Kiihottais saada kaltaiseni ujo ukm kaveri runkkaus hommiin. Haluaisin kokeilla runkata toisen jäykkää munaa. Löytyykö sellaista? Pelkkä ajatus saa kaluni jäykistymään. Luottamus ja terveys 100%
Kaveria jota runkata
16
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Uudeltamaalta löytyisi kanssa ujo 60ukm joka olisi halukas kanssa kokeilemaan ekaa kertaa miltä tuntuisi toisen miehen kulli ;) voisin tulla vaikka autolla sovittuun paikkaan.
- Anonyymi
Tänään Vantaalla töissä Lentokentän maastossa. Onnnistais klo. 17 maissa tapaaminen. Ukm 57
- Anonyymi
vois runkata myös imaista kyllä kulli kovana suussaon makeeta
- Anonyymi
Oletko missä päin? Runkataan ja imetään.. Ukm 57
- Anonyymi
uima hallissa kun näkee oikein ison ajattelee miltä tuo näyttäis kovana ja mahtuiko mun peppuun pakko mahtua
- Anonyymi
älä sielä oo kun miehen peppuukin on tarjolla
- Anonyymi
Hämeenlinnan seudulla olisi halukas ukm jota voi runkata tai voidaan runkata yhdessä jne
- Anonyymi
Tänään onnistais klo.16 jälkeen.Ukm57
- Anonyymi
ai sieläkö sää jo pyllistelet
Olisko Tampereen seudulla runkattavaa,runkataan yhdessä.
- Anonyymi
Etelä-Pohjanmaan alueelta mielellään noin 40-50v kokematonta ukm seuraa. En kaipaa persettä enkä sitä myöskään anna, ainoastaan runkkausta! Plussaa, jos harrastat kalastusta niin vois löytyä yhteinen harrastus tuosta.
--06 ukm--- Anonyymi
Millainen olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen olet.
45v itsestään huolta pitävä normaalivartaloinen ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
45v itsestään huolta pitävä normaalivartaloinen ukm.
Muutaman vuoden sua vanhempi. Samaa tahdon kuin sinä.
- Anonyymi
voisin runkata ottaa myös suihin ehkä jopa peppuun
- Anonyymi
Mulla on pari vakituttua, joiden kanssa välillä runkkailen. Eilen eronnut mies ( joka tykkää kullista) soitti ja kysyi voiko tulla käymään, vastasin tottakai voit. Jäi sit lopulta yöksi. Yöllä kateltiin pokee ja vedettiin parit orkut. Aamulla vielä kaveri ehdotti, et aamurunkut tekis poikaa ja kokeili etumustani kun kävelin ohi. Vastasin et runkut tekee aina hyvää. Niinpä sohvalle vierekkäin istumaan ja alettiin hyväilemään kullejamme. Teki hyvää runkatessa kun kaveri hyväili samalla pallejani. Nyt on vehkeet ihan mällissä kun omien lisäksi kaveri heitti oman lastinsa kullini ja pallieni päälle. Tyydytetty olo.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804