Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Menneen talven Maki Kolehmainen

Anonyymi

Luulee itsestään liikoja, uhitteli nuorille ja yritti Porchellaan ajaa päälle. Luuleeko olevansa vieläkin suuri stara.

9

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se yskiminen ja koronan vähättelykään ollut yhtään oikein silloin 2020 toukokuussa eikä vieläkään. Miksi teinipoika oli yskimässä ja toisia sairastuttamassa kaupassa sekä nauroi kun asiasta huomautti? Vaarantihan sekin muita. Asialla 2 puolta. Itse en pidä piittaamattomista, itsekkäistä tollukoista. Normaalia on huomioida toiset.
      Valvontakamerakuvista olisi voinut yrittää selvittää yskikö todella kohti se teini.
      Piittaamattomuus on tätä päivää. Seurausta kotikasvatuksen puuttumisesta.

    • Anonyymi

      Ne pojat ne oli Makia ärsyttänyt ei ollu Maki aloittanut sitä eikä Maki niille ollu päälle ajanut vaan autotien vieressä.Makin autolla ei olisi edes päässy jalkakäytävän päälle ilman et sen auton etuosasta olis hajonnut jokin osa.Makista olen minä tykännyt aina ja tykkään yhä.Maki ei ole mulle ikinä menneen talven lumi vaan aina yhtä rakas ja ihana mitä oli 90 luvullakin ja yhtä komea.Makin haukkujat ootte menneen talven lumia.ja naurettavia ootte te jotka uskotte roskalehti iltalehden lehtijuttuja minä uskon Makia en lehtijuttuja

    • Anonyymi

      Eikä luule yhtään itestään liikoja ja yhä se on Aikakoneen Stara ja yhä mulle AIkakoneessa se ihanin ja komein ja minä oon jopa Makin mielestä Jennifer Lopezin näkönen toukokuussa Makia näin livenä ja Maki on kiltein ikinä

    • Anonyymi

      Minä en voi sietää Makin haukkujia.Makista olen aina tykännyt ja Makin auto ei ole Porche vaan Jaguar joten sanompa sulleki että Makia ei saa haukkua.

    • Anonyymi

      Olen aina ollut 27 vuoden ajan ehkä pitempäänkin eniten Aikakoneesta Maki Fani ja se asia ei tule koskaan muuttumaan mun kohdalta puolustasin Makia vaikka oman henkeni edestä kun toukukuussa näin Makia Aikakoneen keikalla ni tykkääminen Makia kohtaan palasi yhtä voimakkaana ja voimakkaampanakin kuin ikinä aiemmin.Koirat haukkuu järkevät ihmiset ei hauku ketään vain idiootit haukkuu toisia ihmisiä

    • Anonyymi

      Ja minkähän takia pitää Makia haukkua ku se Teini oli väärin käyttänyt ensin Makia kohtaan ja se Teini sen koko jutun aloittanut ja minä uskon Makia siinä mitä se oli Maki itte sanonu siihe juttuun että oli Teini poika yskiny korona aikaan 2020 Makia päin kaupassa.ja Makin huomautuksille oli vain alkanu keljuilee.Sitten Maki ei edes ollu yrittänyt ajaa autolla niiden teinien päälle kun oli ajanut kadun reunassa ajotien puolella kun olisi halunnut jutella sen teinin kanssa törkeästä käyttäytymisestä eikä ollut ajanu jalkakäytävälle kun niin matala auto et sillä olisi hajonnut jokin osa Makilla autosta jos olisi ajanut jalkakäytävän reunan yli.Minä kyllä ainaski Makia uskon ennemmi ku Teiniä joka ehkä ei vaan Makista tykkää.Eikä Maki todellakaan mikää Menneen talven ole.Makilla on kyllä ihan omat faninsa yhä jotka siitä tykkää ja jotka siitä välittää ja Maki on yhä suosittu.Minä ite kuulun moni vuotisiin Makin faneihin ja se fanitus ei kaadu minkään lehtijutun takia tulen aina olemaan Maki Fani Aikakoneen keikalla just olin toukokuussa ja Maki on oma mukava ittesä

    • Anonyymi

      Se on hassis psykoosissa uskoo valtamediaan elää bimbo elämää kauniissa ja rohkeissa

      • Anonyymi

        Minä uskon Makia en mitää lehtiä tai Makin haukkujia tai teinejä jotka Makille ilkeitä ollu.Vihaan huumeita enkä hassista käytä eikä Maki ikinä yrittäs kenenkään päälle ajaa.Makia minä yli kaiken rakastan .Olen aina ollut Suuri Maki Fani.Aivan turhaan Makia haukutaan koska se saa minut vaan entistä enemmän suojelemaan Makia pitämään Makin puolta ja puolustamaan Makia vaan hurjemmin.Sitä paitsi Makin Haukkuminen satuttaa myös niitä jotka Makista tykkää.Minä ainaski tykkään Makista ja paljon ja tulen aina tykkäämään.


    • Anonyymi

      Onko Porsche ihan oikeasti liian vaikea kirjoittaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe