Onko cruisingmapista tullut maksullinen? Huonolla englannilla luin että laita viesti karttaan (6€/kk)
Cruisingmap
6
2297
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä mikä on niiden banni-käytäntö.Olen nyt kolme kertaa saanut bannit sinne ja en ole kertaakaan laittanut negatiivista kommenttia,silti näin on tapahtunut??
- Anonyymi
Sama juttu! Oon vain kuvia katsellut
- Anonyymi
Jep.. mut onneksi lukee että millon banni loppuu
- Anonyymi
Tumputtakaa kotonanne urpot
- Anonyymi
Joo tuli bannit kun ilmoitin seksifun mainoksesta sen tiedoista .ru yhteyksineen ,mainoksesta joita tuli satoja illassa. Oliko ylläpito vi**uuntunut kun eivät pystyneet estämään mainontaa. No onneksi on VPN ja ja sitä kautta löytyy kasa bannaamattomia yhteyksiä.
- Anonyymi
Onko mitään vaihtoehtoa cruisingmapille? Olen koettanut sen kautta sopia treffejä moneen kohteeseen, mutta ei ole onnistunut. Etsin siis ”vain” runkkauskaveria.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349