Kun olin lapsi epäiltiin, että on ADHD(silloin käytettiin termiä MBD). Ei tullut diagnoosia. Omasta mielestä minulla on ADHD. Olen hirveän huono organisoimaan asioita ja hahmottamaan aikaa. Muiden mielestä ei ole liikaa, jos viikko-ohjelmaan kuuluu 3 päivää työtä. 2 påivää Opiskelua. Lisäksi kotityöt. Muiden mielestä pitäisi jäädä aikaa lepäämiseen. Arvatkaa kuinka monta kertaa olen myöhästynyt töistä, kun olen lähtenyt työmatkalle liian myöhään. Työnantajan mielestä oma-aloitteisuus työssä on erittäin huonoa. Ammatin opiskelin Luovissa. Ei tullut normaalissa ammattikoulussa opiskelusta mitään. Mistä aikuinen saisi ADHD diagnoosin. En ole tyhmä. Youtubessa eräs henkilö, kertoi,että oli saanut ADHD diagnoosin. Hän kertoi tutun asian minunkin lapsuudesta. Kun olin lapsi päiväkodin säännöt vaati kaikilta päiväunia. Minä näyttelin nukkuvani. En nukkunut päiväunia enää 5.vuotiaana. Perhepäivähoidossa oli mukavampaa. Siellä ei vaadittu enää päiväunia,jos ei enää nukkunut päiväunia. En aikuisenakaan osaa nukkua päiväunia.
ADHD diagnoosi aikuiselle
Anonyymi
1
904
Vastaukset
- Anonyymi
Varaa aika lääkärille, joka miettii mistä on kyse. Jos ADHD-diagnoosia miettii niin käytännössä sun pitäisi pyytää kaikista aiemmista kouluista opettajien arviot ja kouluterveydenhoitajan tekstit ja toimittaa ne omalle terveysasemalle arviota varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459