Eli mikä on paras Windows? Oma suosikki on 3.0
Vaikka vähän huono teho. Ja on kyllä myös 7 hieno. Ja sillä asialla kysyn että mikä Windows nopein,hitain,paras ja surkein.
Mikä on paras Windows?
10
232
Vastaukset
- Anonyymi
7 PARAS
- Anonyymi
ainakin tyylissä hyvä
- Anonyymi
Surkeimmat ovat Millenium Edition (98:n onneton versio) ja 8. Edellinen saatoi kaatua puolen tunnin väliin omiin sotkuihinsa, vaikka sitä ei edes käytetty. Kasi on tehty puhelimia varten.
- Anonyymi
Mutta se Vista on ihan ok johonkin hommiin mutta ei ainakaan kovaan käyttöön
- Anonyymi
8 on tietokone versiona kauhean outo se kuin ikuinen sokkelo kun osaan käyttää vaan puhelimella
- Anonyymi
Kaikki vanhat ( ykkösestä alkaen ) joihin ei tule päivityksiä ovat "roskiksessa".
- Anonyymi
No tavallaan on mutta on ne ihan hyviä kun ovat halpoja
- Anonyymi
Minun suosikki on 8.1 joka on tänä päivänä vielä vakain.
Minulla oli parissa koneessa kymppi mutta en jaksanut etenkään päivityssekoilujen kanssa joten "alensin" koneet 8.1:een ja olen ollut tyytyväinen.- Anonyymi
minäki käytän 8 kyllä tällä hetkellä kun kirjoitan viestiä toimii paremmin kuin joku vista. mutta mielummin puhelimelle 8. jos aivan tarkkoja ollaan 8 voisi olla parempi kuin 10
- Anonyymi
Mulla on Windows xp kone mutta mielestäni paras on Windows 8 ja 8.1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101