Elokapina ja kirkon liittyminen politiikkaan oikein käärmenainen huh! Kohta voi olla että about 2000 kuuluu enää kirkkoon mistä kirkko sitten saa kirkollisveroa.
Käärme Essayah myrkyttää kirkon
2
105
Vastaukset
essayah on mun arvostama henkilö ja sympaattisin politiikko mitä olen seurannut television tms lehtien kautta. on kumma ettei kristilisiä ole hallituksessa
- Anonyymi
Sari Essayah ei liity Elokapinaan muuten kuin siten, että on moittinut sen menettelytapoja ja osin asiaa.
Essayah'lla ei ole mitään roolia kirkon politiikkaan liittymiseen tai liittymättä olemiseen.
Olisi suotavaa, että selvittäisit itsellesi edes ihan perusasiat ennen kuin kirjoitat kommenttejasi. Tekstistäsi kyllä huomaa, ettet ole tottunut ilmaisemaan ajatuksia kirjoittamalla. Mahdatko osata etsiä tietoa kirjallisista lähteistä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947596- 1723751
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2422454- 482145
- 422005
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251893- 471879
- 601768
- 191763