Ulkona sormettaminen

Anonyymi

Käykö naiset jossain ulkosalla sormettamassa itseään niin, että voisi tulla katsomaan ? Turun seutu.

14

2358

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole Turusta, mutta olisi ihanaa kun mies sormettaisi minua ulkona.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kuopion suunnalla naista sormea vailla?

    • Anonyymi

      Joskus harvoin ihan jännitystä siitä hakien kyllä. Mutta en asu siellä suunnalla.
      N43

      • Missä päin sinä?


      • Anonyymi
        Nuapurinmiäs kirjoitti:

        Missä päin sinä?

        Olen Lahden lähettyviltä.
        N43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Lahden lähettyviltä.
        N43

        Saisiko taikasormi 60ukm sormettaa Lahden tyttöä, mielellään nuolisin ja panisinkin vaikka autossa salaa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Lahden lähettyviltä.
        N43

        Harmillisen kaukaa, itse Kuopiosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Lahden lähettyviltä.
        N43

        Olen kanssa Päijät-Hämeestä. Olisipa kiva törmätä luonnon ihmeisiin😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Lahden lähettyviltä.
        N43

        Minä olen Lahden lähettyviltä, niin voisin tulla sormettaa sinua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Lahden lähettyviltä.
        N43

        50v vois tulla vaikka kattelemaan😉


    • Kesän helteet parhaimmillaan. Olisi täydellinen sää kuumaan kohtaamiseen luonnossa...

    • Anonyymi

      Löytyykö PK seudulta luonnon helmassa sormettajia?
      Mielelläni katselisin ja avustaisinkin..

      Tjalle espoosta

    • Anonyymi

      Kyllä empiirinen tutkimus kertoo että noin 100,0 % luonnossa ja julkisilla paikoilla itseään tyydyttävistä on miehiä. Heistä toki osa haluaa esiintyä mm. täällä naisina ja osa myös sinne runkkupaikoille mennessään on sonnustautunut naiseksi. Se että on sukkahousut, rintsikat, korkokengät, meikit, peruukit, huulipuna jne käytössä, ei kuitenkaan muuta sukupuolta miehestä naiseksi. Täälläkin joku mies jo ehti vastata naisen roolissa.

      Vai löytyykö muka oikeasti joku joka on nähnyt OIKEAN NAISEN esim. jollain levarilla masturboimassa? En todellakaan usko, kyllä ne naisiksi luetut ovat nekin karvaperse äijiä naisten hepenissä!

    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe