LIDLIN ELINTARVIKKEIDEN MYYNTI

Anonyymi

ei ole tarkoitettu liiketoiminnan raaka-aineisiin. Lidlin ohjeistus on,että myydään yksityiskäyttöön. Nainen joka kaksi kertaa viikossa tankkaat eri raaka-aineita, ja valmistat niistä ruokia joita myyt asiakkaille, niin tiedoksi tukut ovat sitä varten..

13

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lidl on taattua laatua.

• Anonyymi

Ilmeisesti lidl myy halvemmalla kun tukkuliike. Itsekkin olen nähnyt muutaman kerran kun nainen lappaa tavaraa kärryt täyteen. Parsakaali oli tossa pari viikkoa sitten tarjouksessa, ja nainen lappasi niitä muutaman kymmen kappaletta. Jätetään kertomatta mistä niitä ruokia voi sitten ostaa.

• Anonyymi

Jälleen samaan aikaan lidlissä. Pieni tumma nainen kärry täyteen parsakaalia, ja paprikaa. Paikkakin on tiedossa missä niitä myyt muun ruuan kera. Kumma juttu ettei asiaan puututa, kun lidl kieltäytyi myymästä hyväntekeväisyyttä tekevälle yritykselle todeten, ettei voi ostaa isoja määriä, kun ruuat on tarkoitettu yksityiskäyttöön. Taitaa liiterillä olla eri säännöt paikkakunnasta riippuen.

• Anonyymi

Nainen on tukkuostaja, ja käyttää ostoksiaan ammatimaiseen myyntiin

• Anonyymi

Niin? Lidlin jäätelöitä saa usein kesäkioskeista. Ihan sama.
      Parsakaali, paprika ja jätskit on aina tähän asti riittäneet.

• Anonyymi

Avustusjärjestö latoi kärryt täyteen, niin lidl puuttui asiaan, ja myynti estettiin, vaikka olisivat menneet yksityiskäyttöön. Lidlin edustaja sanoi, ettei ole tarkoitus, että joku kerää esim tarjouskaalit hyllyistä tyhjiksi. Tukkukaupat ovat sitä varten, ei luulisi olevan vaikea asia ymmärtää...

• Anonyymi

Näyttää siltä, että niin sanottuihin etnisiin ravintoloihin hankitaan raaka-aineita Lidlistä ja muistakin myymälöistä. Tavallista koko maassa.

• Anonyymi

Tukkukauppaan täytyy olla asiakaskortti joka täytyy esittää kassalla asioidessa.

• Anonyymi

Juurikin niin ja sen saa jos asiat ovat kunnossa. Jää myös merkintä tukkutiliin. Veronkiertoakin jotkut tahot harrastavat. Äskettäin tuli tilasto millaiset yritykset siihen syyllistyvvät lopputuloksen tosin saattoi aavistaa jo etukäteen..

• Anonyymi

Itse en kyseisistä paikoista ostele, jo hinnasta tietää onko asiallinen yritys. Kyseisillä hinnoilla ei voi koko sukua elättää.

• Anonyymi

Yleensä ihmiset, jotka eivät säännöistä piittaa, eivät muuta toimintatapojaan, eli tukkutyttö nähdään jatkossakin lidlissä ostoksilla

• Anonyymi

Laputettua lihaa

• Anonyymi

Muutenkaan ei voi tietää kuinka vanhaa lihaa myydään, kun otetaan pakkauksesta pois ja pakastetaan,ja sitten merkataan joku sopiva päivämäärä pakettiin ,jos tarkastaja tulee. Yleensä tarkastuksestakin ilmoitetaan etukäteen mikä on täysin naurettavaa, joten tuntuu ettei totuutta edes haluta tuoda julkisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3732
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2719
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2335
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe