Nimittäin talon etupihat ei ole parkkipaikkoja. Parkkipaikat ovat merkittyjä niin asukeille, kuin vierailijoillekkin. Aivan ymmärrettävää, jos kantamukset isot tai muuttokuormat. Sen verran jaksaa niin nuoremmat kuin vähän vanhemmatkin kävellä sieltä , Autoille Osoitetuilta Parkkipaikoilta.
Kyläilijät, kerrostaloissa huom.!
8
1109
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on, kadun varteen kuuluu jättää autot eikä luvattomille paikoille kerrostalojen pihoihin, vaikka olisikin tyhjiä paikkoja, jos ei ole joku huoltoajo eli kehitysvammmainen tai muuta...
- Anonyymi
Ja sitten ne pihakäytävät ne ei todellakaan ole tarkoitettu vajakkien autolla ajettaviksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten ne pihakäytävät ne ei todellakaan ole tarkoitettu vajakkien autolla ajettaviksi
aika usein valitettavasti nuoret jättää autoja kuinka sattuu,vaikka ei saisi heitä syyttää.toki osasyy on pihojen suunittelussa.
- Anonyymi
Kulmahousut, rahtihameet, heillä omat sääntönsä!
- Anonyymi
se on sitä kulttuuri mullistusta kun nekin on muuttanut gettoihin...mutta kyllä ihan aboriginaalit alle kolmikymppiset jättää pyörillä kulkevat stereot samalla lailla oven eteen vaikka vissiin kunto kestäis kävellä?
- Anonyymi
Kyl me oomme tietoo miten parkkeerataan, teilvalkolasil ei niin oo tierossa tuo.
- Anonyymi
hai sie tultiin kattomaan veijooooo
- Anonyymi
Oho? Eikö muka enää saakaan parkkeerata minne haluaa?
Taidat vedättää. Laitatko linkin, missä kielto konkreettisesti on luettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778