Järkyttävä profetia ukrainan kohtalosta

Anonyymi

Jumalan tuomiot tulevat pian, ukrainan kaupunkeihin putoaa ydinpommit, myös venäjä ja usa tuhoutuu. Mikä on suomen kohtalo? Minne paeta kun tämä kaikki alkaa?
https://www.gesherhajetsia.fi/alija-paluu-israeliin/venaja-hyokkaa-ukrainaan-24-2-2022/profetiaa-ukrainan-kohtalosta/

25

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakene vaikka Adi Shaktiin.
      Johan sen kali yugan oli aikakin päättyä 🥱

• Anonyymi

Dan.4:1-6 Minä Nebukadnessar elin rauhassa huoneessani ja onnellisena palatsissani. Minä näin unen, ja se pelästytti minut; ja unikuvat, jotka minulla oli vuoteessani, minun pääni näyt, kauhistutti minut. Nii minä annoin käskyn tuoda eteeni kaikki Daabelin viisaat, että he ilmoittaisivat minulle unen selityksen. Silloin tulivat tietäjät, noidat, kaldealaiset ja tähtienselittäjät, ja minä kerroin heille unen, mutta he eivät voineet ilmoittaa minulle selitystä. Mutta viimein tuli minun eteeni Daniel, jonka nimi on minun jumalani nimen mukaan Beltsassar ja jossa on pyhien jumalien henki; ja minä kerroin hänelle unen: Beltsassar, sinä tietäjäin päämies, jossa minä tiedän olevan pyhien jumalien hengen ja jolle mikään salaisuus ei ole liian vaikea! Sano, mitä oliat ne näyt, jotka minä unessani näin, ja mikä on sen selitys. Dan.5:1-31

• Anonyymi

Näen etukäteen toteutuvia näkyjä harvakseltaan. marrasluussa 2019jKr. näin viiimeisimmän toteutuneen näkyni maallisen isäni lähdön hetkellä. Olin etukäteen pyytänyt sitä Jumalalta, koska pelkkä ajatus hänen poislähdöstään oli kova shokki, joten lohdun takia pyysin etukäteen näyn.

Nyt lähes 2,5v myöhemmin näin 30.4 näyn ylöstempauksesta ja 1.5.2022jKr. näin näyn Googin hyökkäyksestä Suomeen.

Ehkäpä ylöstempaus on pakopaikka kun Jeesuksen luona ollaan turvassa juuri ennen ydinsotaa.Jospa näyt kertoivat järjestyksen.

Lopun ajassa hieman ennen ylöstempausta suurta ja pyhää Jeesusta seuraten kaalikääryleitä äsken syöden,

Selef Urge

• Anonyymi

Ei täältä niinvain lähdetä ylöstempaukseen. Ennen Jeesuksen toista tulemista on kaikki viimeiset vitsaukset, vihat, vaivat, vainot, sodat ja pedon kumartamiset.

Toisessa tulemisessaan Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen. Jumalattomat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.

1234567---

• Anonyymi

Harmi, ettei Goog näkysi pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi, ettei Goog näkysi pidä paikkaansa.

niinks luulet. toi selef on osunut oikeeseen kaikissa arvioissaan alias kommandohauiksena.

hintojen nousu, vaikeutuva maailmantilane, ym.

• Anonyymi

Miettisen tutkimuksen mukaan vain 20% oli mieleltään "normaaleja"
      Hurmoslahkoissa ihminen muuttuu helposti henkimaailmoissa kulkevaksi tzombiksi, ja jalat irtoaa maan kamaralta ennen aikojaan.

• Anonyymi

Empiirisen tutkimukseni mukaan 0% suomalaisista on ”normaaleja”

• Anonyymi

ne 80 pros oli entisiä luterilaisia, kuten lähes kaikki helluntain jäsenistö. luttereista he ovat tulleet.
        suoraan taivaasta ei ole tipahtanut ainuttakaan jäsentä helluntaihin.

tiedoksi edelliselle miettisen jankuttajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne 80 pros oli entisiä luterilaisia, kuten lähes kaikki helluntain jäsenistö. luttereista he ovat tulleet.
        suoraan taivaasta ei ole tipahtanut ainuttakaan jäsentä helluntaihin.

tiedoksi edelliselle miettisen jankuttajalle.

"tulleet = siis KÄÄNNYTETTY ,

"Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan,
        jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus"
        Ilm: 12: 17

• Anonyymi

Helluntailaista häikäilemättömyyttä.
      Kukaan Jumalasta syntynyt ei anna mitään arvoa näiden valheprofetioille.

Kyseessä pelkkä talousrikos. Nyt siis Ukrainan sotaa hyväksikäyttäen.

On synti olla osallinen hellareiden teoissa.

• Anonyymi

Isännästäsi on kirjoitettuna: Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, Sinä täällä vainoat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isännästäsi on kirjoitettuna: Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, Sinä täällä vainoat.

Minäkö vainoan? Ketä?

Ja sinä kutsut Herraani saatanaksi? Minulla ei ole isäntää, vaan Jeesus Kristus On Herrani.

Yhdellä vilkaisulla huomaa, että aloitus on jonkun korteistaennustajan laatima.

• Anonyymi

Vale profetiasi ei KOSKAAN toteudu.

• Anonyymi

Hoh hoitaa, taidan mennä lenkille. Ihanaa kunnon sunnuntai ja vapaapäivä.

• Anonyymi

Korjaus: Hoh hoijaa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaus: Hoh hoijaa 😁

Hoh ei siis hoidakaan?

• Anonyymi

Ihmiset ovat aina "profetoineet" omia pelkojaan ja toiveitaan.

• Anonyymi

Eivät ole. Profetoinnit "Jumalan nimissä" ovat kristinuskossa olleet varsin vähäisiä, ennenkuin USA:n vapaamuurarit Ku klux klan 1800-luvulla keksivät bisneksen nimeltä "helluntailaisuus". Sen jälkeen on "profetiaa" tullut liukuhihnalta. Ja rahaa näiden huijareiden taskuihin.

Yhtäkään, ilman näiden huijareiden tietoista avunantoa toteutunutta profetiaa en tiedä.

Vääriä profetioita levittävät pääasiassa helluntailaiset, nk. ennustelun ammattilaiset. Korttipakka ja kädestä katsominen on vaihtunut valheprofetioiden ynnä muun okkultismin rahakkaaksi levitykseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole. Profetoinnit "Jumalan nimissä" ovat kristinuskossa olleet varsin vähäisiä, ennenkuin USA:n vapaamuurarit Ku klux klan 1800-luvulla keksivät bisneksen nimeltä "helluntailaisuus". Sen jälkeen on "profetiaa" tullut liukuhihnalta. Ja rahaa näiden huijareiden taskuihin.

Yhtäkään, ilman näiden huijareiden tietoista avunantoa toteutunutta profetiaa en tiedä.

Vääriä profetioita levittävät pääasiassa helluntailaiset, nk. ennustelun ammattilaiset. Korttipakka ja kädestä katsominen on vaihtunut valheprofetioiden ynnä muun okkultismin rahakkaaksi levitykseksi.

Paljon toteutumattomia ennustuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helluntailaiset ja helluntailaisten profetiat . . .

"Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille: Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille" Jer: 14: 14

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Profetia ja ennustus eivät ole sama asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Profetia ja ennustus eivät ole sama asia.

kyllä se nyt ennustukselta vaikuttaa > "näin TULEE käymään", siis tulee, tulevaisuudessa, ei nyt.

"Minä en ole lähettänyt noita PROFEETTOJA, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut
        , mutta kuitenkin he ennustavat." Jer: 23: 21

"Laki ja PROFEETAT oli Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa"
        Luuk: 16: 16

• Anonyymi

Paras turva maan päällä on elää uskossa Jeesukseen Vapahtajaan! Jos pommi, infarkti tai tapaturma kohtaa niin se on vain muutto Isän kotiin!

• Anonyymi

En pidä todennäköisenä enkä järjellisenä kuvitelmaa, että sotaa käyvä, hyökkäävä Venäjä muka heittäisi ydinpommin eteensä Ukrainaan, juuri sinne, mihin on menossa. Eri asia, alkavatko pommittaa Suomea, Lontoota, Saksaa. Ehkä ei, kun ei sillä konstilla ainakaan kovin ystävällistä vastausta saada takaisin päin. Mielestäni on syytä saada Suomeen ydinaseita, joita suunnataan Moskovan ja Pietarin seudulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      170
      9817
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3199
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      45
      2965
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      62
      2718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2115
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2053
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1943
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      60
      1526
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1306
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe