Tasa-arvon nimissä Jalosen jälkeen pitäisi saada Leijonille naisvalmentaja!
Jalosen jälkeen
8
1325
Vastaukset
- Anonyymi
Ja myös naispelaajat.....ai niin, sellainen jo on.
- Anonyymi
Mikäs siinä jos löytyy seuravalmennuksessa meritoitunut naisvalmentaja. Voi kyllä olla vähän hakusessa.
- Anonyymi
Jääkiekkojoukkueissa pitäsolla puolet naisia ja samoin valmennuksessa Tasaarvon vuoks
EI HUONO IDEA ESIM SAARA NIEMI. MARJO VOUTILAINEN TAI MARI SAARINEN
- Anonyymi
Jos MM-kisat järjestetään joskus jossain Qatarissa, niin voi olla, ettei Suomi pääsisi sitten osallistumaan.
Tärkeämpi olisi mielestäni Suomen ja Ruotsin maajoukkueisiin kiintiö somaleille ja muille afrikkalaisille. Koska näiden maiden yhteiskunnallinen ykkösprioriteetti on somalien ja muiden afrikan nee******en paapominen, niin olisi korrektia että ainakin 1/3 Suomen leijonien kokoonpanosta tulisi olla afrikkalaistaustaisia.
- Anonyymi
Naisvalmentaja ilman muuta
- Anonyymi
Eiköhän jo tuo naisten jääkiekko ala olla jo vähän kuollu juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339