Hyvä sähköläskipyörä

Anonyymi

Hei. Löytyykö Nokialta sähköpyöräilijöitä? Kaipaisin apua mäessä. Haluaisin ostaa sähköläskipyörän työmatkoille, myös talvikeliin. Tarjontaa on niin paljon, että asiaa tietämätön saa päänsäryn. Mikä olis hyvä peruspyörä kaupunkiajoon myös talvella? Auttakee.....

5

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas poljetaan kesällä talviajoa.

• Anonyymi

Luetun ymmärtäminen on melko oleellinen taito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen on melko oleellinen taito.

sähköistetty läski pyörii. . .

• Anonyymi

Mulla on kotona sähköt ja oon aikas läski. . .

• Anonyymi

Mulla on itsellä käytössä Helkama xe11 sähköpyörä juurikin ympärivuotisessa työmatkakäytössä, jota voin suositella lämpimästi. Sain isolla rungolla ja tälläiselle 100kg isolle miehellekin ollut varsin mukava. Akku on erittain hyvä ja kestää varmaan 150km, Aika harvoin tarvitsee käytännössä ladata. Talveksi olen aina vaihtanut nastarenkaat ja varmasti kaatuu jalkaisin helpommin kuin tuolla ajaessa. Tuohan ei tosin varsinaisesti ole fatbike vaan maastopyörä, mutta on se rengas tuossakin sellaiset 6cm leveä. Jonkun verran tulee kesällä ajeltua myös maastossa. Ainut moite on virtakytkin , joka ei toimi luotettavasti jos pakkasta on reilut -20 astetta tai enemmän. Itse saan pyörän lämpimään töissäkin, joten ei ollut minulle iso ongelma. Kerran jouduin työntämään kun oli ulkona kovalla pakkasella muutamia tunteja, eikä kytkin enää toiminut. Lämpimässä jonkun aikaa oltua, taas pelasi. Soitin asiasta Helkamalle ja totesivat sen olevan tuossa mallissa ns. tyyppivika, joka on korjaantunut uudemmissa malleissa.
      Ehkä huono puoli nykyään myös hinta, joka tuntuu varsinkin paremmissä sähköpyörissä vaan nousevan saatavuusongelmien takia. Halpaa tosin silti autoiluun verrattuna ja jos saa leasing-pyörän työnantajan kautta niin erittäin kannattavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3671
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1738
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1503
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1358
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1039
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      923
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      918
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      915
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      71
      909
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      859
    Aihe