Ilmeisesti ihmiset eivät ymmärrä, että veroja ei käytetä mihinkään. Verot poistetaan taloudesta.
Veroja ei käytetä mihinkään
5
134
Vastaukset
- Anonyymi
Että ne valtion rahat tulevat ilmasta.
- Anonyymi
Itseasiassa juuri verorahat varsinkin menevät kiertoon. Suuret nettoansiot saattavat jäädä tileille makoilemaan, eikä ruoki kuin lamaa ja yksittäisen ihmisen suuruuden tunnetta.
- Anonyymi
Ei todellakaan. Verot poistetaan taloudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan. Verot poistetaan taloudesta.
Ok, hyvä. Koska, miksi ja millä tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, hyvä. Koska, miksi ja millä tavalla?
Ööö? Kun sanotaan vaikka työnantaja siirtää verot valtion tilille, niin sieltä ne poistetaan. Sanotaan sitten, että työntekijä tuo seteleitä verotoimistoon, niin ne poltetaan. Miksi? Kysypä itseltäsi, miksi valtio haluaisi ITSE rahaa. Valtio voi "painaa" rahaa, kuinka paljon tahansa. Ja niinhän se tekeekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962