Kuopion Kerrostalokyttääjät?

Anonyymi

Onko täällä muita Kuopion kerrostalokyttääjiä kuin minä. Jos on niin kertokaa kyttäysharrastuksestanne.

17

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on aena kiikarit valamiina. Toeset kiikarit on keittiöjön pöövällä ja toiset olohuoneen pöövällä.
      Keittijön ikkunassa on paljo nenän jäläkijä.

• Anonyymi

Palvelun kielet
        Suomi24:n viralliset kielet ovat suomi ja ruotsi.

• Anonyymi

Liity Suomen Kerrostalokyttääjät ry. Järjestö joka valvoo ns. "kyttääjien" etuja.Kyttääjät jotka valvovat vapaa-aikanaan kerrostalossa (vuokra-asunnoissa) naapuriensa elämää ja etenkin taloyhtiön järjestystä.

• Anonyymi

Meillä ei tarvitse kytätä. Musa pauhaa ja pora jyrisee.

• Anonyymi

Polliisit soitetaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ilmoitustaulun kolme heippalappua on saman asukkaan tekeleitä. Sen paljastaa niin kirjoitustyyli kuin ilmastointiteippikin.
        Liekö Minna itse ollut asialla...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoitustaulun kolme heippalappua on saman asukkaan tekeleitä. Sen paljastaa niin kirjoitustyyli kuin ilmastointiteippikin.
        Liekö Minna itse ollut asialla...

Ilkeys on savoilaista "älykkyyttä"...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeys on savoilaista "älykkyyttä"...

Muutin pois koskei sille mitään voi...;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muutin pois koskei sille mitään voi...;)

Miksi jouduit muuttamaan pois ?. Eikö isännöitsijä auttanut vaikka ilmoitit ?,

• Anonyymi

Jep!

• Anonyymi

Jep!

• Anonyymi

Kelloniemessä asuu kerrostalokyttääjiä. Kuunnellaan ihmisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä, varsinkin aamuyöllä.

• Anonyymi

Itse olen kuulunut kerrostalokyttääjät ry :hyn jo 25v.
      Olen kehittänyt kerrostalokyttäämistä, pe-la illat on vilkkaimmat, teen pe-iltapäivällä eväät valmiiksi, 6 riisipiirakkaa, päälle meetwurstija juustoa, termospullo on kahvia.
      Ikkunalautaa käytän ruokapöytänä. Joskus joutuu kupin kahvia ja riisipiirakkaa nauttimaan "juostessa", asunnossani näkee etupihalle sekä takapihalle (parkkipaikoille) joutuu juoksemaan keittiön ikkunan luota olohuoneeseen ja takaisin.
      Keittiön ikkunassa sekä olohuoneen ikkunassa minulla videokamera valmiina tallentamaan tärkeät tilanteet.
      Rappukäytävää kuuntelen oven läpi sellaisella stetoskoopilla mitä myydään autonkorjaajille. Sillä kuulee myös seinän läpi naapuriin.
      Tietysti myös perinteinen ruutuvihko ja kynä on tarpeen.

• Anonyymi

Joudun tekemään naapureista valituksia.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä, kerää ensin hyvät todisteet.

Terv
        kerrostalokyttääjä

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      67
      7916
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      81
      5997
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      76
      5482
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      65
      5387
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      109
      4667
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      118
      2412
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1291
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      6
      1277
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      42
      1109
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      47
      1072
    Aihe