Jotenki tuntuu , etenkin nykyaikana ettei poliitikot saa tehdä mitään niin aina kaikki on väärin. Onkohan olemassa jopa riski että sisällissota syttyy pian? Aina joku sanoo että on väärin kun on korona että se korona on kuulemma valhe tai joku huutaa omasta pienestä kuplastaan että on väärin kun polttoaineiden hinnat ja kaikki hinnat nousee koska se on kuulemma poliitikkojen vika ja joku toinen huutaa että rahaa poltetaan liikaa kun suomi velkaantuu että sille pitäs tehdä loppu että käykö vielä pian niin hullusti että suomen kansalaisilla kaali sekoaa lopullisesti ja täälläkin alkaa porukka tappeleen eli pahin skenaario tuo sisällissota??
mua itseäni kovin naurattaisi jos näin kävisi sillä nauraisin niille jotka sotisi omiaan vastaan.
kansalaisten hermostuminen politiikasta
Anonyymi
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
kuyn puhuttiin tästä isäni kanssa eilen, niin isäni vastasi minulle "jos niin kävisi että sisällissota syttyisi niin minä sanon että on kyllä ihmiset lapsellisia"
- Anonyymi
ja sitten se vitsi. Sekin olisi kiva lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173862Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403027Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102954IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm422251Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801163- 791039
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul364973- 51970
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211876Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135833