Kummallinen masennus

Anonyymi

.Minulla ei pitäisi olla masennusta. Minulla pitäisi olla kaikki toistaiseksi hyvin. Silti masennus tulee. Tuntuu, että kun väsymyksestä pääsen, niin tilalle tulee masennus.

5

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljon on naisia jotka palanet lopuu ja sairaseläkellä ennen menopausi -vaihde vuodet tai vimeistän vaihdevuosien jälken.Syynä ilman suhdetta,eroneina jätetyinä kaapi juopina kotinsa. Johan yksin juominen valvotaa,lihotaa ja masentaa on fakta.

• Anonyymi

Masennus on nykyajan muoti-ilmiö. Masentuneiksi lääkärit diagnosoi kaikki sellaiset henkilöt joille eivät löydä muuta diagnoosia, eli lokeroon "muut sairaudet" sijoitetaan valtava määrä psyykkisesti terveitä ihmisiä ja mielialalääkitys päälle.

Masennus on kuin kupla jota ei voi oikeasti konkretisoida millään tutkimuksilla vaan määrittely tapahtuu täysin lääkärin oman tuntuman ja oletuksen mukaan sen mukaan millaisen subjektiivisen käsityksen hän luo päässään. Näin heidät on koulutettu toimimaan. Ihan normaalit elämän vastoinkäymiset, ympäristöstä tulleet paineet ja kiusaamiset ja epäoikeudenmukaisuudet, työpaikalla olevat epäinhimillisyydet tulevat potilaan omaksi syyksi jotka nähdään sairautena. Ja psykiatrinen järjetön hoitojärjestelmä tempaa sisäänsä ja muokkaa terveistä sairaita.

Ja mikä kummallisinta, potilaat kiltisti ottavat vastaan tämän sairauden itseensä ja alkavat käyttäytyä sen mukaisesti.

• Anonyymi

Toiset ovat herkempiä reagoimaan ympäristön ärsykkeisiin. Kuka sen määritteleekään, miten niihin pitäisi reagoida.

Jos jotakuta on vaikka kiusattu koulussa, ja hän kärsii sen pitkäaikaisvaikutuksista, niin tuntuu todella oudolta, että hänen pitäisi sitten itse kustantaa itselleen terapia ja alkaa syödä lääkkeitä.

• Anonyymi

Isekin saanut masennusdiagnoosin masennustestin perusteella.Parannuin kun pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle.Mulla oli masennus vaikka en jäänyt neljän seinän sisälle ja jaksoin huolehtia itsestäni ja kodistani.Epäilen ettei mulla ollut masennusta muuten jos en olis joutunut tekee sitä yhtä ja samaa masennuskyselyä joka kerta kun kävin lääkärillä.

• Anonyymi

Minä osaan käydä kakalla.

Il toimittaja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3458
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1459
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1229
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1202
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      961
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      923
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      822
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      85
      751
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      735
    Aihe