Onkohan Marinin kuitit taas kadoksissa

Anonyymi

Kukahan Marinin aitiopaikan ja juomingit maksoi? Entäpä ukkonsa? Mikä on eduskunnan ja ministerien codeofconduktiin kirjattu lahjuksista?

Yksityisellä sektorilla kyllä kyseltäis kuittien perään tässä tilanteessa..

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän ole ”ilmaiset” paikat joista taitaa unohtua lahjaverot maksamatta. Eiköhän muutaman tonnin per vieras ole maksaneet, Sannalle bonuksena pari pulloa valkkaria myös.

• Anonyymi

Onko se sama paikka, jossa kalja 0.4 l maksaa 8,90€ Kuka ne maksaa? Kyllä olette hölmöjä.

• Anonyymi

Hölmöjä?

No jos korruptio on sinusta itsestäänselvyys ja joku jos sanoo sen ääneen on hölmö niin olkoon sitten.

Jos taas koitit sanoa, että Sannalla olis ollut varaa ostaa itse olut, olen samaa mieltä ja se tässä eniten hämmästyttääkin. Myistattehan, ettei hänellä ollut varaa ostaa aamupalojakaan itse, ennenkuin joku siihen puuttui. Kyse ei ole siis ihan siitäkään. Se on vaan tämä maan tapa tämä KORRUPTIO.

• Anonyymi

Eiköhän Sanna Marinilla ole varaa maksaa kaiken ihan itse.

• Anonyymi

Luulis kyllä.

Aamupaloja ei ollut kuitenkaan ollut varaa itse maksaa.

Lippupisteen kuitti varmaan vaan kadonnut...

Olisko ihan ite jonottanut lippuja?

• Anonyymi

Kyllä kateellisuutta menestyvää NAISTA kohtaan riittää.

On tietysti ikävää, että persuilla EI ole yhtä suosittua ihmistä.

• Anonyymi

Ei tuo sukupuoli tähän kuulu mitenkään. Ihan sama poru olis, jos vaikka Sauli olis heilunu tuolla bissen kanssa repaleisissa farkuissa...arvokkuus on se juttu.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo sukupuoli tähän kuulu mitenkään. Ihan sama poru olis, jos vaikka Sauli olis heilunu tuolla bissen kanssa repaleisissa farkuissa...arvokkuus on se juttu.

Arvokkuus vai totisuus? 😑

• Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

Arvokkuus vai totisuus? 😑

Niin siis Sauli hihattomassa paidassa ja revityissä farkuissa kaatokännissä, bisse kädessä ja rööki huulessa olis kaikinpuolin ok ja arvokasta esiintymistä? Ehkä jopa suotavaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin siis Sauli hihattomassa paidassa ja revityissä farkuissa kaatokännissä, bisse kädessä ja rööki huulessa olis kaikinpuolin ok ja arvokasta esiintymistä? Ehkä jopa suotavaa?

Marin ei ollut "kaatokännissä" ja Sauli pukeutukoon vapaa-ajallaan kuten tahtoo. En minä siitä yöuniani menetä.

• Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

Marin ei ollut "kaatokännissä" ja Sauli pukeutukoon vapaa-ajallaan kuten tahtoo. En minä siitä yöuniani menetä.

Just näin. Valtakunnassa kaikki hyvin. Marinille lisää viinaa koneeseen, ni asiat hoituu ammattitaidolla. Ei tässä yöunia kannatakaan menettää.

• Anonyymi

Toki Sannan 17 000 euron tuloilla voi huvitukset maksaa itse. Demari tosin käyttää aina muiden rahoja, nehän ovat yhteisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3205
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1698
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe