Saatanan turhat poliisit

Anonyymi

Lopettakaa tuo naurettava nuorison kyttääminen. Mikä helvetin nautinto on seurata, kun opintonsa tietyn vaiheen päättäneet juhlivat. Jos pientä nujakkaa syntyy, niin entä sitten. Eikö teillä perkeleillä ole tai ollut omia lapsia. Jos, niin mahtaa jälkeläisiä hävettää. Iskä tai äiskä kyttää mitä me nuoret teemme, hah hah haaa!!!...

10

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomaa että repa tosiaan on elänyt kotierakkona jo vuosikymmenet. Tyhjästä "kovalevystä" on paha nyhjästä, ja sen kyllä huomaa.

• Anonyymi

Tiedetään mitä tapahtuu ilman mitään valvontaa, mutta repa ei tietenkään voi tietää, minkä kaikki tietävätkin.

• Anonyymi

Siis Pepa, on ihan pepan kielenkäyttöä ja pepa on myös erakoitunut. Lapsensa ovat huolissaan nuorison lääke- ja huumeongelmista, vaikka ensin olisi syytä hoitaa ihan vain alkoholismi kuntoon..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Pepa, on ihan pepan kielenkäyttöä ja pepa on myös erakoitunut. Lapsensa ovat huolissaan nuorison lääke- ja huumeongelmista, vaikka ensin olisi syytä hoitaa ihan vain alkoholismi kuntoon..

Jos tuo juontuu pebasta, eli per*seestä, niin onhan sekin ihan osuva, mutta ei ihan hyvä noin kirjoitettuna. En ymmärrä ongelmaa.

• Anonyymi

Aperiittaa ja Vinettoa nuorisolle .Hyvin menee .

• Anonyymi

Tuosta se alkoholismi alkaa...sen tietää kingsi Reiska...hahhaaahaa...

• Anonyymi

Keskittyisivät aikuisiin rattijuoppoihin kaveripiirissään. Miksiköhän Halkokarilla ei ole tarvinnut pitkään aikaan puhallella pilleihin??

• Anonyymi

Kyttäisivät noita saatanallisia tientukkoja, alinopeutta ajavia, jotka aiheuttavat valtaosan kolareista ja liikennekuolemista. Ja niitä perkeleitä on kymmenen kertaa enemmän kuin "pikku pierussa" ajavia, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Poliisilla on nykyään liikaa aikaa ja rahaa kun ovat "kiinnostuneita" nuorten tekemisistä jopa pohjanmaan poliisin päällikkö no jätetään nyt sanomatta...

• Poliisit pahoinpitelivät minut omalla pihallani vuonna 2011 ja tein asiasta oikeuskanslerille valituksen. Vastausta ei ole vielä tullut mutta metsästysaseeni takavarikoitiin jutun yhteydessä ja sain isot sakot. Olen vieläkin katkera tapahtuneesta ja kirjoittelen aina pikku kännissä poliiseista herjoja, hah hah haaa!!!...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10612
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7163
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5274
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4770
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4484
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4023
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2928
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2805
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2034
    Aihe