Onkos se hemssankeikka bilettämässä vai ulkomaille liehumassa. Ei enää epäuskottavampaa ja tyhjänpäiväisempää pääministeriä voi enää valita. Lopetin noin arvostelu kyvyttömän puolueenkin äänestämisen. Luulisi löytyvän isosta puoluesta kyvykkäämpikin ministereitä.
Kyvykkyyden irvikuva
8
227
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti äänestäjät tekevät johtopäätökset vain pääministeristä, eivät puolueesta.
- Anonyymi
Kun kutsu kuuluu, sitä on noudatettava, myös pääministerin
- Anonyymi
Kyllä pääministerin uskottavuus on kovalla koetuksella; liehuminen joka "kutsun" perässä ei ole Suomen etu.
Jostain syystä hänen menoaan katsellessa tulee mieleen Margaret Thatcher, itsevaltiaan elkeineen?
Myös sodan lietsonta kuuluu kuvaan. - Anonyymi
Oottakaa, kun kielitaidotonta Sannukka taas vähän pyöritellään Brysselissä ja yllättäen Suomi taas lahjoittaa milljardeja EU:lle!
Sannukan ainoa tavoite on ostaa Suomen valtion rahoilla itselleen EU-virka, jos voi sitten (Jutta, Meillä on vakuudet!) kanssa kähmiä lisää etuja itselleen! - Anonyymi
Entinen sdp:n kannattaja kyllä, ei enää.
Nykyinen sdp on aivan jotain muuta kuin Suomen puolta. En viitsi edes sanoa, tulee kutsu käräjille. - Anonyymi
Vanha sdp oli juotavaa viskiä.
Tämänpäivän sdp on samaa viskiä, johon lisätty puolet kusta.
Onko sitä pakko juoda, edes seniilidemareiden? Ei ole !! - Anonyymi
ei ole sanoja joilla voiis kuvailla tuota kyvytöntä akkaa, ainakin vaikuttaa sairaloiselta narsistilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527