Lopettakaa tuo naurettava nuorison kyttääminen. Mikä helvetin nautinto on seurata, kun opintonsa tietyn vaiheen päättäneet juhlivat. Jos pientä nujakkaa syntyy, niin entä sitten. Eikö teillä perkeleillä ole tai ollut omia lapsia. Jos, niin mahtaa jälkeläisiä hävettää. Iskä tai äiskä kyttää mitä me nuoret teemme, hah hah haaa!!!...
Saatanan turhat poliisit
10
81
Vastaukset
- Anonyymi
Huomaa että repa tosiaan on elänyt kotierakkona jo vuosikymmenet. Tyhjästä "kovalevystä" on paha nyhjästä, ja sen kyllä huomaa.
- Anonyymi
Tiedetään mitä tapahtuu ilman mitään valvontaa, mutta repa ei tietenkään voi tietää, minkä kaikki tietävätkin.
- Anonyymi
Siis Pepa, on ihan pepan kielenkäyttöä ja pepa on myös erakoitunut. Lapsensa ovat huolissaan nuorison lääke- ja huumeongelmista, vaikka ensin olisi syytä hoitaa ihan vain alkoholismi kuntoon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Pepa, on ihan pepan kielenkäyttöä ja pepa on myös erakoitunut. Lapsensa ovat huolissaan nuorison lääke- ja huumeongelmista, vaikka ensin olisi syytä hoitaa ihan vain alkoholismi kuntoon..
Jos tuo juontuu pebasta, eli per*seestä, niin onhan sekin ihan osuva, mutta ei ihan hyvä noin kirjoitettuna. En ymmärrä ongelmaa.
- Anonyymi
Aperiittaa ja Vinettoa nuorisolle .Hyvin menee .
- Anonyymi
Tuosta se alkoholismi alkaa...sen tietää kingsi Reiska...hahhaaahaa...
- Anonyymi
Keskittyisivät aikuisiin rattijuoppoihin kaveripiirissään. Miksiköhän Halkokarilla ei ole tarvinnut pitkään aikaan puhallella pilleihin??
- Anonyymi
Kyttäisivät noita saatanallisia tientukkoja, alinopeutta ajavia, jotka aiheuttavat valtaosan kolareista ja liikennekuolemista. Ja niitä perkeleitä on kymmenen kertaa enemmän kuin "pikku pierussa" ajavia, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Poliisilla on nykyään liikaa aikaa ja rahaa kun ovat "kiinnostuneita" nuorten tekemisistä jopa pohjanmaan poliisin päällikkö no jätetään nyt sanomatta...
Poliisit pahoinpitelivät minut omalla pihallani vuonna 2011 ja tein asiasta oikeuskanslerille valituksen. Vastausta ei ole vielä tullut mutta metsästysaseeni takavarikoitiin jutun yhteydessä ja sain isot sakot. Olen vieläkin katkera tapahtuneesta ja kirjoittelen aina pikku kännissä poliiseista herjoja, hah hah haaa!!!...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750