Väestön terveyden edistäminen valintakoe Kuopio 2022

Anonyymi

Hei, ollaan aiemmin tungettu noihin hoitotieteen ketjuihin, joten teen meille oman ja toivon, että muutkin löytävät tänne :) Oletteko saaneet tuo valintakokeessa tarvittavan tunnistetiedon? Minulla ei ole sitä sähköpostissa eikä tekstarina. En löydä sitä myöskään Opintopolusta?

52

2470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen saanut 1.6 sähköpostissa linkin tuohon henk. koht. tunnisteeseen

      • Anonyymi

        Näkyykö sulla se jossain kohti Opintopolussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyykö sulla se jossain kohti Opintopolussa?

        En ole sieltä käynyt edes katsomassa, kun sähköpostissa on


    • Anonyymi

      Miulla oli sama tilanne pari vuotta sitten lääkiksen pääsykokeessa (jotain tunnuksia siis jäi tulematta, joissa oli niitä tunnisteita etäkokeeseen) ! Miun kohdalla miun tiedot ei jostain syystä ollut rekisteröityneet, mutta soitin yliopistolle että mitä pitää tehdä, ja miulle tuli sitten sähköposti vielä samana päivänä. Kannattaa olla yhteydessä asap ja varmistaa.

    • Anonyymi

      Myös minulle tunniste tuli 1.6. Jännittääkö koe, oletteko valmistautuneet valintakokeeseen jotenkin/miten?

    • Anonyymi

      Miten meni muilla kokeet?

      • Anonyymi

        Hyvä fiilis jäi kokeesta, mutta todella vaikea sanoa miten se loppujen lopuksi meni. Muutama vastaus oli jota jouduin pähkäilemään, vaikka tekstistä löytyikin. Kaikkiin kysymyksiin ehti vastata joka oli hyvä! Mielestäni 2. osio oli vaikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä fiilis jäi kokeesta, mutta todella vaikea sanoa miten se loppujen lopuksi meni. Muutama vastaus oli jota jouduin pähkäilemään, vaikka tekstistä löytyikin. Kaikkiin kysymyksiin ehti vastata joka oli hyvä! Mielestäni 2. osio oli vaikein.

        Myös minulle jäi hyvä fiilis. Koe oli mielestäni helpompi kuin edellisenä vuotena ja itselleni jäi runsaasti aikaa jokaisessa osiossa tarkistamiseen. Myös minä vastasin kaikkiin kysymyksiin. Harmi, kun oikeita vastauksia ei ole vielä julkaistu yliopiston sivuilla. Haitteko avoimen väylän vai "normi" kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minulle jäi hyvä fiilis. Koe oli mielestäni helpompi kuin edellisenä vuotena ja itselleni jäi runsaasti aikaa jokaisessa osiossa tarkistamiseen. Myös minä vastasin kaikkiin kysymyksiin. Harmi, kun oikeita vastauksia ei ole vielä julkaistu yliopiston sivuilla. Haitteko avoimen väylän vai "normi" kautta?

        Hain sekä avoimen, että normi väylän kautta. Avoin oli ykkösenä. Minun mielestäni oli myös helpompi kuin edellisenä vuotena, mutta viime vuonna oli myös fiilis, että meni hyvin muttei sitten tuloksissa ihan niin ollutkaan 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hain sekä avoimen, että normi väylän kautta. Avoin oli ykkösenä. Minun mielestäni oli myös helpompi kuin edellisenä vuotena, mutta viime vuonna oli myös fiilis, että meni hyvin muttei sitten tuloksissa ihan niin ollutkaan 😅

        Nyt oli tullut kokeen oikeat vastaukset! Merkkasin itse kokeessa kaikki vastaukseni paperille ylös, että pystyn tarkistamaan miten meni nyt kun mallivastaukset julkaistiin😅 Laskin, että saisin 71.3/75p (69.8p ilman avoimen väylän lisäpistettä). Jännitystä riittää siis juhannukseen asti.. Laskitteko muut omia pisteitänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli tullut kokeen oikeat vastaukset! Merkkasin itse kokeessa kaikki vastaukseni paperille ylös, että pystyn tarkistamaan miten meni nyt kun mallivastaukset julkaistiin😅 Laskin, että saisin 71.3/75p (69.8p ilman avoimen väylän lisäpistettä). Jännitystä riittää siis juhannukseen asti.. Laskitteko muut omia pisteitänne?

        Kävin kurkkaamassa ja luulenpa, että en pääse kun senverran monta huolimattomuusvirhettä oli kiireessä tullut. 😑 Luulisi sinun pisteillä pääsevän, mutta vaikea sanoa kuitenki! Pidetään peukkuja!


      • Anonyymi

        Laskin, että saisin 73,9 pistettä. Jännittävää! Koskahan tulokset tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskin, että saisin 73,9 pistettä. Jännittävää! Koskahan tulokset tulee?

        Vau!! Haitko avoimen väylän kautta, laskitko tuohon sen mahdollisen 1.5 lisäpistettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau!! Haitko avoimen väylän kautta, laskitko tuohon sen mahdollisen 1.5 lisäpistettä?

        Juu, avoimen ja 1,5lisäpistettä laskettu mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, avoimen ja 1,5lisäpistettä laskettu mukaan.

        Pääset kyllä varmasti sisään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääset kyllä varmasti sisään!

        Ei noista voi tietää. Edellisiä vuosia ei voi verrata kun eri kokeet. Riippuu siitä, että miten muilla on mennyt. Tuloksia odotellessa! Onko tietoa onko tulokset yleensä tullut tuolloin 8.7 vai mahdollisesti jo aiemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noista voi tietää. Edellisiä vuosia ei voi verrata kun eri kokeet. Riippuu siitä, että miten muilla on mennyt. Tuloksia odotellessa! Onko tietoa onko tulokset yleensä tullut tuolloin 8.7 vai mahdollisesti jo aiemmin?

        Voi niitä vähän verrata keskenään, kun aiemmin kuitenkin ollut saman verran osioita, saman verran kysymyksiä ja sama koeaika. Lisäksi tänä vuonna oli vähemmän hakijoita avoimen väylän kautta verrattuna esimerkiksi viime vuoteen. Viime vuonna avoimen kautta alimmat pisterajat olivat 68.5p johon oli laskettu ne 5 lisäpistettä opintomenestyksestä. Vaikka koe olisi ollut tänä vuonna helpompi, en usko, että pienemmällä hakijamäärällä pisterajat noin paljoa nousisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi niitä vähän verrata keskenään, kun aiemmin kuitenkin ollut saman verran osioita, saman verran kysymyksiä ja sama koeaika. Lisäksi tänä vuonna oli vähemmän hakijoita avoimen väylän kautta verrattuna esimerkiksi viime vuoteen. Viime vuonna avoimen kautta alimmat pisterajat olivat 68.5p johon oli laskettu ne 5 lisäpistettä opintomenestyksestä. Vaikka koe olisi ollut tänä vuonna helpompi, en usko, että pienemmällä hakijamäärällä pisterajat noin paljoa nousisivat.

        Tulokset on aiempina vuosina tulleet juhannuksena. Toivotaan, että nytkin! Tänä vuonna kokeessa oli taas paljon kompakysymyksiä edellisvuosien tapaan


    • Anonyymi

      Heii mistä ne vastaukset näkee? En löydä mistään

    • Anonyymi

      Kysymys viime vuoden haussa mukana olleille. Paljonko saitte pisteitä viime vuonna ja paljonko nyt tänä vuonna?

      • Anonyymi

        Viime vuonna 55p ja tänä vuonna 71p 😂


      • Anonyymi

        Teitkö itse kokeen molempina vuosina? Kumpi sinusta oli helpompi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuonna 55p ja tänä vuonna 71p 😂

        Onko maksimipistemäärä avoimen kautta hakiessa 75 1,5 (jos eka hakukohde)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko maksimipistemäärä avoimen kautta hakiessa 75 1,5 (jos eka hakukohde)?

        Kyllä


    • Anonyymi

      Minusta koe oli viime vuonna helpompi..

    • Anonyymi

      Aika kovia pisteitä ootte saaneet, ei ole montaa kysymystä mennyt väärin. :) Mun pisteet jäi alle 70, jos muistin kaikki omat vastaukset oikein.

      • Anonyymi

        Niin minunkin, joku n. 65pistettå ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minunkin, joku n. 65pistettå ehkä.

        Haitko avoimen kautta? Onko laskettu avoimen pisteet mukaan tuohon 65 pisteeseen? Vai 65pistettä avoimen pisteet? Mitenhän ne pisterajat meni viime vuonna..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haitko avoimen kautta? Onko laskettu avoimen pisteet mukaan tuohon 65 pisteeseen? Vai 65pistettä avoimen pisteet? Mitenhän ne pisterajat meni viime vuonna..

        Juu, avoimen kautta. Mutta en kirjannut vastauksia mihinkään, mutta kun katsoin niin ainakin yhdeksän väärää vastausta olin ainakin vastnnut,(ehkä) voi olla enemmänkin 🙊 Avoimesta väylästä ei saannut lisäpisteitä, vain ensimmäisestä hakutoiveesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, avoimen kautta. Mutta en kirjannut vastauksia mihinkään, mutta kun katsoin niin ainakin yhdeksän väärää vastausta olin ainakin vastnnut,(ehkä) voi olla enemmänkin 🙊 Avoimesta väylästä ei saannut lisäpisteitä, vain ensimmäisestä hakutoiveesta.

        Ja viime vuonna alimmat hyvöksytyt oli 68,5 jossa oli (5pistettä avoimen 'arvosanapisteet' 1,5ensimmäisestä hakutoiveesta)
        Eli ilma tuota avoimen pistettä 63,5.


    • Anonyymi

      Ok, no toivotaan että pisteet riittää ja päästään opiskelemaan! :)

      • Anonyymi

        Ilmoittakaa jos tuloksia alkaa tulla! Todennäköisesti tulevat ensi viikolla ennen juhannusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoittakaa jos tuloksia alkaa tulla! Todennäköisesti tulevat ensi viikolla ennen juhannusta.

        Turhauttavaa tämä odottaminen 😂


    • Anonyymi

      Niin on! Viime vuonna tulokset tuli ennen juhannusta, niin nyt sitä luulee, että ne varmasti tulee myös tänä vuonna ennen juhannusta.. Voihan ne tulla vasta kahden viikon päästä.

      • Anonyymi

        Viimeisenä kolmena vuotena tulokset on tullut ennen juhannusta :)


    • Anonyymi

      Montako hakukertaa teillä muilla on takana tähän koulutukseen? Mulla toinen hakukerta nyt, mutta montakohan lie vielä jäljellä.

      • Anonyymi

        Minulla oli myös toinen hakukerta avoimen kautta.


      • Anonyymi

        Minulla kolmas. Mutta tämä pääsykokeen tyyli on itselleni kovin hankala ja voi olla että haaveeksi jää päästä tutkinto opiskelijaksi. Mutta syksylle onneksi on jo tiedossa toinen opiskelupaikka jos tässä ei taaskaan nappaa. Haitteko muut muualle kuin terveyden edistämiseen?


    • Anonyymi

      Samaa mieltä,3 haku ja todennäköisesti en vieläkään pääse.Kompakysymyksiin ja kiireeseen aina kosahtaa.

    • Anonyymi

      Tuleekohan nuo tulokset vielä tänään?

      • Anonyymi

        En usko, mutta tosi erikoista... Aina tullut ennen juhannusta! Ärsyttävää odottaa😂 Mitä kauemmin menee niin olen varmempi etten pääse vaikka sain yli 70p...


    • Anonyymi

      Kyllä varmasti yli 70 pistettä riittää sisäänpääsyyn!

    • Anonyymi

      Tulisikohan tulokset tällä viikolla? Noh, viimeistään ensi 😅

      • Anonyymi

        Voi kun tietäisikin päivän milloin ne tulee..
        Ei ole kivaa tämä odottaminen..


      • Anonyymi

        Nyt on tulokset tulleet! Pääsin sisään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tulokset tulleet! Pääsin sisään!

        Mulla 4. Varasija 💩


    • Anonyymi

      Miten teillä muilla kävi?

      • Anonyymi

        Mä oon ekalla varasijalla. Mitenhän on muina vuosina ollut, onko jono liikkunut? Eka kertaa hain avoimen väylältä. 16 otetaan yhteensä opiskelijaksi muistaakseni🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ekalla varasijalla. Mitenhän on muina vuosina ollut, onko jono liikkunut? Eka kertaa hain avoimen väylältä. 16 otetaan yhteensä opiskelijaksi muistaakseni🤔

        Avoimen väylän haussa on suurimmalla osalla hakijoista tämä ensimmäisenä hakutoiveena, joten en usko, että hirveästi jono liikkuu. Mutta tottakai voi syystä tai toisesta olla että joku ei ota paikkaa vastaan ja sinä pääset sisään, mutta itse tuskin 4 sijalta enää pääsen. Harmi kun vähensivät paikkoja tähän hakuun tälle vuodelle, viime vuonna oli 20 paikkaa. Pidetään peukkuja 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ekalla varasijalla. Mitenhän on muina vuosina ollut, onko jono liikkunut? Eka kertaa hain avoimen väylältä. 16 otetaan yhteensä opiskelijaksi muistaakseni🤔

        Taisit päästä sisälle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe