Onko täällä muita Kuopion kerrostalokyttääjiä kuin minä. Jos on niin kertokaa kyttäysharrastuksestanne.
Kuopion Kerrostalokyttääjät?
17
855
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on aena kiikarit valamiina. Toeset kiikarit on keittiöjön pöövällä ja toiset olohuoneen pöövällä.
Keittijön ikkunassa on paljo nenän jäläkijä.- Anonyymi
Palvelun kielet
Suomi24:n viralliset kielet ovat suomi ja ruotsi.
- Anonyymi
Liity Suomen Kerrostalokyttääjät ry. Järjestö joka valvoo ns. "kyttääjien" etuja.Kyttääjät jotka valvovat vapaa-aikanaan kerrostalossa (vuokra-asunnoissa) naapuriensa elämää ja etenkin taloyhtiön järjestystä.
- Anonyymi
Meillä ei tarvitse kytätä. Musa pauhaa ja pora jyrisee.
- Anonyymi
Polliisit soitetaan.
- Anonyymi
Kaikkien aikojen heippalaputtajat Niiralan kulumassa! Onnea!
Minna Tuoma muutti pahaa-aavistamatta ”leppoisaan taloyhtiöön” – Siitä alkoi ennen näkemätön heippa laputtamisen sarja
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008882375.html?share=e0442f1b0c3982b5874a3521ef3f7153- Anonyymi
Ilmoitustaulun kolme heippalappua on saman asukkaan tekeleitä. Sen paljastaa niin kirjoitustyyli kuin ilmastointiteippikin.
Liekö Minna itse ollut asialla... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitustaulun kolme heippalappua on saman asukkaan tekeleitä. Sen paljastaa niin kirjoitustyyli kuin ilmastointiteippikin.
Liekö Minna itse ollut asialla...Ilkeys on savoilaista "älykkyyttä"...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeys on savoilaista "älykkyyttä"...
Muutin pois koskei sille mitään voi...;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muutin pois koskei sille mitään voi...;)
Miksi jouduit muuttamaan pois ?. Eikö isännöitsijä auttanut vaikka ilmoitit ?,
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Kelloniemessä asuu kerrostalokyttääjiä. Kuunnellaan ihmisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä, varsinkin aamuyöllä.
- Anonyymi
Itse olen kuulunut kerrostalokyttääjät ry :hyn jo 25v.
Olen kehittänyt kerrostalokyttäämistä, pe-la illat on vilkkaimmat, teen pe-iltapäivällä eväät valmiiksi, 6 riisipiirakkaa, päälle meetwurstija juustoa, termospullo on kahvia.
Ikkunalautaa käytän ruokapöytänä. Joskus joutuu kupin kahvia ja riisipiirakkaa nauttimaan "juostessa", asunnossani näkee etupihalle sekä takapihalle (parkkipaikoille) joutuu juoksemaan keittiön ikkunan luota olohuoneeseen ja takaisin.
Keittiön ikkunassa sekä olohuoneen ikkunassa minulla videokamera valmiina tallentamaan tärkeät tilanteet.
Rappukäytävää kuuntelen oven läpi sellaisella stetoskoopilla mitä myydään autonkorjaajille. Sillä kuulee myös seinän läpi naapuriin.
Tietysti myös perinteinen ruutuvihko ja kynä on tarpeen. - Anonyymi
Joudun tekemään naapureista valituksia.
- AnonyymiUUSI
Hyvä, kerää ensin hyvät todisteet.
Terv
kerrostalokyttääjä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.677916Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m815997Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,765482Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot655387Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1094667Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1182412Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41291Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol61277Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa421109Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko471072