Osuuspankki, onko liika liikaa

Aikanaan isäni avasi tilin minulle osuuspankkiin. 40v olin asiakas, välillä jopa jäsen. Nyt muutaman perunkirjoituksen jälkeen voin kertoa: älä luota. Näin kertoi minulle viimeisin perunkirjoittaja, hän sanoi, että op:sta tulee jossain vaiheessa pesän osakas. Todella vaarallista. Keksitään kaikenlaista, tiedetään, että kukaan ei halua kalliita oikeudenkäyntejä isoa jättiä vastaan, ja näin korjataan heikompien rahat itselle. Hävetkää. T. S-pankista avun saanut

8

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka joku kirjottaisi hyvin perua, niin ei se välttämättä ole oikea auktoriteetti arvioimaan pankin luotettavuutta.
      Tässä nyt on varmasti sotkettu/väärin ymmärretty niin monta asiaa ettei kukaan uskokaan. Ja pahoitettu mieli siitä, että pankki ottaa velkaiselta kuolinpesältä velat pois ennen pesän jakoa.

    • Anonyymi

      Tuo kuulostaa erittäin tutulta. Hyvin huonot kokemukset juurikin OP:stä, perunkirjoitusten ja kuolinpesien yhteydessä. Siellä riittää aikaa ja henkilöstöä nuolemaan jokainen lakipykälä ja pisteet ja pilkutkin. Meillekin kuukausien sekoilun jälkeen tuli loppulausunto, jossa puhuttiin seikoista, joita kyseiseen kuolinpesään ei kuulunut ollenkaan. Ja mitäpä muuta vaadittiin, kuin lisäselvityksiä. Silloin ei auttanut kuin pankin vaihto. Muuten emme olisi koskaan päässeet irti paperisodasta. Lisäksi todella pankin aikomus oli hallita tuota omaisuutta lakimiestensä kautta. Mitä suuremmalla alueella pankki operoi, maakunnallisesti, sen kauheampaa on asiakkaan kohtelu.

    • Anonyymi

      asun op talossa vuokralla ja lähden heti , kun asuntojen hinnat putoavat järkeviin lukuihin , mutta kuka tulee maksamaan vuokraa minun lähdettyäni 🤣

      • Anonyymi

        Kovia juttuja. Sinun kohtuullista tasoa kasvukeskuksessa ei saavuteta koskaan, joten on tässä kymmeniä vuosia aikaa etsiä uutta vuokralaista. Ja samanlainen dino löytyy kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovia juttuja. Sinun kohtuullista tasoa kasvukeskuksessa ei saavuteta koskaan, joten on tässä kymmeniä vuosia aikaa etsiä uutta vuokralaista. Ja samanlainen dino löytyy kyllä

        Kovin henkselit paukkuu. On ennenaikaista. Ylimielisyys kostautuu. Olisitte kiitollisia asiakkaistanne ettekä kusettaisi sen kun ehditte!


    • Anonyymi

      Itse olen s-pankin asiakas enkä oikein ymmärrä sitä kuin peruspankkina! Sieltä saa kortin, siellä saa maksaa laskuja verkkopankissa enkä muuta odota. Minulla on asiat muutoin osuuspankissa.

      Tottakai ihmiset kiukkuaa jos pankki ei ole kanssani samaa mieltä esim omien luottojen antamisessa. Jos pankki ei anna lainaa, niin se on huono! Pankki vaan ei tunne asiakasta tai nyt ei ole kerrottu (eikä tarvitsekaan) totuutta. Mutta kaikilla pankeilla on samat säännöt.

      Mutta voin kertoa omasta kokemuksesta että itselle vieras pankki voi olla myös itselle huono! Ei siitä sen enempää!

      • Anonyymi

        Ainahan se on pankin vika. Jos ei myönnä lainaa, pilaa elämän. Jos tulee maksussa ongelmia, niin se on pankin vika, kun antoi lainan jota toinen ei 4v jälkeen kykenekään maksamaan.

        Op taitaa olla näistä perinteisistä pankeista paras ja saa tarvittaessa kaikki palvelut samasta paikasta.

        Esim hypo myöntää asuntolainoja kohtuullisella korolla, mutta asunnon pitää sijaita kasvukeskuksessa ja vakuusvaatimukset normaalia kovemmat ja muita pankkipalveluita he ei tarjoa. Säästöpankeissa pääsee museoon ilman museokorttia, Nordea ihan jees, mutta pörssiyhtiön edut ja haitat.


    • Anonyymi

      Ainakin kesti asioinnissa kun piti yhdelle kassalle jonottaa ja sitten seuraavalle. Mulla meni hermot ja kirjoitin valtakirjan toiselle osakkaalle.. Oli sitäpaitsi liput esitykseen maksettuna enkä aikonut sitäkin aikaa jonotella täpötäydessä pankissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe