Ehdotus: Moisien sairaalan lääkäri olisi ollut oinas/sopimaton

Anonyymi

24 päivän sisällä 3 itsemurhaa mielisairaus talossa Etelä-Savossa

Vika paikassa - maasäteily?

Vika luonnossa kuten aurinkopilkuissa ja magneettimyrskyissä, jotka osuvat samalle ajankohdalle.
Esimerkiksi 31.5 on ennustettu Venäjälle meteoriittisadetta.
Venäjän uutiset ilmoittavat säännöllisesti laskunsa, milloin on voimakas aurinkotoiminta, joka vaikuttaa ihmisiin.

Vika voi olla ihmissuhteiden ristiriitaisuuksissa.
Jos hoitaja-lääkäri on oinas esimerkiksi, niin tulella syntyy actionia,
joka työntää heikkoja potilaita äärimäisyyksiin.

Mutta ihmissuhde on aina kahdenvälistä suhdetta minimissään.
On potilas ja lääkäri.
Pitää tutkia molempia.

Vika oi olla myös että on samassa paikassa liian monia samanlaisia zodiakkeja.
Sellainen tilanne syntyy silloin kun työntekijöitä valitaan ei vapailla hauilla, mutta suhteilla, jolloin sukulaiset ja ystävät tuovat työpaikkoihin vain omia sukulaisiaan ja ystäviään välittämättä siitä, että onko sukulainen tai ystävä sopiva työhön.

Osastoilla olisi voinut olla yhdessä paikassa liian kova hoitohenkilökunta.
Kovaksi voi kutsua Oinas-Vesimies-Jousimies-Kauris merkkejä, ajattelen.
Sellaisessa tiimissä jos potilas on pehmeä, niin pehmeys ei saa arvoa mitenkään.
Kun ihmistä ei kuullaan jopa sairaalassa, eikä sairaala auta, niin on kriisin paikka.

Pitää tutkia, että onko sairaalasta kerrottu, että 'sairaala ei auta'.

Pitää tutkia hoitajien horoskooppeja ja potilaiden horoskooppeja.

Psyykkisesti vahvoja ovat Oinaat ja muut.
Psyykkisesti heikkoja yleisesti ovat Rapu, Kala, Skorpioni, ajattelen.

Poliittisen kriisin aikana korostuvat tietyt ongelmat.
Samalla potilaiden tausta on hyvää tietää.
Sota kulminoi vihan.

Myös tavallinen inhimillinen lääketieteellinen virhe on mahdollinen kun esimerkiksi on väärä lääkitys.

Sitten hoitorahojen puute, jos tuli leikkauksia kaupungilta.

Koronan vaikutus.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä itse härkä ja oma mielipide on se, että rapu, härkä, skorpioni ja kalat on heikommat merkit joilla näillä tän merkin ihmisillä on omien kokemuksieni mukaan eniten empatiakykyä joten tällaiset merkit eli ihmiset voi sitten joutua kovien merkkien&ihmisten tallomaksi. Kyllä omat havainnot on se, että juuri psyykkisesti vahvat saattaa usein heikompia kiusata. Heistä osaa jopa on sitä mieltä että maailmassa pitäisi olla ns viidakon laki eli nopeat ja vahvat syö hitaat ja heikot. Esim härkä ja skoprioni on tunnettuja hitaudestaan ja erityisesti härkä jonka hitaus on tuttua mutta moni nauraa aina härille kun oomme hitaita. Mä oon myös hidas ja hitaiden energioiden vallassa siis. Äitini kartalla on paljon kaksosta ja skorpionia sekä jousimiestäkin ja oon huomannu myös että ittessäni on kaksosta ja skorpionia. Kaksonen ilmaantuu minussa aika vahvasti siinä kun ei mulla oikein ole mitään luonnetta varsinaisesti kun luonteenpiirteitä on niin paljon. Kaksonen on nopea merkki joka voi polttaa uuvuttaa itsensä nopeasti koska on ylinopea ja usein malttamaton. Huomaan tämän itsessäni paljon ja sitten taas toisena hetkenä olen aivan liian hidas enkä saa mitään aikaiseksi ja tilanne ei mene ohi välttämättä levollakaan. Olen takuueläkeläinen ja mulle myönnettiin takuueläke vuonna 2014 keväällä. Olisi tosi mielenkiintoista tietää että mitkä merkit on yliedustettuina ja aliedustettuina esim kiusaamistilastoissa, niin henkinen kuin fyysinen väkivalta, tappo, murha, muut rikostilastot ja sitten olisi mielenkiintoista tietää mitä merkkejä on yli&ja aliedustettuina mielenterveystoimistoissa, sairaaloissa, pakkohoitoloissa, poika ja tyttökodeissa, piireillä jne. Jostakin luin että ravut ja härät on tappolistan kärkipäässä jonka voisi selittää ehkä se, että kun niitä kaltoinkohdellaan niin ne tappaa sen takia tunnepuuskan vallassa mutta näin myös listan jossa mainittiin horoskooppimerkkejä jotka on murhaajamerkkejä niin muistaakseni murhaajamerkkien kärkipäässä oli kauris, vaaka ja skorpioni. Talousrikosten kärkeä piti kaksonen(ei välttämättä yllätä kun esim Donald Trump on kaksonen koska Trump tunnetaan siitä että valehtelee paljon). Muuten Putin on vaaka ja se on juuri tyypillinen vaaka siinä mielessä että sen naama on aina peruslukemilla. Kouluissa mulla ei ollu hyviä kokemuksia aina vaakojen kanssa. Muistan niiden murhaavat katseet hyvin. Härkien en muista kiusanneeni minua eli oon siis itse härkä paitsi että ainakin yksi härkä kerran kiusasi mutta lopetti aika pian sen kiusaamisen.

      • Anonyymi

        olisi myös kiva tietää mitä merkkejä kiusataan eniten ja mitkä merkit kiusaa eniten.mun naapurissa asui härkä ja sitä kiusattiin kouluissa. Tunnen myös yhden härkämiehen jota kiusattiin aina.


      • Anonyymi

        sitten tunnen yhden ravun jota kiusattiin paljon ja se meni ihan "down".


      • Anonyymi

        mitä mä tunnen kiusattuja niin muistaakseni rapuja on paljon kiusatuissa, myös härkiä ja niitä kaloja.


    • Anonyymi

      toisaalta isompi horoskooppitutkimus mistä sinä ja minä tässä pohdimme niin voi olla ehkä vaarallistakin jopa ja kyseenalaista koska se voi ajaa jopa monia ihmisiä ahdistuksen partaalle koska se voi vaikuttaa ihmisten mieliin siten että ihmiset alkaa pahoinvoida henkisesti, mutta toisaalta vahvat merkit&ihmiset ei niin helposti sairastu henkisesti.

    • Anonyymi

      En muyista tarkkaan mutta muistaakseni jostakin luin että hullujen huoneella on paljon härkiä potilaina ja että härkä tekee itsemurhan useammin kuin muut merkit. En ole varma sillä voin muistaa väärin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe