TOKMANNIN TIETOTURVA

Anonyymi

asiakkaat antavat puhelinnumeroitaan huolettomasti kaikkien kuullen klubijäseniksi liittyessään. Tänäänkin yksi vanhus toisti moneen kertaan numeroaan. Ilmeisesti laillista toimintaa kuitenkin. Silti kassa tarkistaa jopa vitosen eurosetelin aitouden.

19

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo minäkin liityin tokmanni klubiin, mut eivät kertoneet et se klubi kortti maksaa vasta kuitista huomasin

• Anonyymi

NO, ei se kyllä mitään maksa. Ilmaiseksi ainakin väittävät. Itse en liity ja tosiaan puhelinnumeroita voi joku rikollinen ottaa muistiin ainakin vanhemmilta ihmisiltä..

• Anonyymi

siksi se numero kirjoitetaan kortille joka annetaan kassalle ja ketä kiinnostaa jonkun numero ja kuka sem kirjoittaa ylös

• Anonyymi

No mulla se ainakin maksoi 4euroa

• Anonyymi

Kyllä siellä kassahenkilöt sanovat, että voit liittyä kun annat puhelinnumeron. Joka kerta kun siellä käyn niin monta numeroa kuulee. kyllä numeron voi pistää mieleensä. Vanhus kun sanoo numeronsa, hän kertoo rikolliselle myös osoitteensa, jollei sitten ole salainen numero. Sen jälkeen rikollisella on tiedossa osoite ja nimi, ja vieläpä tieto siitä onko kyseesä vanhus.

• Anonyymi

höps.

• Anonyymi

Kumma juttu jos maksoi. Tokmannin nettisivuilla sanotaan, että KLUPIKORTTI ON ILMAINEN. Kannattaa reklamoida kun virhe on tapahtunut. Liittyä voi myös netissä, eikä kyllä maksa latiakaan. Kyllä sun kuitissa on varmaan neljän eken ostos..

• Anonyymi

Ei ollu. Siinä luki klubikortti 4euroa

• Anonyymi

VIRHE, katso nettisivulta ilmainen on kortti ja jäsenyys. Oletkohan ostanut jotakin, josta olet klupikortilla saanut 4 euroa alennusta ja siksi kuitissa niin lukee. Muussa tapauksessa hae rahasi pois.

• Anonyymi

En maksanu klubijäsenyydestä, enkä luettele numeroani vaan näytän korttia. Ei ongelmaa.

• Anonyymi

Jollei ole korttia mukana, niin riittää kun sanoo puhelinnumeron siksi niitä numeroita kuulee joka kerta.

• Anonyymi

En oo vielä ostanut mitään koko kortilla turha juttu

• Anonyymi

Itsellä ei moista korttia ole eikä tule. Turha kysellä kassalla haluatko liittyä klubiin.

• Anonyymi

Nyt se tietoturva sitten petti vähintään 400 000 sähköpostiosoitetta on vuotanut.

• Anonyymi

Välillä pitkät jonot ja kassa kyselee aina haluanko liittyä heidän vitun klupiin siinä heti kassalla. No en todellakaan halua SIINÄ kaikkien kuullen liittyä. Aivan hullua touhua.

• Anonyymi

Ei kukaan järkevä ihminen ala tietojaan siinä kassal kertomaan muiden kuullen. Netissäkin voi liittyä jos haluaa.

Ylläpito sallii näköjään täysin epäasialliset kommentit. Outoa.

• Anonyymi

Sanoin irti sähköpostintokmannille ettei tartte lähettää. Nään ne mainokset sit tokmanni la mikä on klubilaisille

• Anonyymi

Olen poistanut viisi viestiä. t.vartija.

• Anonyymi

Olet väkivaltainen ja vaarallinen

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82