Virtuaalitallien osoitteita?

virtual

Niin voisitteko kertoa joitain hyviä virtuaalitallien osoitteita? Olis kiva käydä katsomassa :D

43

1640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • //Shane

        Hiphei! Kysyit juuri oikeaa kysymystä. Minulla on ainutlaatuinen talli, joka kasvattaa poneja(ja tarvitsee kävijöitä). Charmeleon ei ole aivan valmis, mutta eiköhän parissa päivässä valmistu. Sinne vain!
        http://www.geocities.com/tallicharmeleon

        P.s: Et tule pettymään!


      • //Shane

    • *jASu*

      www.freewebs.com/kotitalli

    • anna

      www.nousevantahdentalli.urli.net
      www.firmala.fi/~sonentalli

    • jejee
    • Omppu

      Juu, kaikki käymään täällä: www.freewebs.com/issikka_talli

    • Marianna
    • ---
    • MMM
    • Sissi ja Sassa
    • roosa.juvonen

      en oikein tiiä voiko tätä sanoo virtuaali talliksi mut se on kiva paikka ja sen osoite on www.tallini.fi

    • TiD33

      Tervetuloa vierailemaan Santiaqiin! Tuontihevoset odottelevat ostajia ja tallin omat hevoset ja ponit hoitajia. Kaipailisimme siis vieraskirjaan aktiivisuutta näiden asioiden osalta ;P

    • Pöökkelis
    • -Emmi-

      Tervetuloa Soleil Arabians -nimiseen talliin! Kasvatamme arabialaisia täysiverisiä, eikä tallilla ole muun rotuisia hevosia.
      Hoitsuja on paljon vapaana, koska talli on aika uusi.
      Toivottavasti tulet käymään! :)
      Osoite on: www.soleil-arabins.webs.com

      • -Emmi-

        Osoite tuli näköjään äskeiseen viestiin väärin, eli tässä oikea: www.soleil-arabians.webs.com


    • jokuutsiaahutaha

      joo websis tehty ihana virtuaalitalli osoite on www.hevostila-hera.webs.com ei yhtään hoitajaa ja 4 ekaa aa yllärin.

    • Ansu^^

      Tallilla on #0 hevosta/ponia. Ja aika paljon kissoja ja koiria.Talli on aika uusi. www.freewebs.com/valkovuokon-talli

      • Ansu^^

        tarkoitin siis 30


    • Wonder

      Tule käymään Windyn tallissa! Siellä on kaiken kokoisia ja kaikenlaisia hevosia ja poneja talli on kisatalli josta saa myös hevosta kisoihin jos haluu talli myös myy hevosia!
      http://www.freewebs.com/windytalli/

    • Krisy
      • chataigne

    • Bea.

      En tiedä pidätkö tästä tallista.
      Se on minun tallini

      www.aamorintila.suntuubi.com

    • katriiiiiiiiiiii

      Tuossa on mun virtuaalitalli :D

      www.minttumarjantalli.webs.com

    • Venna

      Tänne talliin kaivataan myös hoitajia tervetuloa käymään osoitteeseen www.varenne.webs.com eli tuonne äkkiä hoitamaan...

    • Omppu ponilan om.

      Osoite on:
      www.rokkiproffat.fi/ponilaakso
      Ei oo yhtään mitään vielä ,sillä opettelen vasta käyttämäänsanon sitten kun sivut aukee :DJa toinen:
      www.tallirainbow.suntuubi.com

      Molemmat kesken eräisiä :(Mutta pian Rainbow ei oo !!
      -Omppu

    • Senni Deltur

      Joo, etsit siis virtuaalitallii?
      Tässä olis yks: http://www.laudatur.suntuubi.com
      se ei sitte oo mitenkää hienoimmasta päästä, ei HTML- sivu, vailla hoitajia, ja hyvin keskeneräinen!

    • kiksuu

      Tässä on mun mielestä kivan näkönen ja hieno talli :D Söpöjä heppoja jne :)) Kaikki muutkin voi käydä:

      http://ptforever.urli.net/

    • zaka-c
    • Mie vaan

      www.Webbisivu.com/syksynlehti

    • Serppa

      Virtuaali Serpentiiniä vaivaa hoitajapula! Tallilla on paljon heppoja sekä Serpentiinin talli kasvattaa noutajia. Tallilla on vain yksi hoitaja.

    • ¨¨Shelly

      Tervetuloa Shellyn shetlanninponien värittämään virtuaalitalliin! Vaivalla tehty virtuaalitalli pitää sisällään shetlanninponeja ja yhden hevosen. Onko sinulla hevonen, jolla ei ole tallia? Tuo se shellyn talliin, se saa oman päiväkirjan ja huolellista hoitoa. Jos etsit hoitohevosta, meiltä löytyy pippurisia ja persoonallisia poneja joka lähtöön. Jos taas kisakärpänen on purrut, voi osallistua villeihin kisoihin, joissa lajeina este,- koulu- ja monteratsastusta, uutuutena. Lue lisää sivuiltamme ja jätä kavionjälkesi vieraskirjaan. =)

      Joo talli on vaivalla tehty ja omasta mielestäni kiva, tule rohkeasti tutustuuu..

      • ¨¨¨Shelly

        Osoite unohtu: www.shellynshetit.suntuubi.com


      • Jensu98
        ¨¨¨Shelly kirjoitti:

        Osoite unohtu: www.shellynshetit.suntuubi.com

        Siis tässä olisi virtuaalitalli, jos kiinnostaa.
        Tallissa on 15 hevosta/ponia.
        Tallissa on tilaa parille yksärille.
        Tallissa voi hoitaa esim kaneja, lehmiä, vuohia jne.
        TALLISSA ON HOITAJA PULA!!!!

        Osoite on: http://catarata.suntuubi.com/?cat=1

        Tänne tarvitaan hoitajia!!!


    • Jonttuu, VRL-09972
    • Duura

      Niin, Bowtiesta löytyy yhteensä 22 hevosta, sekä muutamia kissoja ja koiria. Meiltä löydät tunti- ja leiriohjelmaa, sekä kaikkea muuta kivaa : ) Hevosia ja poneja löytyy kaikenkokoisille ratsastajille ja hoitajille, eli tervetuloa hoitamaan!

      Linkki: www.bowtie.suntuubi.com

    • nepi, shapirin omist

      Tulkaa hoitelemaan vuonistalli shapiriin! Kasvatamme vain vuonohevosia. Tallilla on hoitajapula! Vain yksi hoitaja tällä hetkellä! Talli on melko uusi, joten se ei ole vielä kovin suosiossa... mutta kaikki ovat tervetulleita! osoite: http//deis.suntuubi.com/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      833
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe