Eli siis jos omistat Leopardi GEkon niin voisitko kertoa mulle siitä jotain.. no kysyn tässä jotain kysymyksiä siitä, niin toivottavasti voit vastata:
1. KUinka iso häkki leopardigekolla pitää olla?
2.Monenko vanhaksi leopardi gekko elää?
3. Entä kuinka isoksi se tulee maximissaan?
4.Tampereen lähin liike josta saa leopardi gekkoja?
5.Pitääkö leopardigekolle antaa vaikka esim. kerran viikossa tai kuukaudessa jotain tiettyä juttua? Esim. joku vitamiini juttu tai jotain?
Kerro pliis paljon leopardi gekosta.. olisi kiva saada tietää.. :)
Jos omistat Leopardi Gekon niin....
2
1131
Vastaukset
- liisukka
www.herppi.net
siellä on tosi paljon juttuja leopardigekoista
ja muutenkin tosi hyvät sivut. - Kotilo-ja gekkofani
..vastauksia kyssiisi...
1:Mulla on yhellä leopardigekolla n.102 litranen terra, mutta ostan sille ehkä kaksi kaveria myöhemmin,kyllä tuollaisen pitäisi kolmelle riittää..
2:Gekko voi elää hyvässä hoidossa n.15-20 vuotiaaksi.
3:niistä tulee noin 20-25 senttisiä.
4:No Tampereelta löytyy leopardigekkoja usein Tampereen akavaario-ja lintuliikkeestä,Härmälän Faunattaresta ja Lielahden Reporangasta..omani oon ostanu Tampereen akvaario-ja lintuliikkeestä.
5:Vitamiinia niille pitää olla,mä annan omalle gekolleni reptimeralia(punainen etiketti, on myös vihreä etikettisiä)ostin sen Tampereen akvaario-ja lintuliikkeestä.Siinä reptimeralissa on sekä vitamiinia, että kalkkia, mutta jos gekkosi (tuleva tai nykyinen) on naaras ja sen olisi tarkoitus lisääntyä,nii sille pitäisi antaa lisäkalkkia.Esim raasta seepiansuomusta...
No, jos haluat tietää lisää niin sano ihmeessä, mä kyllä autan... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965