Valitse vaihtoehto. Suomi on Natossa a) tänä vuonna b) ensi vuonna c) vuonna 2024 d) ei koskaan
Nato-gallup, milloin Suomi pääsee Natoon?
11
81
Vastaukset
- Anonyymi
Osa etelä ja länsi Suomesta on Natossa, loppuosan on Venäjä lohkaissut turvapuskuriksi Naton väliin ja myöntänyt alueelle itsenäisyyden, ilman Natoa ja EU:ta toki.
b)
poliittisestihan Suomi on jo Natossa.
Nyt tuo Turkin kuralla oleva sisäpolitiikka jarruttaa muutaman kuukauden Suomen ja Ruotsin liittymistä. Viimeistään Turkin tulevat presidentinvaalit poistavat tämän jarrun valitaanpa siellä kuka tahansa presidentiksi.
Kaikki kuitenkin näkevät sen, että Naton tukipilari USA haluaa meidät sinne.- Anonyymi
Jos Suomi ja Ruotsi eivät taivu Erdoganin ehtoihin kummankin maan Nato-jäsenyys lykkääntyy vuosilla. Olen optimisti, valitsen vaihtoehto d:n eli vuonna 2024.
- Anonyymi
Suomi ei ole Naton turvatakuiden piirissä. Vasta kun kaikkien Nato-maiden parlamentit ovat Suomen hyväksyneet jäseneksi koskevat Naton turvatakuut Suomea.
Natossa on 30 jäsenmaata joten siinä menee aikaa ennen kuin jokaisen maan parlamentit ovat Suomen hyväksyneet. - Anonyymi
Erdoganin haastajat eivät ole sen armeliaampia tässä suhteessa, kaikki suhtautuvat kurdiasiaan jyrkästi, eikä yksikään ole pohjoismaiden ystävä.
- Anonyymi
Miksi ei voi vaatia jo Naton jäsenmailta samoja ehtoja kuin liittyjiltäkin? Eihän Suomi voi liittyä sellaiseen liittoon, joka ei ole yhteensopiva Suomen kanssa.
- Anonyymi
Luultavasti d koska maassa on seuraavat vaalit ennen jäseneksi pääsyä.
- Anonyymi
B aikaisintaan, todennäköisemmin C.
- Anonyymi
Käytännössä Suomi on jo Natossa.
- Anonyymi
Totuus onkin sitten jotain aivan muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798