Vähän näkyy nykyisin ostovoimaista liikennettä , vanhoja rouvia puukinensa kuten ennen.
Nyt näkyy tyttöporukoita, nuorta miestä porukoissa, maahanmuuttajataustaisija- mutta --yhdelläkään näist ei ole rahaa, siis rahaa millä koko Kauppakeaskus pitäisi elää.
Paha on tulevaisuus Platzassa, kukakohan senkin nykyisin omistaa`?
Ei ole Plazalla tulevaisuutta
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
Sama ongelma on koko Salon keskustalla.🌚🌚🌚
- Anonyymi
Kyl mä väittäisin että osalla kyl rahaa löytyy nuoristakin..On esim rikasta vanhempaa?..Sen verran näkyy noita esim. uudehkoja audeja ja Mitsubishi outlandereita ja uudehkoja mersujakin liikenteessä olevan että ei kai kaikki saa sentään niitä liisattuna tai muuten työnantajalta lainaan;että jotkut niistä pitää olla kai omiakin??.Kyl kai ihmiset ostaa kaupastakin sentään kun onhan joillain esim. suuriakin esim. eläkkeitä..?.Helsingistä on muuttanut joitain hyvää eläkettä nauttivia esim Saloon ehkäpä tosiaankin myös niitä suurempia eläkkeitä saaviakin?.Ja pitikö sun kirjoittaa siis puuhkinensa vai??..Heh ei kai kukaan ole enää vuosikymmeneen käyttänyt puuhkaa vaikka olisi kuinka miljonäärikin??..Ei kuulu niin nykypukeutumiseen ?(vain hyvin harvoin käytetään juhlien yhteydessä vain?ja silloinkaan ei kuulu joka juhlapukineeseen ollenkaan vaan on harvinainen..!).Että sellaisen puuttuminen jostain yleisestä miljööstä ei kerro yhtään mitään !.Nykyään pukeutuminen voi olla aika merkki korostunutta vissiin?..Mutta voi joku rikaskin tykätä käyttää toisaalta ihan jotain merkittömiä tuotteitakin että eipä se merkittömyyskään kerro välttämättä rahallisesta statuksesta esim.mitään?..Mutta osalla pitää vilkkua kaikenlaisessa asusteen kulmassa sitä mitäkin tiettyä brändiä??
- Anonyymi
Ne joilla on rahaa pyyhkäisee Audilla Turkuun asioimaan tai baarin. 🙄🙄🙄
- Anonyymi
En mä usko että Plaza edes hakee ostovoimaista liikennettä,niinkuin sanoit.Olen seurannut Plazan hallintoa ja sinne näyttää hakeutuvan pääsääntöisesti viherpunikkiakkoja,joiden tehtävänäkin on kulutuksen minimoiminen eli kansakunnan kurjistaminen.Tytöt on tietysti siistinnäköisiä jakkupuvuissaan mutta he ovat ainoastaan pukeutuneet vihollisen univormuun.Nykyinen pomo on muistaakseni toiminut ennen pahamaineisessa Body Shop-ketjussa joka on yksi vihreiden maailmankaatajien linnakkeista.
- Anonyymi
Onko Salon Plazassa vielä ravintola nimeltä Antonio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232638- 1392017
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151332Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971226
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078