Nautinnollisin pillun nuoleminen?

Tykkään nuolla pillua. Se on kiihottavaa ja saan siitä hyvät kicksit, etenkin kun saan vietyä naisen niin syvälle hekumaan, että hänen kehonsa on alkukantaisen intohimon pauloissa eikä hän pysty hallitsemaan liikkeitään tai ääntään aina tajunnanräjäyttävään orgasmiin asti. Saamani palautteen mukaan olen tässä ilmeisen hyvä. Joku kerran kommentoi että jokaisen naisen pitäisi saada sellainen kokemus😊.
Ihmiset ovat yksilöllisiä ja pitävät erilaisista asioista. Joskus myös joku juttu tuntuu tiettynä hetkenä hyvältä ja toisena toinen, tai sopivasti yhdistellen. Vaikka olen hyvä, tosi hyvä 😉, haluan oppia lisää.
Hyvät naiset, mikä teistä tuntuu parhaalta;
Pidätkö siitä, että makaat sängyllä selällään jalat levällään ja mies nuolee sinua pitkään ja kiusoitellen jalkojesi välissä? Pidätkö siitä, että makaat selälläsi ja mies on sinuun nähden poikittain, toinen jalkasi hänen päällään ja nuolee sinua? Pidätkö siitä, että mies on selällään ja olet itse hänen päällään ja ohjaat vartalosi liikkeillä hänen nuolemistaan? Pidätkö siitä, että seisot ja vaikkapa nojaat pöytään tai pidät miehen päästä tai hartioista kiinni samalla kun hän nuolee sinua? Pidätkö siitä, että istut taakse nojaten tuolilla tai pöydän reunalla jalat miehen yläselkään kietoutuneina ja sinua nuollaan? Pidätkö 69:stä? Pidätkö siitä, että samalla rintojasi ja nännejäsi hyväillään sormilla? Pidätkö siitä, että sinua pidetään samalla kiinni lantiosta tai pakaraoista? Pidätkö siitä, että jossain vaiheessa sormi menee samalla osittain tai kokonaan peppuusi? Pidätkö siitä, että sinua nuollaan kiusoitellen, vain hieman klitorista hipoen? Pidätkö siitä, että häpyhuuliasi imetään? Pidätkö siitä, että sinua nuollaan pehmeästi leveällä kielellä? Pidätkö siitä, että sinua nuollaan terhakalla kielen kärjellä pyörittäen? Pidätkö siitä, että sormi liikkuu samalla pillussasi ja etsii g-pistettäsi? Pidätkö siitä, että sinuun työnnetään välittömästi kun olet saanut huipun ensimmäisen aallon nuolemisen jälkeen?
Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään, mutta jätän kentän avoimeksi mielikuvitukselle ja henkilökohtaisille jutuille.
Voit vastata tähän ketjuun tai jos haluat mennä ajatustenvaihdossa syvemmälle, tai kenties haluat tarjota itsellesi hekumallisen hetken, laita meiliä [email protected].

36

3050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä tehdään niin, että nainen on kontillaan ja mies nuolee takaa ja vähitellen työntää sormea sisään, välillä pöytää vasten dildon ja kielen kanssa, naisen orgasmin jälkeen mies monesti tulee sisään ja aloittaa yhdynnän.

      • Anonyymi

        Siinä ei kukaan pysty olemaan hiljaa, mieskin ääntelee kiimoissaan


      • Takaapäin varmaan nuollaan teillä myös peppua?
        Millaisessa miehen asennossa nuoleminen menee takaapäin pöytää vasten dildon kanssa.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei kukaan pysty olemaan hiljaa, mieskin ääntelee kiimoissaan

        Näinhän se yleensä menee, mutta kuulemma kaikki miehet eivät osaa edetä sillä tilanneherkkyyydellä, että osaisi mukauttaa toimintaansa naisen reaktioiden mukaan, jolloin suoritus voi olla tylsän mekaaninen ja yksitoikkoinen


      • Kateellisten ja asiasta mitään tietämättömien ri kannattaisi paljon huudella.
        Sinulla ei ole mitään perusteita kommentillasi
        muuta kuin kateus.
        Eiköhän ne naiset, joilla on kokemusta tiedä hiukkasen paremmin miltä heistä tuntuu.


      • Anonyymi
        Kehonparasta kirjoitti:

        Takaapäin varmaan nuollaan teillä myös peppua?
        Millaisessa miehen asennossa nuoleminen menee takaapäin pöytää vasten dildon kanssa.?

        Mies on sivussa. Tai levittää naisen jalat sivuille ja tulee polvillaan väliin. Mies on ostanut aidon näköisen dildon ja kun hän käyttää sitä naiseen niin hänellä seisoo kovana, samalla nuolee mistä kulmasta vaan pääsee. Joskus on mies lauennut niille sijoilleen kun on suuhommat ja dildo naisella. On herkkä reagoimaan näkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on sivussa. Tai levittää naisen jalat sivuille ja tulee polvillaan väliin. Mies on ostanut aidon näköisen dildon ja kun hän käyttää sitä naiseen niin hänellä seisoo kovana, samalla nuolee mistä kulmasta vaan pääsee. Joskus on mies lauennut niille sijoilleen kun on suuhommat ja dildo naisella. On herkkä reagoimaan näkyyn.

        Mies on toivonut, että haluaisi katsoa kun nainen tekee sen naiselle.


    • Anonyymi

      Nautin kun pari päivää sitten nuolin yhtä yksinhuoltaja naista. Huomasin kyllä ettei naista oltu nuoltu pitkään aikaan ja oli tosi kiimoissaan.

      • Se on ollut sillon varmaan molemmille oikein nautinnollinen hetki ja tunne.
        Voisi olla tosi antoisaa antaa taidokas ja oikein pitkä eroottisen mielihyvän kokemus, jollekin joka sitä todella kaipaa ja haluaa,
        Uskon, että tuolloin ei ole mietitty päivän politiikkaa😊, vaan ennemmin oltu siellä alkukantaisen kiihkon lähteillä.


    • Anonyymi

      Nuoletko myös haisevaa vittua? T: lemuvittu

      • Jokaisessa pillussa on oma tuoksunsa.


      • Mistähän noin päättelet? Kyllä seksuaalinen nautinto on kokonaisvaltaista ja muodostuu monesta osatekijästä, mitä edellä olevan kommentin kirjoittaja ei ilmeisesti ole onnistunut vielä ymmärtämään,


    • Anonyymi

      Mieheni nuolee ensin varovaisesti tunnustellen.. jatkaa yleensä n. 20 min. Kun olen aivan kiimoissani. Sitten imaisee koko klitoriksen suuhunsa ja imee voimakkaasti. Tässä vaiheessa minä yleensä uikutan ja rukoilen lopettamaan. En tiedä miksi tämä kiihottaa molempia. Yritän painaa reisilläni haarojani kiinni. Mies tässä vaiheessa avaa reidet määrätietoisesti aivan levälleen. Ja imee kovaa ja jopa väkivaltaisesti klitoristani niin kauan että laukean.

      • Pitkä, hidas, herkkä ja kiusoitteleva aloitus, välillä pehmeällä koko kielellä, välillä kielen kärjellä pyörittäen, häpyhuulia kevyesti imien, aloittaen vaikka poikitttain ja jatkaen sitten jalkojen väliin, yleensä toimii


    • Anonyymi

      Mies nuolee vaikka päällään seisten. Kädet selän taakse sidottunakin. Äläkä ala opastamaan ellet sitten ole itse nuolentani kohteena. Minä kuuntelen ja huomioin.

    • Anonyymi

      Haluaisin suuseksiä niin, että olisin kontilla I peppu miehen kasvojen edessä, kielellä ensin koko pimpsaa ihanasti pyöritellen, sitten sormilla häpyhuulia auki ja kieli ihanasti vakoon pienempien häpyhuulten väliin, ylös alas klitorikselle, välillä pimpsaan sisään kuten yhdynnässä. Sitten kun kiima nousee niin kieli voisi liukua peppureiälle välilihaa pitkin, kielellä peppureiän hyväilyä, kieli voisi käydä ihanasti pepussa myös tekemässä tuhmaa edestakaista liikettä. Fantasiani olisi 69 niin että kumpikin osapuoli nuolee toisensa peppua tai sitten vuorotellen.

      • Kuulostaa sangen hekumalliselta.,


      • Toiveen voit esittää myös tämän nimimerkkini gmailiin😠


      • Kik on paparouc ja [email protected]
        Moi.Pete50v 180 100 miehekäs mies joka tykkää 69 asennosta jotta molemmat reiät on nuoltavissa.Olen osaava kielimies, takuutyönä.
        Pks alue ja 150km
        P


    • Anonyymi

      Mun kohdalle on aika vähän sattunut sellaisia naisia jotka tykkää nuolettaa pillua.
      En ole sellainen mies joka väkisin nuolee.
      Yksi sellainen ihana kuitenkin on sattunut.
      Sellainen surusilmä.
      Naapurin kesäkäytössä olevaan mökkiin tuli kaksi likkaa. Käytin niitä kelkka ajelulla ,ja tytöt pyysivät kahville kun en suostunut maksuun.
      Siitä se kehittyi.
      Tytöt olivat ottaneet viiniä ja pyysivät että jäisin vielä saunaan.
      Jäin sen surusilmän kans kahden ,toisen mennessä laittamaan saunaa lämpenemään.
      Ei ehtinyt kun ovi mennä kiinni kun hän tuli syliin istumaan ja aloitti suutelemaan.
      Ei mennyt kun hetki niin olimme sängyssä.
      Tyttö sanoi ,nuole mua.
      En oo yhtä äänekästä naista kokenut,se innosti nuolemaan .
      Kiemurtelua ja ..
      Se toinenkin neito tuli siihen ,toi apuvälineitä ja piti kaveriaan paikallaan ja käsketti nuolemaan.
      Eka kerran näin että nainen skruittas.

      • Mulle taasen miltei poikkeuksetta on sitä haluttu ja eka hoidon jälkeen sitäkin enemmän


    • Anonyymi

      Nautinnollisinta on ollut kun hierojani, alkoi selän ja pakaroiden jälkeen hieroa myös peräaukkoa ja pillua. Sitten hän käänsi minut hierontapöydällä ja avasi jalkani ja alkoi nuolla, lopuksi sain orgasmin molempiin aukkoihin.

    • Anonyymi

      Kaikki kävisi! Kiihotuin jo lukiessani. Valitettavasti on tyydyttävä omaan käteen.

      • Ei ole pakko😉


      • Anonyymi
        Kehonparasta kirjoitti:

        Ei ole pakko😉

        Mies poikittain,nainen selällään on hyvä.
        Jos mies jalkovälissä ehdottomasti jossain vaiheessa pari sormea g- pisteelle,pidän myös siitä että kädet ovat alaselässä tai perseellä,jotenkin niin että mies pitää kiinni lantiosta.
        Mielellään sisään heti kun on lauennut ekan kerran.
        Ja kalua ei tarvi survasta kerralla pohjaan koskaan,hitaasti vähän enemmän kerrallaan aina työntöjen mukaan,lopulta saa painaa minkä jaksaa ellei omaa hirveen pitkää kalua,silloin voi tökkiä ikävästi kohdunsuuhun.
        Hidas rakastelu muutenkin on kivaa,harvoin mies malttaa sellaista.
        On myös kiva kun ollaan niin lähellä toisia kuin voi ja kalu syvällä,siinä asennossa on ihana vaan olla ja ihan hiukan keinua ja suudella.
        Viimeksi mainittu vain jos tosiaan rakastetaan,ei muuten.
        Olen rakastunut joten kaikkea tuota mielelläni nyt kultani kanssa puuhaisin.


    • Anonyymi

      Kaikki tuo käy.. olen menossa Tuuriin Keskisen Vesalle 15.7 vaunualueelle, löytyisikö vanhempaa herraa nuolemaan pillun?

      • Harmi että oli vähän väärä suunta


      • Missä päin asut


      • ad_min kirjoitti:

        Missä päin asut

        Päijät-Hämeessä.


      • Kehonparasta kirjoitti:

        Päijät-Hämeessä.

        Kehonparasta(at)gmail.com
        Liikun myös välillä eri suuntiin 😊


      • Kehonparasta kirjoitti:

        Kehonparasta(at)gmail.com
        Liikun myös välillä eri suuntiin 😊

        Jos tulet Jyväskylään niin voitas tavata joskus,vai haluatko?


    • Anonyymi

      Jyväskylästä löytyy intohimoinen 👅-mies. 180/90, kiva, vaitiolotaitoinen... [email protected]
      😉 Ei ikäni, vaan lempiasentoni, sä päälläni 😋

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­i sek­­si­­­teatteri ava­­­utu­­­u Su­­ome­en! Ku­­­tsu­mme kai­­­kk­­­i­. Il­­­moit­­tau­­­tumine­n ry­­­hmä­­ämme tääl­­lä - http://9303333.com/H/h8O6 👈

    • Anonyymi

      Parasta on kun mies on jalkojen välissä ja itse selällään jalat levällään. Kieli välillä terävänä klitalla, välillä koko vaon pituudelta nuolla, kieli voi hakea liukkautta lisää sisältäni. Kylläkin kostun tosi märäksi jo ensimmäisistä lipaisusta alkaen. Välillä voi työntää pari sormea sisääni ja sormilla/diltolla mielellään edestakainen rauhallinen tahti. En pidä mistään sauvan tärinästä.
      Välillä voi imaista koko klitan suuhun.
      Itse tai mies voi samalla nipistää nännejä.
      Usein kun saan orgasmin, haluan heti mieheni sisään. Joko takaapäin tai lähetyssaarnaajassa. Mieheni saattaa vielä takaapäin nuolla välillä. Myös itse saatan ottaa suihin kun kalu on jo käynyt sisälläni. Se kiihottaa myös.
      Aikoinaan etenkin ennen lapsia saatettiin puuhastella keittiönpöydällä, ihana kun mies nuoli siinä minua.

      • Anonyymi

        Niin sen teenkin yleensä😉


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe