Mitä mieltä olette

Anonyymi

Mitä naiset ajattelee miehestä joka haluaa kolmenkimppaa.
Miten suhtaudutte jos oma mies ehdottaa teille toista miestä mukaan kimppa seksiin?
Suostuisitteko panemaan kahden miehen kanssa?
Minun tekee mieli kimppaseksiä enkä halua pettää vaimoani niin kimppanaisen pitäisi olla oma vaimo.
Minulla on tehnyt mieli kimppaseksiä jo pitkään.
En tiedä miten vaimoni suhtautuisi pyyntöön?
Suostuisiko vai suuttuisiko?
Uskallanko edes kysyä?
Mitä mieltä olette?

13

2336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinkkuna voisinkin jopa suostua. Itseasiassa fantasioidessa mielessä käy, miten kivaa olisi jos monta miestä hääräisi ympärillä samaan aikaan. Jos olisin parisuhteessa tuskin kuitenkaan haluaisin. Monien pariskuntien olen kuullut tätä kokeilleen :)

• Anonyymi

Etene asiassa pikkuhiljaa. Järjestä vaivihkaa vaikka joku lehtijuttu virikkeeksi. Sitten joku alan filmi sytykkeeksi. Jos tiedät jonkun parin, joka harrastaa alaa, niin järjestä parin nainen ensin vihjailemaan ja herättämään vaimosi uteliaisuuden ja sitten jokin sopiva tilanne, yhteissaunominen tms ja siitä homma alulle.

• Anonyymi

Minä en ainakaan voisi suuttua kimppa ehdotuksesta kahden miehen kanssa.
      Suostuisin ilomielin miesten kimppanaiseksi.
      Olen Vantaalta kotoisin oleva 24-vuotias 167cm 54kg rouva.
      Mieheni haluaisi että antaisin todella ison varsinkin paksu kaluisen miehen panna ninua meillä kotona.
      Tästä mies on puhunut niin paljon että haluaisin todella kokea ison kalun tunteen.
      Paikka olisi Vantaan Hiekkaharjussa.

• Anonyymi

Voihan olla, että jotkin naiset esittää jotai tekopyhää, että nostelevat nokkaansa, jos aviomies ehdottaa vierasta miestä panemaa vaimoo.
        Itse olen kyllä Rva 31v, hyvinki arvovaltaisen siveellisesti esiinnyn, tuttavien ystävien sukulaiste silmissä.
        Mieheni on ymmärtävä, halukas kaikkee Sexii liittyviin juttuihin, olen erittäi halukas kiinnostunut ollut kun mieheni ensimmäisen kerran noi 5v sitte, halusi että järjestetään vieraita tasokkaita ammattimiehiä panemaa naimaa isokulli miehiä, koska näitä on kun paneutuu asiaan. Olin todella onnellinen, ja tuntui että rakastan entistä enemmän miestäni, kun hän ehdotti vieraita miehiä, ja nyt meillä on erittäi säännöllisesti eri miehiä uroksia, joitte kanssa tehdää sexi töitä, jopa aivan rivoja juttujakin, nautimme tästä ja olemme onnellisia, en varmasti voisi kuvitella olla, ilman vieraita miehiä kavereita
        on oikeus nauttia jokaisen, hyvää kesää toivoo Rva 31v Hyrylässä.

• jormalaiset

Ihan myönteisesti. Joskus lomalla kokeiltu muiden ei suomalaisten kanssa.

• Kyllä avaudun ilman viinaakin. Etelässä on kyllä kivenpi näytellä enemmän humalatilaa kuin todellisuudessa on.

• Anonyymi

Ei tuossa tilanteessa voi muuta kuin suostua.
      Suostuin miesten kimppaan aikanani pienen näennäisen harkitsemisen jälkeen.
      Todellisuudessa en meinannut malttaa odottaa että miehet alkaisivat koskettelemaan minua.

• Anonyymi

olen mies kyllä miehen pitää olla bi sillä vaimoni tykkää katsella kun otan suihin tai kun minua pannaan kunnolla

• Anonyymi

Hiemanko oon kateellinen, tahtoisin kanssa ;)
        Tai siis olla itse se 3.pyörä jota isäntä nai peppuun, kun nuolen samaan aikaan rouvaa... ;)
        M48Tre

• Anonyymi

Olimme tuossa tilanteessa ja olin luvannut harkita kahden miehen kanssa kimppaseksiä.
      Otimme jonkin verran alkoholia ja mieheni kävi kaverinsa kanssa saunassa ja tulivat olohuoneeseen mieheni istui sohvalle ja kaverimme nojatuoliin.
      Menin sohvalle pää mieheni syliin.
      Mieheni alkoi silitellä reisiäni nostaen mini hameeni helmaa ylöspäin pikkuhiljaa.
      Katsoin miestäni kysyvästi ja hän nyökkäsi.
      Annoin hänen jatkaa ja seurasin kaverimme ilmeitä kun mieheni käsi tuli pikkarieni sisään.
      Kaverimme kiihoittui selvästi tilanteesta ja mieheni pyysi kaverimme jalkopäähän istumaan ja minun sääret kaverimme syliin.
      Olin tässä tilanteessa niin kiihoittunut etten olisi voinut mitenkään perääntyä enää.
      Kaksi miestä silitteli minua ja alkoivat riisua pikkareitani nostin pyllyäni että saivat pkkkarit alas ja kaveri nosti sääriäni jolloin vapauduin niistä kuten vapauduin minihameesta rintaliiveistä ja topissa.
      Kaverimme seisova kulli painoi reittäni kiihoittaen minua.
      Nousin sohvalta ja lähdin makkariin miesten ollessa ihmeissään sanoin että nyt mukaan jotka haluaa panna!
      Kaverista tuli minun vaki seksikumppani kimppaan.

• Anonyymi

Mitäkö ajattelisin tuollaisesta miehestä... " Kova jätkä". Ja mitä tulee suostumukseeni, niin se kyllä löytyisi , vaikka kirjallisena. Minulle kyllä kävisi tuollainen sopimus. MS. vm. 1978

Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe