapettuneet nuo kieletkin että takuuvarmasti katkeavat, jos koettaa virittää.
T 2010
Tapu tapu tan, tapu tapu tan...Ensin kitara ei ollut Martin, sitten kun se onkin ainakin se on ollut vesi vahingossa, kaula kiero, ja ties mitä muuta, kyllä se kitara on täysin kunnossa, vain pölyinen, en ole soittanut sillä puoleen vuoteen, se perus huollettiin hua hinissä yhdellä kitarapajalla, noin vuosi sitten, mutta parasta on että se soi aivan helvetin koreasti, on erittäin kevyt soittaa siinä on kielinä Martinin vakiot, tilasin ne jostain musiikkikaupasta, en tiedä minkä arvoinen on, juuri tuolla logolla se on harvinainen, eikä ole montaa sellaista nähnyt vuosimallin 70 lopusta tai 80 alusta, ostin sen huutokaupasta vuosia vuosia vuosia vuosia sitten, enkä maksanut siitä paljon, mutta kuitenkin enemmän kuin kopio gibsonistasi, eikä tuota kitaraa löyde heidän sivuiltaan lainkaan, tosin malleja on paljon.
Eikä tuo akka ole edes mitenkään hyvän näköinen, tiedän thaimaasta paljon huomattavasti paremman näköisiä, joihin sinulla ei ole mitään mahdollisuutta, eivät ole pattayan vuokrahenkilöstöä, minulla on jopa kaveripiirissä paljon paremman näköisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin kitara ei ollut Martin, sitten kun se onkin ainakin se on ollut vesi vahingossa, kaula kiero, ja ties mitä muuta, kyllä se kitara on täysin kunnossa, vain pölyinen, en ole soittanut sillä puoleen vuoteen, se perus huollettiin hua hinissä yhdellä kitarapajalla, noin vuosi sitten, mutta parasta on että se soi aivan helvetin koreasti, on erittäin kevyt soittaa siinä on kielinä Martinin vakiot, tilasin ne jostain musiikkikaupasta, en tiedä minkä arvoinen on, juuri tuolla logolla se on harvinainen, eikä ole montaa sellaista nähnyt vuosimallin 70 lopusta tai 80 alusta, ostin sen huutokaupasta vuosia vuosia vuosia vuosia sitten, enkä maksanut siitä paljon, mutta kuitenkin enemmän kuin kopio gibsonistasi, eikä tuota kitaraa löyde heidän sivuiltaan lainkaan, tosin malleja on paljon.
Eikä tuo akka ole edes mitenkään hyvän näköinen, tiedän thaimaasta paljon huomattavasti paremman näköisiä, joihin sinulla ei ole mitään mahdollisuutta, eivät ole pattayan vuokrahenkilöstöä, minulla on jopa kaveripiirissä paljon paremman näköisiä.Ihan ensimmäiseksi sinulla ei ole kaveripiiriä, koska olet aivan helvetin tyhmä mulkero.
Toiseksi sinulla ei ole naista ollut aikoihin ja kolmanneksi sinulla ei ole seissyt vuosikymmeniin.
Sanot:
"se perus huollettiin hua hinissä yhdellä kitarapajalla, noin vuosi sitten, mutta parasta on että se soi aivan helvetin koreasti"
-Pidätkö ihmisiä yhtä aivottomana kuin olet itse? Sokea Reettakin näkee ettei tuota kitaraa ole huollettu eikä sillä ole soitettu kenties ikinä.
Tuollaista pölykerrosta ei tule edes viidessä vuodessa. Minulla on ollut kolme vuotta jotkut kitarat putsaamatta, eikä ne ole viideosaakaan noin pölyisiä ja paskaisia, eikä ne ole kärsineet vesivahinkoa.
Pyydäpäs sitä sukulaismiestä viemään tuo kitara kanikonttoriin arvioitavaksi. Siitä ei saa yhtäkään euroa. Se on täysin arvoton, vaurioitunut romu, kuten sanoin. Se on sääli että se on noin tuhottu, jos se on aito.
Kuten myös sanoin, nuo kielet on täysin hapettuneet eikä niitä ole vaihdettu ehkä koskaan. Eikö sinulla täystollolla tullut mieleen sanoa sille sukulaismiehellesi, että putsaa edes vähän sitä kitaraa ennenkuin ottaa kuvan?
Tosin ei se laho eikä hapettuminen lähde pois putsaamalla.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin kitara ei ollut Martin, sitten kun se onkin ainakin se on ollut vesi vahingossa, kaula kiero, ja ties mitä muuta, kyllä se kitara on täysin kunnossa, vain pölyinen, en ole soittanut sillä puoleen vuoteen, se perus huollettiin hua hinissä yhdellä kitarapajalla, noin vuosi sitten, mutta parasta on että se soi aivan helvetin koreasti, on erittäin kevyt soittaa siinä on kielinä Martinin vakiot, tilasin ne jostain musiikkikaupasta, en tiedä minkä arvoinen on, juuri tuolla logolla se on harvinainen, eikä ole montaa sellaista nähnyt vuosimallin 70 lopusta tai 80 alusta, ostin sen huutokaupasta vuosia vuosia vuosia vuosia sitten, enkä maksanut siitä paljon, mutta kuitenkin enemmän kuin kopio gibsonistasi, eikä tuota kitaraa löyde heidän sivuiltaan lainkaan, tosin malleja on paljon.
Eikä tuo akka ole edes mitenkään hyvän näköinen, tiedän thaimaasta paljon huomattavasti paremman näköisiä, joihin sinulla ei ole mitään mahdollisuutta, eivät ole pattayan vuokrahenkilöstöä, minulla on jopa kaveripiirissä paljon paremman näköisiä.Numeropallero. Kun vertaa Kympin vaimoa ja sinun ex-vaimoa, niin Kympin vaimo on tullut taivaasta ja sinun exäsi apinoiden planeetalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? Oletko yksinäinen?
Ei ole muuta tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ensimmäiseksi sinulla ei ole kaveripiiriä, koska olet aivan helvetin tyhmä mulkero.
Toiseksi sinulla ei ole naista ollut aikoihin ja kolmanneksi sinulla ei ole seissyt vuosikymmeniin.
Sanot:
"se perus huollettiin hua hinissä yhdellä kitarapajalla, noin vuosi sitten, mutta parasta on että se soi aivan helvetin koreasti"
-Pidätkö ihmisiä yhtä aivottomana kuin olet itse? Sokea Reettakin näkee ettei tuota kitaraa ole huollettu eikä sillä ole soitettu kenties ikinä.
Tuollaista pölykerrosta ei tule edes viidessä vuodessa. Minulla on ollut kolme vuotta jotkut kitarat putsaamatta, eikä ne ole viideosaakaan noin pölyisiä ja paskaisia, eikä ne ole kärsineet vesivahinkoa.
Pyydäpäs sitä sukulaismiestä viemään tuo kitara kanikonttoriin arvioitavaksi. Siitä ei saa yhtäkään euroa. Se on täysin arvoton, vaurioitunut romu, kuten sanoin. Se on sääli että se on noin tuhottu, jos se on aito.
Kuten myös sanoin, nuo kielet on täysin hapettuneet eikä niitä ole vaihdettu ehkä koskaan. Eikö sinulla täystollolla tullut mieleen sanoa sille sukulaismiehellesi, että putsaa edes vähän sitä kitaraa ennenkuin ottaa kuvan?
Tosin ei se laho eikä hapettuminen lähde pois putsaamalla.
T 2010No lähtikö pois hapettumat yms. joka kerta sinä reppana saat kuonoosi, joka kerta .
Toki voin vastata kitara on pääosin puhdistettu, mihin ne ns. vauriot katosivat, kitara säädettiin ja huollettiin vuosi sitten täällä hua hinissä, samalla vaihdettiin kielet ja katsottiin että peli on kunnossa, ja se on erinomaisessa kunnossa vaikka voi olla kymmeniä vuosia vanha, se on nimenomaan pölyä ei hometta kuten kuvasta näkee.. https://aijaa.com/5ub75d
- Anonyymi
Kiitos tuosta intialaisen nettikaupan sivustosta, nyt ymmärrän miksi jotkut kaupat myyvät niin halvalla Thaimaassa kitaroita, kun nuohan on Intiasta miltei ilmaisia.
3000 bahtin kitarassakin on yli puolet ilmaa. Halpaa on työvoima Intiassa. Nyt on numeropellen kaveri Thaimaassa kaivanut ullakolta vanhan pölyisen halpiksen.
Mitä sen yläosalle on tapahtunut? Palanut? Merkkikitaroissa nimi säilyy näkyvissä ikuisesti, tuossa numeromiehen kitarassa merkkiä ei näy ollenkaan, joka on varma merkki siitä että kyseessä on muutaman euron arvoton puulaatikko.- Anonyymi
Oletko rakentanut taloosi paniikkihuoneen, että voit mennä sinne kuin ahdistaa, ja lukita oven ulkopuolelta niin että et pääse ketään vahingoittamaan, vaikkapa korealaisia tai mielikuvitus sellaisia, niuvassa sinulla taitaa olla sinulle talon puolesta,
- Anonyymi
Vai alle 100 tumaa, osta isompi asunto,
että telkku mahtuu, nyt tuumasta toimeen. - Anonyymi
Hieman ikävää kuinka täällä haukutaan kirjoittajien puolisoita.
Mitä pahaa nämä puolisot ovat tehneet tämän ansaitakseen?- Anonyymi
Bumba aloitti. Tai itseasiassa hänen sihteerinsä Savonlinnasta, joka on haukkunut kaikkien vaimot, seuralaiset ja tyttöystävät jo ennenkuin on nähnyt kuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bumba aloitti. Tai itseasiassa hänen sihteerinsä Savonlinnasta, joka on haukkunut kaikkien vaimot, seuralaiset ja tyttöystävät jo ennenkuin on nähnyt kuvaa.
Minun suomalainen vaimoni on "maatalouslomittajahu..a" ja jonkun toisen vaimo oli "luurankolumppuhu..a" ja TT on " hampaaton arabiluikku". Henkilökohtaisesti olen rauhallinen mies, mutta voin hyvin visualisoida mielessäni sen jos tämä Hua Hinin hero sattuisi tulemaan Thaimaassa vastaan. 3 päivää lentoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun suomalainen vaimoni on "maatalouslomittajahu..a" ja jonkun toisen vaimo oli "luurankolumppuhu..a" ja TT on " hampaaton arabiluikku". Henkilökohtaisesti olen rauhallinen mies, mutta voin hyvin visualisoida mielessäni sen jos tämä Hua Hinin hero sattuisi tulemaan Thaimaassa vastaan. 3 päivää lentoon.
Itse oot maatalouslumppus valinnu Juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse oot maatalouslumppus valinnu Juntti.
Vaimoni on puhdasverinen espoolainen ja minä Vantaan poikia. Hän on koulutukseltaan varhaiskasvatuksen opettaja ja myös työskennellyt kyseisessä tehtävässä Vantaan kaupungin virassa koko työelämänsä. Pitkässä virkasuhteessa on etunsa. Pitkät palkalliset lomat esimerkkinä mainitakseni. Joudutaan menemään meidän suvuissa isovanhempien puolelle, ennenkuin siirrytään kehä kolmosen ulkopuolelle.
Se on sääli, sillä olisi todella hienoa jos jälkikasvumme olisi saaneet nauttia maaseudusta mummoloissa, mutta sitä mahdollisuutta heillä ole ollut. itselläni oli sellainen etuoikeus. Mummolassa tuli vietettyä maalla monet kesät. Pikkupojalle se oli maailman parasta aikaa kun pääsi ajamaan traktoria ja kalastelemaan joella. Koskenlasku tuli tutuksi jo 11 vuotiaana eikä kenenkään tarvinnut katsoa perään. Sieltä könyttiin takaisin puolilta öin hyttysten syömänä ja aamulla haettiin enon kanssa kanootti takaisin alavirrasta.
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voitko kertoa miten nuo asiat liittyvät minuun, en ole ketään koskaan huoritellut täällä enkä missään muuallakaan, ei kuulu tapoihini, kasvahan poju aikuiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Niin voitko kertoa miten nuo asiat liittyvät minuun, en ole ketään koskaan huoritellut täällä enkä missään muuallakaan, ei kuulu tapoihini, kasvahan poju aikuiseksi.
By NumBall HHN 61v.Se on tuo DID-jakaantunut persoona kamala sairaus, kun et tiedä mitä puolet sinusta tekee senseinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni on puhdasverinen espoolainen ja minä Vantaan poikia. Hän on koulutukseltaan varhaiskasvatuksen opettaja ja myös työskennellyt kyseisessä tehtävässä Vantaan kaupungin virassa koko työelämänsä. Pitkässä virkasuhteessa on etunsa. Pitkät palkalliset lomat esimerkkinä mainitakseni. Joudutaan menemään meidän suvuissa isovanhempien puolelle, ennenkuin siirrytään kehä kolmosen ulkopuolelle.
Se on sääli, sillä olisi todella hienoa jos jälkikasvumme olisi saaneet nauttia maaseudusta mummoloissa, mutta sitä mahdollisuutta heillä ole ollut. itselläni oli sellainen etuoikeus. Mummolassa tuli vietettyä maalla monet kesät. Pikkupojalle se oli maailman parasta aikaa kun pääsi ajamaan traktoria ja kalastelemaan joella. Koskenlasku tuli tutuksi jo 11 vuotiaana eikä kenenkään tarvinnut katsoa perään. Sieltä könyttiin takaisin puolilta öin hyttysten syömänä ja aamulla haettiin enon kanssa kanootti takaisin alavirrasta.
laiffilaPuhdasverinen vaimo.
Kehä kolmosen ulkopuolelle, ahaa, stadin gundeja.
Hauskoja nämä yksinoikeusvittuilijat kun kova tarve selitellä omista vaimoistaan.
Varhaiskasvatuksen opettaja oli aiemmin maatalouskoulun käynyt puhdasverisenä maatalouslumppuna, roiskeläppäinen läski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 61v.Tuo sensei-persoonasi järkkää sinulle kusiset paikat ja sinä et välitä. Sensei-persoonasi vaati paljastamaan henkilöllisyytesi ja et ole huomaavinakaan. Sensei-persoonasi kopioi sinusta kertovia ikäviä asioita uusiin aloituksiin joka päivä ja sinua se ei haittaa laisinkaan. Hän myös kopioi ja tekee uusia aloituksia jatkuvasti sinun palstamokailuistasi ja sinua se ei haittaa.
Hän yllyttää jatkuvasti vihaisia ukkomiehiä kimppuusi ilkkumalla ja haukkumalla ja esiintymällä sinuna, mutta et ole huomaavinaankaan. Hän saattaa järjestää sinut jopa sille viimeiselle matkalle, mutta sinä paksukainen olet että ei se mitään.
Kaikki muut ovat mielestäsi epäuskottavia reppanoita ja vihaat kaikkia muita ilman mitään kummempaa syytä, mutta Chiang Main mieheen luotat 110% vailla minkäänlaisia todisteita, että hän edes on mies. Siitä voi Saarimies päätellä, että joko hän on sinä tai hyvin läheinen sinulle, taikka muutoin olisit työksesi hänen kimpussaan, etkä muiden.
Hae itsellesi apua. Suomessa on kuitenkin vielä psykiatrisia palveluita käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 61v.Älä taas yritä valehdella resuperse. Olet jäänyt niin monesti typeristä valheistasi kiinne että ei sinun juttujasi kukaan usko.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sensei-persoonasi järkkää sinulle kusiset paikat ja sinä et välitä. Sensei-persoonasi vaati paljastamaan henkilöllisyytesi ja et ole huomaavinakaan. Sensei-persoonasi kopioi sinusta kertovia ikäviä asioita uusiin aloituksiin joka päivä ja sinua se ei haittaa laisinkaan. Hän myös kopioi ja tekee uusia aloituksia jatkuvasti sinun palstamokailuistasi ja sinua se ei haittaa.
Hän yllyttää jatkuvasti vihaisia ukkomiehiä kimppuusi ilkkumalla ja haukkumalla ja esiintymällä sinuna, mutta et ole huomaavinaankaan. Hän saattaa järjestää sinut jopa sille viimeiselle matkalle, mutta sinä paksukainen olet että ei se mitään.
Kaikki muut ovat mielestäsi epäuskottavia reppanoita ja vihaat kaikkia muita ilman mitään kummempaa syytä, mutta Chiang Main mieheen luotat 110% vailla minkäänlaisia todisteita, että hän edes on mies. Siitä voi Saarimies päätellä, että joko hän on sinä tai hyvin läheinen sinulle, taikka muutoin olisit työksesi hänen kimpussaan, etkä muiden.
Hae itsellesi apua. Suomessa on kuitenkin vielä psykiatrisia palveluita käytössä.Hui että voi voi sentään, viimeiselle matkalle, mikset apina matkusta omalle viimeisellesi Chiang Maihin ..... apina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sensei-persoonasi järkkää sinulle kusiset paikat ja sinä et välitä. Sensei-persoonasi vaati paljastamaan henkilöllisyytesi ja et ole huomaavinakaan. Sensei-persoonasi kopioi sinusta kertovia ikäviä asioita uusiin aloituksiin joka päivä ja sinua se ei haittaa laisinkaan. Hän myös kopioi ja tekee uusia aloituksia jatkuvasti sinun palstamokailuistasi ja sinua se ei haittaa.
Hae itsellesi apua. Suomessa on kuitenkin vielä psykiatrisia palveluita käytössä.Ei poika sinä olet järkännyt itsellesi kusiset paikat, en minä, jos sinulla on asiaa laita kaveripyyntö faceen tai minut tapaa hua hinistä aivan helposti.
BY NumBall HHN 61v.
ps. Käsittääkseni Senssu ei ole esiintynyt minuna sen enempää kuin minä hänenä tai sinuna. Anonyymi kirjoitti:
Ei poika sinä olet järkännyt itsellesi kusiset paikat, en minä, jos sinulla on asiaa laita kaveripyyntö faceen tai minut tapaa hua hinistä aivan helposti.
BY NumBall HHN 61v.
ps. Käsittääkseni Senssu ei ole esiintynyt minuna sen enempää kuin minä hänenä tai sinuna.Rakkailla on identiteettiongelma itsellään kun heillä kaikilla omaksuttu identiteetti oman sijaan, niin katsos se on ongelma erottaa eri ihmisiä, joten jatkakoon.
Hauska tuo bimbo ... kuka esiintyy
Tuolla on niin monta kertaa kirjoituksen perässä S ... että maistakoon omaansa, sekä voisi vähän harkita tarinoidensa sisältöjä.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Rakkailla on identiteettiongelma itsellään kun heillä kaikilla omaksuttu identiteetti oman sijaan, niin katsos se on ongelma erottaa eri ihmisiä, joten jatkakoon.
Hauska tuo bimbo ... kuka esiintyy
Tuolla on niin monta kertaa kirjoituksen perässä S ... että maistakoon omaansa, sekä voisi vähän harkita tarinoidensa sisältöjä.Melkoisia ongelmia pojalla, kaikki yhdestä kitarasta ensin ei Martin kun ei muuta voi sitten ainakin huono kuntoinen jopa homeessa,
Ensin kannetaan kilo kultaa sitten neljä kiloa ja kun sekään ei riitä vielä kuva vaimosta ("joka muuten ei ole kovinkaan edustava") ja 100.000 bahtia vaimon käteiskassa, ei aivan tervettä toimintaa väitän minä, enkä varmasti ole väärässä.
Aikooko 2010 vielä aineellistaa lapsensa, siis ne korealaisen näköiset jotka eivät kyllä ole korealaisen näköisiä mutta ei myöskään ensimmäistäkään farangipiirrettä, eikä muuten se vaimokaan ole sama kuin ennen, se oli nätti nappisilmä, tämä kuvattu on enemmänkin perustasoa, joita täällä on miljoonia.
Ihan ärsyttääksenihän minä näitä eihän sekään ihan ok ole mutta tämä 2010 on soittanut kuonoonsa tarpeekseni, saa mitä tilaa... Pojalla menee mopo metsään...
Kun jollakin on jotain parempaa kuin hänellä iskee poikaan paniikki, lienee saanut business maailmassa rajusti kuonoonsa kun ottaa stressiä yhdestä kitarasta, huvittavaa on sekin että siitä intialaisesta kaupasta löytyi yksi Martin kitara, jopa varsinpitkälle saman näköinen kuin omani, hinta 200.000 rupiaa en tiedä paljonko euroissa, mutta vaikkaa 2.500 euroa, tuo minun kitara on mahonkia ja kaula pähkinää...tuossa intialaisessa halvempaa puuta.
Ihan kiusallani minä näitä, ei ole muutakaan tekemistä, jos yli 50 on tuollainen identiteetti kriisi, niin minä sille voin itsehän on soppansa keittänyt, ja syököön liemensä.
By NumBall HHN 61v.
ps. Ainakin kerran tämä herra 2010 on tavannut miehen tai paremmin kaksi jotka eivät usko pätkääkään hänen juttuja, eikä varmasti kumarra häntä, minä pidän lähinnä pellenä.
Tietäispä poju totuuden minusta, se on helppo selvittää laittaa vaan kaveripyyntö, mutta ei sillä ole siihen munaa.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42516618Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402650- 941966
- 861849
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te491427- 1021310
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341240Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2921240Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831189Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211163