Mä rakastan yhtä poikaa ja se on varattu ja SEN TYTTÖYSTÄVÄ ON MUN VIHOLLINEN!!!! SIIS auttakaa mä murrun. Miten kerron hänelle että tykkään siitä? Help me pls!!!!!!!
Miten saada varattu ihastus tykkää musta auttakaa!!!!
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
Ps oon tyttö
- Anonyymi
Auttakaa mutta älkää olko ilkeitä.
- Anonyymi
Mitäpä jos annat toisen olla, ei sitä toista voi väkisten saada tykkäämään sinusta. Annat vain huonon ja psyko kuvan itsestäsi jos alat väkisten yrittämään.
- Anonyymi
Anna olla, vaikka pahalta tuntuisikin. Ei kannata sekaantua varattuihin, siitä ei seuraa kun pahaa jälkeä.
Ei kannata mielestäni kertoa tunteistaan, annat itsestäsi typerän kuvan kyseiselle pojalle. Ei ole oikein mennä sorkkimaan muiden suhteita. Mieti miltä tuosta tytöstä tuntuu, kun yrität iskeä hänen poikaystäväänsä. - Anonyymi
Um, mutta kun mä ja se ja sen tyttis on samalla luokalla ja sen entisen tyttikden suhde kesti oliko 2kk niin mutta Kiitos avusta
- Anonyymi
Siinäpä se, pojan pitää itse huomata kenen kanssa viihtyy. Hyvä käytös jää kaikkien mieleen. Vaikka ei aina natsaisikaan ihastuminen mukavan ihmisen seurassa viihtyy muutenkin.Ystävyyskin on arvokas asia.
- Anonyymi
Kiitos arvostan apuasi paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334