Yle on mukavasti alkanut lähettää mm. NHL:n otteluita, jotka tulevat suorana yöllä ja päivällä niitä voi katsella Areenan kautta. Mutta kun se ei onnistu, koska kuvan laatu on aivan liian huono urheilun jakamiseen. Areena ei kykene näyttämään liikkuvaa kuvaa sujuvasti vaan kuva nykii.
Tämä johtuu siitä, että Yle jostain syystä jakaa ohjelman liian pienellä bittivirralla tai liian huonolla kuvan pakkauksella. Jos Yle jakaisi samaa dataa, mitä tulee antenniverkon kautta, niin kuva olisi katselukepoista.
Ongelma ei johtu minun nettiyhteydestä tai televisiosta, koska jopa ViasatinUltra-HD lähetykset tulevat läpi täysin moitteettomasti ja tavallinen Viasatin HD on merkittävästi laadukkaampaa kuvaa kuin Ylen Areenassa. Ylen Areenan kuvanlaatu on heikkoa verrattuna kilpaileviin urheilukanaviin.
Ylen Areenassa käsittämättömän huono kuvan laatu urheiluohjelmissa
Anonyymi
2
1657
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tiedosta, huomaa ettei ongelmalle ole tehty mitään.
Katson juuri areenasta naisten mm peliä USA -NED,
eikä pelaajien numeroita meinaa erottaa. - Anonyymi
Yle areena on iltaisin niin ruuhkainen, ettei sitä viitsi enää katsoa huonon kuvanlaadun takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952