Ite oon kärsinyt jatkuvista kivuista nyt pari vuorokautta ja turvauduin viinaan. Pissat tirahti housuun eka ryypyn jälkeen ja toka ryypyn jälkeen nauroin . joo-o kippis vaan kärsivälle. Kolmas ryyppy lähtee miten riettaan hyvä ryyppy kärsivälle! Tämän takia kannattaa kärsiä kipuakin. Kiitti veesti ;-).
Hirveet kivut
3
178
Vastaukset
- Anonyymi
Normihommaa täällä pöljällä
- Anonyymi
Jaa-a. Viinaan turvautumisesta on hyvin harvoin hyötyä. Mulla meni yleensä päinvastoin. Eli oli sitten kyseessä minkälaiset kivut tahansa, niin se alkoholi ja sen ottaminen tuli mieleen ennen niitä edessä koittavia kipuja.
Nuppi menee usein sekaisin tavallisestakin migreenistä. Etenkin aivorunkomigreenissä. Joten niissä kivuissa ei yleensä ota enää ainakaan viinaa. Tai jos niin tekee, niin sitten on erittäin itsetuhoinen ja tyhmä. Ongelma on siinä, että niitä ennakko-oireita ei välttämättä huomaa. Joten jos on vielä hyvin angstinen olo, apatiaa, masentaa ja kaikki v*tuttaa, niin lopputuloksena on seuraavana päivänä sen tavallisen krapulan lisäksi armoton jysäri.
Ja ne kuset menee yleensä housuun vasta kymmenen viinilasillisen, kuudesta-8 oluen jälkeen, tai riippuen siitä, miten kovia aineita käyttää. Tai sitten jos hölmönä juo koko päivän. Joillekin tulee alkoholista myös epileptisiä kohtauksia. Itelläkin on niitä ollut elämän aikana ainakin pari kertaa. - Anonyymi
Aloittajalle: Toivottavasti kipusi helpottavat ja katoavat, niin että voit pian paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540