Tuli perheeseen pakosta uusi audi a4 tfs 35.
Perheen nykyinen auto Peugeot 208 2020.
Huomiot.
Meluisampi karhealla tiellä. Audi renkaat 205 60 16
Pösö hiljaisempi.
Ei liikennemerkki tunnistusta. Halvassa pösössä on.
Ei kaistavahtia. Halvassa pösössä on.
Vanhan näköinen vaikka on s line sisusta ja digitaalinen mittaristo.
Ulkoa todella vanhan näköinen naurettavat vilkut.
Ohjekirjassa noin 70 prosenttia liittyy vain kännykkä juttuihin.
Takuu vain 2 vuotta. Tätä en voinut uskoa todeksi.
Kauhea kulutus nurkka ajo 10.7 vertaa pösö 5.7.
Co pösö 120 audi 140.
Nyt varoitus uuden a4 ostajalle, miettikää mikä ostatte.
Audi a4 ostaja lue
10
148
Vastaukset 10
- Anonyymi
P*skaa puhut tuota ei usko kukaan.
- Anonyymi
Itse en kelpuuta noista kumpaakaan.
- Anonyymi
Totta kyllä joka sana. Tossa se seisoo pihassa. Kaikki ovat sanoneet sitä vanhan näköiseksi. Myyntiin heti kun saa jaon tehtyä.
- Anonyymi
Kyllä Pösö on huono auto, Ranskalainen vikapommin. Aloittajaa puhuu satuja.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa sanoo aloittaja. Toinen 208 menossa. Ensimmäinen oli 7 v vanha ja oliko 75000 ajettu. Ainoa korjattu asia oli yksi abs anturi.
Pirun hyvä oli. Mutta tossa pihassa seisoo alle 5000 km ajettu
A4 35 tfsi eikä yhtään lämmitä. Mitä toi takamerkki tarkoittaa kun on 2 l bensa.- Anonyymi
Wauh 75tkm ilman isompia vikoja, onko se mielestäsi hyvin. Audille se on sisäänajoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wauh 75tkm ilman isompia vikoja, onko se mielestäsi hyvin. Audille se on sisäänajoa.
75tkm yhdellä pikkuvialla on Ok/kohtuuhyvä suoritus . Mutta tuolla kyseisellä ihmisellä oli selkeästi tuuria, sillä pösöt ovat kuitenkin epäluotettavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
75tkm yhdellä pikkuvialla on Ok/kohtuuhyvä suoritus . Mutta tuolla kyseisellä ihmisellä oli selkeästi tuuria, sillä pösöt ovat kuitenkin epäluotettavia.
"pösöt ovat kuitenkin epäluotettavia"
Mun pösölle ei ole kukaan muistanut kertoa tuota.
- Anonyymi
Audiinkin saa varusteita jos ostaa, aika onneton provo.
- Anonyymi
On tämä ihme kun yrittää rehellisesti kertoa yli 40000e autosta vertaa 20000 e pösöön. Niin haukutaan vain. Niin se kaistavahti tulee vasta kesällä saatavaksi ja maksaa 2000e. Pösössä se vakio. Ja kun ostin pösön uutena se makso 17000. Miten ei ole edes liikennemerkki tunnistusta. Mutta surkeinta on se melu ja kulutus. Nyt viikko ajettu 35 tsi.llä. Ei jatkoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941018
- 119853
- 143834
- 45822
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184591- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47528Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62524- 80520
- 65516
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39479
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3454- 45453
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31446Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61440