Onko täällä muita Kuopion kerrostalokyttääjiä kuin minä. Jos on niin kertokaa kyttäysharrastuksestanne.
Kuopion Kerrostalokyttääjät?
13
745
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on aena kiikarit valamiina. Toeset kiikarit on keittiöjön pöövällä ja toiset olohuoneen pöövällä.
Keittijön ikkunassa on paljo nenän jäläkijä.- Anonyymi
Palvelun kielet
Suomi24:n viralliset kielet ovat suomi ja ruotsi.
- Anonyymi
Liity Suomen Kerrostalokyttääjät ry. Järjestö joka valvoo ns. "kyttääjien" etuja.Kyttääjät jotka valvovat vapaa-aikanaan kerrostalossa (vuokra-asunnoissa) naapuriensa elämää ja etenkin taloyhtiön järjestystä.
- Anonyymi
Meillä ei tarvitse kytätä. Musa pauhaa ja pora jyrisee.
- Anonyymi
Polliisit soitetaan.
- Anonyymi
Kaikkien aikojen heippalaputtajat Niiralan kulumassa! Onnea!
Minna Tuoma muutti pahaa-aavistamatta ”leppoisaan taloyhtiöön” – Siitä alkoi ennen näkemätön heippa laputtamisen sarja
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008882375.html?share=e0442f1b0c3982b5874a3521ef3f7153- Anonyymi
Ilmoitustaulun kolme heippalappua on saman asukkaan tekeleitä. Sen paljastaa niin kirjoitustyyli kuin ilmastointiteippikin.
Liekö Minna itse ollut asialla...
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Kelloniemessä asuu kerrostalokyttääjiä. Kuunnellaan ihmisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä, varsinkin aamuyöllä.
- Anonyymi
Itse olen kuulunut kerrostalokyttääjät ry :hyn jo 25v.
Olen kehittänyt kerrostalokyttäämistä, pe-la illat on vilkkaimmat, teen pe-iltapäivällä eväät valmiiksi, 6 riisipiirakkaa, päälle meetwurstija juustoa, termospullo on kahvia.
Ikkunalautaa käytän ruokapöytänä. Joskus joutuu kupin kahvia ja riisipiirakkaa nauttimaan "juostessa", asunnossani näkee etupihalle sekä takapihalle (parkkipaikoille) joutuu juoksemaan keittiön ikkunan luota olohuoneeseen ja takaisin.
Keittiön ikkunassa sekä olohuoneen ikkunassa minulla videokamera valmiina tallentamaan tärkeät tilanteet.
Rappukäytävää kuuntelen oven läpi sellaisella stetoskoopilla mitä myydään autonkorjaajille. Sillä kuulee myös seinän läpi naapuriin.
Tietysti myös perinteinen ruutuvihko ja kynä on tarpeen. - Anonyymi
Joudun tekemään naapureista valituksia.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096