Kun olin lapsi epäiltiin, että on ADHD(silloin käytettiin termiä MBD). Ei tullut diagnoosia. Omasta mielestä minulla on ADHD. Olen hirveän huono organisoimaan asioita ja hahmottamaan aikaa. Muiden mielestä ei ole liikaa, jos viikko-ohjelmaan kuuluu 3 päivää työtä. 2 påivää Opiskelua. Lisäksi kotityöt. Muiden mielestä pitäisi jäädä aikaa lepäämiseen. Arvatkaa kuinka monta kertaa olen myöhästynyt töistä, kun olen lähtenyt työmatkalle liian myöhään. Työnantajan mielestä oma-aloitteisuus työssä on erittäin huonoa. Ammatin opiskelin Luovissa. Ei tullut normaalissa ammattikoulussa opiskelusta mitään. Mistä aikuinen saisi ADHD diagnoosin. En ole tyhmä. Youtubessa eräs henkilö, kertoi,että oli saanut ADHD diagnoosin. Hän kertoi tutun asian minunkin lapsuudesta. Kun olin lapsi päiväkodin säännöt vaati kaikilta päiväunia. Minä näyttelin nukkuvani. En nukkunut päiväunia enää 5.vuotiaana. Perhepäivähoidossa oli mukavampaa. Siellä ei vaadittu enää päiväunia,jos ei enää nukkunut päiväunia. En aikuisenakaan osaa nukkua päiväunia.
ADHD diagnoosi aikuiselle
Anonyymi
1
808
Vastaukset
- Anonyymi
Varaa aika lääkärille, joka miettii mistä on kyse. Jos ADHD-diagnoosia miettii niin käytännössä sun pitäisi pyytää kaikista aiemmista kouluista opettajien arviot ja kouluterveydenhoitajan tekstit ja toimittaa ne omalle terveysasemalle arviota varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565443- 914231
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722500Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701038Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3291018- 61823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769- 25764