Ite oon kärsinyt jatkuvista kivuista nyt pari vuorokautta ja turvauduin viinaan. Pissat tirahti housuun eka ryypyn jälkeen ja toka ryypyn jälkeen nauroin . joo-o kippis vaan kärsivälle. Kolmas ryyppy lähtee miten riettaan hyvä ryyppy kärsivälle! Tämän takia kannattaa kärsiä kipuakin. Kiitti veesti ;-).
Hirveet kivut
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Normihommaa täällä pöljällä
- Anonyymi
Jaa-a. Viinaan turvautumisesta on hyvin harvoin hyötyä. Mulla meni yleensä päinvastoin. Eli oli sitten kyseessä minkälaiset kivut tahansa, niin se alkoholi ja sen ottaminen tuli mieleen ennen niitä edessä koittavia kipuja.
Nuppi menee usein sekaisin tavallisestakin migreenistä. Etenkin aivorunkomigreenissä. Joten niissä kivuissa ei yleensä ota enää ainakaan viinaa. Tai jos niin tekee, niin sitten on erittäin itsetuhoinen ja tyhmä. Ongelma on siinä, että niitä ennakko-oireita ei välttämättä huomaa. Joten jos on vielä hyvin angstinen olo, apatiaa, masentaa ja kaikki v*tuttaa, niin lopputuloksena on seuraavana päivänä sen tavallisen krapulan lisäksi armoton jysäri.
Ja ne kuset menee yleensä housuun vasta kymmenen viinilasillisen, kuudesta-8 oluen jälkeen, tai riippuen siitä, miten kovia aineita käyttää. Tai sitten jos hölmönä juo koko päivän. Joillekin tulee alkoholista myös epileptisiä kohtauksia. Itelläkin on niitä ollut elämän aikana ainakin pari kertaa. - Anonyymi
Aloittajalle: Toivottavasti kipusi helpottavat ja katoavat, niin että voit pian paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389