..siitä, ei siitä mitä sinä luulet, vaan siitä mitä minä juuri ajattelin? Ongelmana on vain se, että juuri sinun pitää arvata mitä minä ajattelin. Se on mahdotonta - eikö niin? Kyllä vain.. ottelujen ennakoiminenkin on siksi vaikeaa kun ei voi arvata varmasti - eikö niin? Vaikeaksi menee, vaikeaksi menee. Vastustajalta on paras maalintekijä pois - miten muu joukkue reagoi. Et voi varmasti tietää - eikö niin? Löytyykö tilalle joku toinen pelaaja, joka pysty tekemään maaleja. Et voi varmasti tietää - eikö niin? Pallo on pyöreä - eikö niin? Kaikkihan sitä nyt osaavat potkaista - vai osaavatko?
Miten palloralli tenniksessä päättyy - maailman ykkönen ja kehtaakin hävitä. Ja nainen kaiken lisäksi. Tuttu tunne - eikö totta?
Tennis, tuo kaikkien vedonlyöntikohteiden syöpä. Onko naistenniksen maailmanranking suurin kusetus ikinä? Ranskan avoimissa kaikki kärkisijoitetut tippuneet tai tippumassa jatkosta. Järjestettyä lottoa, ei sitä voi paremmin ilmaista.
Jääkiekko, miksei paras voita - miksei?
Puhutaanko vaikka siitä..
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei voisi siansaksan sijaan puhua voittavista vedonlyöntikohteista. Ei perusteluita, vain osuvia kohteita näkyville. Vai onko tämä palsta jonkun tyrannin valvonnan alla, jossa ei suvaita sitä, että tavikset tekee tuohta? No oli miten oli niin ite ainakin teen ja paljon - fyffeä, tuohta, rahan paskaa, valuuttaa, vaihdon välinettä jne.
- Anonyymi
Hei, Gilbert täällä! Olisiko teillä hetki aikaa puhua nuorista miehistä ja juhannuksenvietosta? Tilanne on kohta akuutti. Savon sydän kutsuu jälleen nuoria, hinteliä ja karvattomia miehiä. Pistäkäähän privaattiviestiä, niin laitetaan pyörät pyörimään.
- Anonyymi
Taavetti hukkui velkoihinsa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211