Kävin raision keskustan tokmannissa ostoksilla. Hiukan häiritsi vartijan kloppipoju joka pyöri ympärillä kaiketi ovelasti ja huomaamatta mielestään. Vinkkinä sulle niin älä häiritse asiakkaita pelleilylläsi ja pysy jatkossa poissa silmistä siellä vartijankopissasi nyhräämässä sillä se koppi on sulle varsin sopiva paikka.
Tokmannin vartija
33
988
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro ongelmasi vartijalle ihan naamatusten, retku.
- Anonyymi
Jouduit siis lähtemään kaupasta ulos tyhjin taskuin. Harmittaahan se kun keikka ei onnistunutkaan.
- Anonyymi
Ei sieltä kopista käsin voi vartioida ja pidättää mahdollisia rikoksen tekijöitä.
Mietipäs sitä ! - Anonyymi
Kahjo porukkaa raisiolaiset. Ei pelkkä vartija
- Anonyymi
Onko tää wartia Tokmannin listoilla vai joku sijainen?
- Anonyymi
Mene kysymään siltä, niin tiedät.
- Anonyymi
Sulle koppi on oikea paikka. Vartijoilla on syynsä seurata asiakkaita.
- Anonyymi
Ooksä hullu? Menet ostoksille kauppaan niin vartija seuraa. Vainoomistahan tuo on eikä mitään normaalia toimintaa. Se vartija on kyylä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooksä hullu? Menet ostoksille kauppaan niin vartija seuraa. Vainoomistahan tuo on eikä mitään normaalia toimintaa. Se vartija on kyylä.
No jos seurattava on asiakas mallia varas niin hyvä syy seurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua sinä typerys tajua että vartija seurailee huvikseen tavallista maksavaa asiakasta eikä mitään varasta. Asiakas asioi kaupassa kunnes ahdistuu kyttöövästä vartijasta menee kassalle maksaa ostoksensa ja poistuu kaupasta. Viimeisen kerran. Jatkossa asioiden muualla. Aivan varmasti. Missä järki kaupan toiminnassa. Sinänsä ihan sama, jos raision keskustan tapa palvella asiakkaita on tuo niin ei kukaan normaalijärkinen sinne mene kun vaihtoehtoja kerran on. Ihan omapa on syynsä jos asiakkaat katoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartiointi on normaalia toimintaa, kun yleisön joukossa on epäilyttävää ainesta.
Rehellisenä ihmisenä kannatan tätä.
Rikollisuuteen taipuvaiset eivät kannata. Tuntuu olevan niitä tälläkin palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu ja kiteytetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua sinä typerys tajua että vartija seurailee huvikseen tavallista maksavaa asiakasta eikä mitään varasta. Asiakas asioi kaupassa kunnes ahdistuu kyttöövästä vartijasta menee kassalle maksaa ostoksensa ja poistuu kaupasta. Viimeisen kerran. Jatkossa asioiden muualla. Aivan varmasti. Missä järki kaupan toiminnassa. Sinänsä ihan sama, jos raision keskustan tapa palvella asiakkaita on tuo niin ei kukaan normaalijärkinen sinne mene kun vaihtoehtoja kerran on. Ihan omapa on syynsä jos asiakkaat katoaa.
Olen Tokmannilla useasti,
Minua ei ole seurattu.
Vartijan kyllä olen usein nähnyt.
Ja se on hyvä asia. Rikolliset ulos kaupasta ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kymmeniä kertoja asioinut kyseisessä liikeessä ja koskaan ei ole vartija seurannut. Muutaman kerran vartija on selkeästi seuraillut muutamien asiakkaiden touhuja ja erään kerran seurattavista asiakkaisa molemmat pinkaisivat juoksuun ennen kassoja. Toinen kaatui oviaukossa ja jäi kiinni. Toinen juoksi parkkihallin läpi karkuun. Luulen että olivat ihan syyttömiä, ahdistuivat vartijasta ja myyjistä ja luikkivat pakoon. 😂 Sun kavereita?
- Anonyymi
No onneksi noissa raision keskustan läävämyymälöissä ei ole pakko asioida. Kaipa ne on huumehörhöille tarkotettukin
- Anonyymi
Mut jos on porttikielto myllyyn ja länkkärin myymälöihin eikä ole varaa bussiin niin pakko?
- Anonyymi
Ime munaa sit
- Anonyymi
Aloittaja on ilmeisesti rikollisella mielenlaadulla varustettu.
Jäänyt Tokmannilla ehkä kiinni näpistelystä ja napattu vartijan toimesta.
Nyt kiukuttelee, kun ei bisnekset toimi sujuvasti siellä. - Anonyymi
Olen poistanut kolme viestiä sananvapauden nimissä t. vartija
- Anonyymi
Rahtihameet varsinkin ovat yleensäkin tarkemman tarkkailun alaisia.
T. Vanh. Vartija. - Anonyymi
Eihän sinulla ollut jalassasi kulmahousuja ?
- Anonyymi
Kyllä olin pukeutunut siisteihin kulmahousuihin, mutta jaloissani ei ollut lakerikenkiä, vaan aivan tavalliset turvajalkineet. Tosi kulmahousujeni vyössä roikkui kotelossaan pippurisumutin kaikessa sovussa kaksien käsirautojen kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olin pukeutunut siisteihin kulmahousuihin, mutta jaloissani ei ollut lakerikenkiä, vaan aivan tavalliset turvajalkineet. Tosi kulmahousujeni vyössä roikkui kotelossaan pippurisumutin kaikessa sovussa kaksien käsirautojen kera.
Mahtavaa, monet muut asukokonaisuudet eivät sovi yhtä hyvin kulmahousujen kanssa.
- Anonyymi
Kaikilla ei itsesuojeluvaisto pelaa...eikä pää.
- Anonyymi
Keitähän mahdat tarkoittaa ?
- Anonyymi
No mitäs menet siihen tokmanniin. Myyjätkin mamuja ja musuja vittuilemassa. On niitä muitakin tokmanneja. Mene sinne hyvä ihminen.
- Anonyymi
Minä olenkin jo siirtynyt Pansion Tokmannin asiakkaaksi, siellä logistiikkahommat sujuvat paremmin kuin Raisiossa, jossa on tarkka haukansilmäinen vartija.
- Anonyymi
No mitä kyttä tänään
- Anonyymi
vittuuks sul kkul uusnatsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vittuuks sul kkul uusnatsi
Kaljut varokaa hullua vartikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljut varokaa hullua vartikaa
Onk pansion tokmannil paljonki mamui asiakkaina?
- Anonyymi
Kiva jobi kyylällä
- Anonyymi
Persuja kyyläävä tokmanni kyseessä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191