Mistä johtuu, että Ekotori ja Tukeva ei päivitä sivujaan?
Eikö ole henkilökuntaa, ken taitaisi internetinihmeellisyydet?
Olisi järkevämpää katsella ajankohtaisia kuvia kuin niitä mitä ei ole enää olemassakaan.
Ekotori ja. Tukeva kierrätys Varkaus
4
182
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuolla päivityksillä mitään väliä, köyhien jätettäkö pitäis olla kuvattuna?
- Anonyymi
onkos kyse nyk semmonen että EGO tori? egoisteja liikkuu kaduilla paljon nyky aikana ei ole enää talkoo henkistä hommaa!
- Anonyymi
Millasia kuvia meinasit katsella? Saa niitä googlaamalla, on kaarta ja kumparetta...
- Anonyymi
Kuka niistä ehtisi tai haluaisi mitään päivitellä kun oikealla palkalla tekeviä ihmisiä on pari kolme ja loput 9 euron orjia jotka ei saa ottaa edes likaisia vaatteita itselleen vaikka ne menee muuten suoraan jätteisiin?
Varmaan tuohon jonkun voisi pestata mutta ei ne halua maksaa palkkaa, pääasia että pomot rikastuu ja köyhiä kyykytetään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416