Polttoaineiden hinnat ovat järkyttävän korkealla ainakin pienituloisen eläkeläisen kuten minä mielestä. Asun syrjäseudulla, tarvitsen autoa, ajomatkatkin ovat joskus pitkiä. Mitä viherpunahallitus tekee helpottaakseen meitä syrjäkyläläisiä, pienituloisia, autoa tarvitsevia. EI SITTEN MITÄÄN!. Kyllä hyvätuloisille kaupunkilaisille annetaan ties miten paljon rahaa kunhan siirtyvät sähköautoihin.
Kunnianhimoinen punavihreä hallitus
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eduskunnan kyselytunnilla oppositio tenttasi hallitusta. Toistuvasti maahanmuuttajat syyllistyvät rikoksiin ja raiskauksiin. Sisäministeri "mitätönmikkonen" kerrtoi tämän johtuvan huonosta kotouttamisesta ja siitä että maahanmuuttajat asutetaan pienelle lähiöalueelle. Minulla on ratkaisu jälkimmäiseen kohtaan. Asutetaan ahvenanmaalle ja muille ruotsinkielisille alueille.
- Anonyymi
Suomessa kapitalismia ja vapaa kilpailu ja ahneetnkauppiaat
Haillits ei määrää kauppiaiden myymien tutteiden hinta
Jos kauppiaat määräis kauppiaiden myyntuhinnat se olis puuttumista vapaaseen kilpailuun
Kiittäkää. Ahahneita rkaita yritystuila eläviä epäisänmaallisia kauppiaita
Ja äänestä l ää j tkoss kokoomustaniin poistetaan v ielä kesälomatkin
Bensan hinta nousee edellisen hallituksen kunnianhimoisuuden vuoksi.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Verum_an_falsum kirjoitti:
Avasithan linkin, ennen kuin sanoit "höpö höpö"?
En avannut. "Tässä ei sosialistien neuvoja kaivata", sanoi Timo Soini vaalikeskustelussa Antti Rinteelle. En kuulu perussuomalaisiin, en mihinkään puolueeseen. Olen aina ollut vapaa-ajattelija. Jos liityt johonkin puolueeseen silloin sinulle sanotaan mitä mieltä olet mistäkin asiasta.Ei sovi minun vapauteeni puoluesidonnaisuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En avannut. "Tässä ei sosialistien neuvoja kaivata", sanoi Timo Soini vaalikeskustelussa Antti Rinteelle. En kuulu perussuomalaisiin, en mihinkään puolueeseen. Olen aina ollut vapaa-ajattelija. Jos liityt johonkin puolueeseen silloin sinulle sanotaan mitä mieltä olet mistäkin asiasta.Ei sovi minun vapauteeni puoluesidonnaisuudet.
Mielestäni poliitikoiksi ryhtyvät ne, joilla ei ole omaa mielipidettä eikä selkärankaa. Toki ovat suuntautuneet tiettyyn suuntaan, sieltä valitsevat itselleen poliittisen kodin. Vallanhimossaan ja pykiryydessään yrittävät kohota korkealle puolueensa hierarkiassa. Ministerin salkku on heidän unelmiensa täyttymys.
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän kerrottiin, miksi bensan hinta nousee! 🤣
Ei sovi vapaa-ajattelijalle? 😁- Anonyymi
Siinähän kerrottiin, miksi bensan hinta nousee! 🤣
Ei sovi vapaa-ajattelijalle? 😁Ihan sama mulle mitä viherpunahallituksen sosialistiministeri selittelee. Vapaa-ajattelija tietää mistä kengät puristavat. Seli seli Ukrainan sota. Seli seli oljyn markkinahinta. Rahaa riittää jaettavaksi maailman pelastamiseksi. Rahaa riittää jaettavaklsi kaupungissa asuville "pakkosiirrossa" sähköautoihin. Rahaa riittää kaikkialle muualle vaan ei syrjäseuduilla asuville vähätuloisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mulle mitä viherpunahallituksen sosialistiministeri selittelee. Vapaa-ajattelija tietää mistä kengät puristavat. Seli seli Ukrainan sota. Seli seli oljyn markkinahinta. Rahaa riittää jaettavaksi maailman pelastamiseksi. Rahaa riittää jaettavaklsi kaupungissa asuville "pakkosiirrossa" sähköautoihin. Rahaa riittää kaikkialle muualle vaan ei syrjäseuduilla asuville vähätuloisille.
Vaikka olen kurkkua myöten täynnä poliitikkoja/politikointia taidankin perustaa uuden puolueen. Eläkeläisellä kun on aikaa vaikka siihenkin. Megafoninini kanssa kiertelen ympäri Suomea. Kerron kaikille "nukkuville" miksi heidät hyljättiin. Mihin rahat menivät. Tottakai puolueeni voittaa vaalit. Voittomme myötä itsenäisyytemme palautetaan. Voittomme myötä syrjäseudulla asuvat saavat ansaitsemansa kohtelun. Voittomme myötä utopistiset kuplat puhkaistaan. Voitomme myötä suomettuminen on historiaa. Voittomme myötä entiset poliitikot ovat pakotetut lähtemään oikeisiin töihin.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mulle mitä viherpunahallituksen sosialistiministeri selittelee. Vapaa-ajattelija tietää mistä kengät puristavat. Seli seli Ukrainan sota. Seli seli oljyn markkinahinta. Rahaa riittää jaettavaksi maailman pelastamiseksi. Rahaa riittää jaettavaklsi kaupungissa asuville "pakkosiirrossa" sähköautoihin. Rahaa riittää kaikkialle muualle vaan ei syrjäseuduilla asuville vähätuloisille.
Kiitos Sipilän kunnianhimon! 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olen kurkkua myöten täynnä poliitikkoja/politikointia taidankin perustaa uuden puolueen. Eläkeläisellä kun on aikaa vaikka siihenkin. Megafoninini kanssa kiertelen ympäri Suomea. Kerron kaikille "nukkuville" miksi heidät hyljättiin. Mihin rahat menivät. Tottakai puolueeni voittaa vaalit. Voittomme myötä itsenäisyytemme palautetaan. Voittomme myötä syrjäseudulla asuvat saavat ansaitsemansa kohtelun. Voittomme myötä utopistiset kuplat puhkaistaan. Voitomme myötä suomettuminen on historiaa. Voittomme myötä entiset poliitikot ovat pakotetut lähtemään oikeisiin töihin.
Miksi käytin sanontoja "itsenäisyytemme palautetaan" ja "suomettuminen on historiaa". Suomi sai aikoinaan itsenäisyyden vaan ei tiennyt miten sen kanssa elää. Kumarrettiin Moskovan suuntaan. Puolueesta riippumatta jokaisen politiikon kielestä voitiin löytää kaalisopan ja borskeiton tähteitä. Neuvostolitto hajosi. Mitä me nyt teemme? Onneksemme tuli EU. Vaihdettiin kumarrussuuntaa Brysseliin päin. EU:n nurkkien taakse piiloutuneina meidän ei tarvitse itsenäisesti päättää mistään. Riittää kun kiltisti noudatamme kaikkea sitä mitä komissio suoltaa.
- Anonyymi
Kiitos Sipilän kunnianhimon! 😉
Sipilällähän oli kunnianhimoinen tarve auttaa kaikkia Suomeen saapuvia pakolaisia v. 2015. Lupasi asuntonsakin pakolaisten käyttöön. Muistattehan nuo "evakkolaiset". Nuoret parikymppiset miehet lähtivät kotimaastaan karkuun kun olisi pitänyt jäädä isänmaataan puolustamaan. Vanhukset, naiset ja lapset jäivät sodan armoille. Näitä evakkoja täällä sitten paijatiin kuka milläkin tavalla. Kaurapuuroaamiaista protestoivat nämä nuoret miehet näyttävästi. Yle tottakai oli mukana tässä ka
ltoinkohtelussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipilällähän oli kunnianhimoinen tarve auttaa kaikkia Suomeen saapuvia pakolaisia v. 2015. Lupasi asuntonsakin pakolaisten käyttöön. Muistattehan nuo "evakkolaiset". Nuoret parikymppiset miehet lähtivät kotimaastaan karkuun kun olisi pitänyt jäädä isänmaataan puolustamaan. Vanhukset, naiset ja lapset jäivät sodan armoille. Näitä evakkoja täällä sitten paijatiin kuka milläkin tavalla. Kaurapuuroaamiaista protestoivat nämä nuoret miehet näyttävästi. Yle tottakai oli mukana tässä ka
ltoinkohtelussa.Mikä etikettivirhe. Tuputtaa kaurapuuroa nuorille Lähi-idästä saapuville evakkomiehille. Olisi luullut hallituksen ottavan selvää lähtömaissa vallitsevasta ruokakulttuurista ja ohjeistavan vastaanottokeskuksia siitä mitä aamupalaksi voidaan tarjota.
- Anonyymi
Joillekiin kaikki mitä kauppiaat tekee vaapassakilpilussa o n hallituksen vika
Ahneet yeitystuilla eikastuneet eoäisänmaallisrt porvari kauppiaat suurin kansan köyhdyttäjä
Eivät tingi voitoistaan vaika on sota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikisto hallitukset liit t äneen sumen eu hun
Kulumallameu eu hun on joitan velvollisuuksia eu mailla
Ei marinin v i ka
Paras hallitys ikinä
- Anonyymi
Marini ja pakotteet viherharha!
- Anonyymi
Mikkoselta ei tule mitään suusta muuta kuin kikkarapäämutanaamaihannointipaskaa!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkoselta ei tule mitään suusta muuta kuin kikkarapäämutanaamaihannointipaskaa!!!!
Onneksi itse olet fiksu ja haistattelet paskat kaikille lakia noudattaville.
Mikkonen koettaa korjata Keskustan, Perussuomalaisten ja Kokoomuksen luomaa kaaosta 2015 liian suuresta pakolaismäärästä kertarysäyksellä, jota eivät pystyneet itse hoitamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi itse olet fiksu ja haistattelet paskat kaikille lakia noudattaville.
Mikkonen koettaa korjata Keskustan, Perussuomalaisten ja Kokoomuksen luomaa kaaosta 2015 liian suuresta pakolaismäärästä kertarysäyksellä, jota eivät pystyneet itse hoitamaan.Mitä tulee fiksuuteeni olen jäävi sanomaan itsestäni. Mitä tulee lakien noudattamiseen, en koskaan ole joutunut syytteeseen lain noudattamatta jättämisestä. Monet meistä fanittavat, kuka ketäkin. Sinulla on oikeus fanittaa "mitätönmikkosta". Suodaan sinulle se oikeus kun oikeusvaltiossa elämme.
- Anonyymi
Venäjän ostoboikotti ja verotus nostaa bensanhinnan.. Ei Usanretaleet myy öljyä halvalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001