Nyt kertokaa teidän mielipide pienestä munasta. onko pieni muna aiheuttanut ongelmia seksissä
Vastaukset 1
- Anonyymi
Itsellä on riittävän kokoinen, mutta olen kuullut kahdesta tapauksesta, joissa pienestä pippelistä on haittaa.
Toinen tapauksista oli oikeasti mikromunainen, jonka pissaaminen ei suju kuin pöntöllä ja silloinkin kuivattavaa on enemmän kuin tytöillä.
Toinen tapauksistani oli pyrkimässä sänkyyn tuntemani naisen kanssa, mutta kun nainen tunsi oikeasti erektiossa olevan kalun housujen läpi, niin totesi, että tämä jätetään kokeilematta. Siinäkin kyse oli parisenttisestä aivan todellisesta mikropeniksestä. Muuten kyseisen naisen kommentti kokoon liityen on ollut, että muutama sentti keskimääräisestä kumpaankin suuntaan on hyvä väli, muut asiat ratkaisevat enemmän. Vaihteluvälin ulkopuolella voi tulla hankaluuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei142585- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550