..siitä, ei siitä mitä sinä luulet, vaan siitä mitä minä juuri ajattelin? Ongelmana on vain se, että juuri sinun pitää arvata mitä minä ajattelin. Se on mahdotonta - eikö niin? Kyllä vain.. ottelujen ennakoiminenkin on siksi vaikeaa kun ei voi arvata varmasti - eikö niin? Vaikeaksi menee, vaikeaksi menee. Vastustajalta on paras maalintekijä pois - miten muu joukkue reagoi. Et voi varmasti tietää - eikö niin? Löytyykö tilalle joku toinen pelaaja, joka pysty tekemään maaleja. Et voi varmasti tietää - eikö niin? Pallo on pyöreä - eikö niin? Kaikkihan sitä nyt osaavat potkaista - vai osaavatko?
Miten palloralli tenniksessä päättyy - maailman ykkönen ja kehtaakin hävitä. Ja nainen kaiken lisäksi. Tuttu tunne - eikö totta?
Tennis, tuo kaikkien vedonlyöntikohteiden syöpä. Onko naistenniksen maailmanranking suurin kusetus ikinä? Ranskan avoimissa kaikki kärkisijoitetut tippuneet tai tippumassa jatkosta. Järjestettyä lottoa, ei sitä voi paremmin ilmaista.
Jääkiekko, miksei paras voita - miksei?
Puhutaanko vaikka siitä..
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei voisi siansaksan sijaan puhua voittavista vedonlyöntikohteista. Ei perusteluita, vain osuvia kohteita näkyville. Vai onko tämä palsta jonkun tyrannin valvonnan alla, jossa ei suvaita sitä, että tavikset tekee tuohta? No oli miten oli niin ite ainakin teen ja paljon - fyffeä, tuohta, rahan paskaa, valuuttaa, vaihdon välinettä jne.
- Anonyymi
Hei, Gilbert täällä! Olisiko teillä hetki aikaa puhua nuorista miehistä ja juhannuksenvietosta? Tilanne on kohta akuutti. Savon sydän kutsuu jälleen nuoria, hinteliä ja karvattomia miehiä. Pistäkäähän privaattiviestiä, niin laitetaan pyörät pyörimään.
- Anonyymi
Taavetti hukkui velkoihinsa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395514
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253496Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142740- 472428
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631831Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491770- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201586- 281520
- 201516