Oli teeveen paikallisuutisissa että metsä aiotaan avohakkuuilla tuhota Vuorentaustasta, missä adressi vastustaa,,,,,,
Vuorentaustan metsä
3
807
Vastaukset
- Anonyymi
Adressi löytyy täältä, vielä ehtii laittamaan nimen:
https://www.adressit.com/ylojarven_vuorentaustan_avohakkuut_estettava_ja_metsa_suojeltava - Anonyymi
kaikki matalaksi siihen tulee hyvä ratikan huoltopaikka.tulevaisuutta ajatellen.kyllä täs maas on metsiä.muuttakoon maalle jotka haluaa kuulla honkain huminaa.aina löytyy kehityksen jarruja,
- Anonyymi
ei tarvi kaataa yhtää puuta .kyllä ylöjärvellä on muitakin paikkoja mistä kaataa puita.mikähän täs taas on takana .selviää yleensä myöhemmin,nythän kurukin ja viljakkala on ylöjärveä kyllä sieltä löytyy metsiä.vai onko se niinku tampereella keskustaan rakennetaan ja niin ahtaasti kun mahdollista vaikka teiskos päin on tilaa rakentaa vaikka miten pajon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228