Jotenki tuntuu , etenkin nykyaikana ettei poliitikot saa tehdä mitään niin aina kaikki on väärin. Onkohan olemassa jopa riski että sisällissota syttyy pian? Aina joku sanoo että on väärin kun on korona että se korona on kuulemma valhe tai joku huutaa omasta pienestä kuplastaan että on väärin kun polttoaineiden hinnat ja kaikki hinnat nousee koska se on kuulemma poliitikkojen vika ja joku toinen huutaa että rahaa poltetaan liikaa kun suomi velkaantuu että sille pitäs tehdä loppu että käykö vielä pian niin hullusti että suomen kansalaisilla kaali sekoaa lopullisesti ja täälläkin alkaa porukka tappeleen eli pahin skenaario tuo sisällissota??
mua itseäni kovin naurattaisi jos näin kävisi sillä nauraisin niille jotka sotisi omiaan vastaan.
kansalaisten hermostuminen politiikasta
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
kuyn puhuttiin tästä isäni kanssa eilen, niin isäni vastasi minulle "jos niin kävisi että sisällissota syttyisi niin minä sanon että on kyllä ihmiset lapsellisia"
- Anonyymi
ja sitten se vitsi. Sekin olisi kiva lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940