Olisitpa mun kanssa.

Anonyymi

Ei tähän muuta voi todeta.
Ikävää ettet ole.

31

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä toises elämäs

    • Anonyymi

      Noin varmaan ajattelee moni, miksi muuten viipyisi tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Niin taitaa ajatella.


    • Anonyymi

      Jos olemme jo olleet paljon tekemisissä toistemme kanssa kymmenien vuosien ajan niin sitten voin olla. Pidän vanhemmista miehistä.

    • Anonyymi

      Onhan se ikävää. Eikö sille asialle voisi tehdä jotain?

      • Anonyymi

        Ei voi mitään tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mitään tehdä.

        Miksi ei voi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei voi?

        Älä lypsä täällä nimettömältä tarinaa. Joku voi saada tästä jotain tyydytystä itselleen. Vähän vastuullisuutta voisi odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lypsä täällä nimettömältä tarinaa. Joku voi saada tästä jotain tyydytystä itselleen. Vähän vastuullisuutta voisi odottaa.

        En lypsä mitään. Haluan vain tietää miksi ei voi tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lypsä mitään. Haluan vain tietää miksi ei voi tehdä mitään.

        Keneltä?? Miksi hoidat asioitasi täällä? Mieti näitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä?? Miksi hoidat asioitasi täällä? Mieti näitä

        Tämä on keskustelupalsta. Sinun kannattaisi ehkä tehdä jotain muuta kuin roikkua täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on keskustelupalsta. Sinun kannattaisi ehkä tehdä jotain muuta kuin roikkua täällä.

        Sivusta- hänelläkin on oikeus kyllä kysellä ja mun nähdäkseni kysymys on aiheellinen retorisesti, ylwisesti ja yksilöllisesti. Ymmärrän pointin miksi ei ole ideaalia muodostella jotain henkilöprofiileja ihmisistä nimettömien kirjoitusten perässä poikkuen. Ensinnäkin erittäin epäkunnioittavaa ja toisekseen epärealistista. Vapaa sana meilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä?? Miksi hoidat asioitasi täällä? Mieti näitä

        Kaikkein pahimpia on nähdäkseni nämä tyypit, jotka ei hoida edes ns näitä omia asioitaan, vaan jostain patologisesta tiedonjanostaan käsin pommittaa kysymyksillä ihmisiä mistä jupista joukolla. Usko tai älä, vähissä on ihmisten harrastukset ja järjenkäyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta- hänelläkin on oikeus kyllä kysellä ja mun nähdäkseni kysymys on aiheellinen retorisesti, ylwisesti ja yksilöllisesti. Ymmärrän pointin miksi ei ole ideaalia muodostella jotain henkilöprofiileja ihmisistä nimettömien kirjoitusten perässä poikkuen. Ensinnäkin erittäin epäkunnioittavaa ja toisekseen epärealistista. Vapaa sana meilläkin.

        Tietenkin kaikki saa täällä keskustella ja kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin kaikki saa täällä keskustella ja kysellä.

        Tykkäätkö harjoittaa epäkunnioittavaa ja ylemmyydentuntoista analysointia toisiin ihmisiin niin, ettei tällä henkilöllä ole mitään tosiasiallista mahdollisuutta vaikuttaa sinun suvereeniin meininkiin? Meneekö liian filosofiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö harjoittaa epäkunnioittavaa ja ylemmyydentuntoista analysointia toisiin ihmisiin niin, ettei tällä henkilöllä ole mitään tosiasiallista mahdollisuutta vaikuttaa sinun suvereeniin meininkiin? Meneekö liian filosofiseksi?

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö harjoittaa epäkunnioittavaa ja ylemmyydentuntoista analysointia toisiin ihmisiin niin, ettei tällä henkilöllä ole mitään tosiasiallista mahdollisuutta vaikuttaa sinun suvereeniin meininkiin? Meneekö liian filosofiseksi?

        Hassua miten tällaisella alustalla muka-hienoja sanoja viljelevät antavat itsestään hieman vajaan kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua miten tällaisella alustalla muka-hienoja sanoja viljelevät antavat itsestään hieman vajaan kuvan.

        No eipä sen hienompaa kuvaa anna sinunlaiset profiloijat ja kysymyksillä pommittajat. Erittäin ylimielistä käytöstä. Jotenkin olet ottanut asiaksesi päästä jonkun ihmisen pään sisään eikä sinulla kiinnosta onko mikään totta tai ei. Haluat päteä ja vatvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua miten tällaisella alustalla muka-hienoja sanoja viljelevät antavat itsestään hieman vajaan kuvan.

        Anteeksi mitä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sen hienompaa kuvaa anna sinunlaiset profiloijat ja kysymyksillä pommittajat. Erittäin ylimielistä käytöstä. Jotenkin olet ottanut asiaksesi päästä jonkun ihmisen pään sisään eikä sinulla kiinnosta onko mikään totta tai ei. Haluat päteä ja vatvoa.

        Et suuressa ylemmyydentunnossasi huomannut keskustelukumppanin vaihtuneen välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et suuressa ylemmyydentunnossasi huomannut keskustelukumppanin vaihtuneen välissä.

        No samat sanat hänellekin ja on se hienoa jos on joku työpari ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä? :D

        Oikeasti fiksu ihminen osaa valita sanansa tilanteeseen sopiviksi, niin sillä tavalla, tulee mielikuva, että osa muumeista voi olla karussa laaksosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samat sanat hänellekin ja on se hienoa jos on joku työpari ns

        Ahaa, oletkin siis töissä täällä, tämähän meni mielenkiintoiseksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua miten tällaisella alustalla muka-hienoja sanoja viljelevät antavat itsestään hieman vajaan kuvan.

        Voin minä maanläheisemmälläkin tavalla kuvailla mitä mieltä olen tuollaisesta erittäin keinotekoisesta henkisestä (piip ja vielä enemmän piiip)miekkailusta toisen ihmisen ympärillä, kyse on epätoivoisesta vallantarpeesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin minä maanläheisemmälläkin tavalla kuvailla mitä mieltä olen tuollaisesta erittäin keinotekoisesta henkisestä (piip ja vielä enemmän piiip)miekkailusta toisen ihmisen ympärillä, kyse on epätoivoisesta vallantarpeesta

        Teit tämän päätelmän kolmen sanan perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teit tämän päätelmän kolmen sanan perusteella?

        Ehkä useamman tällaisen kolmen sanan jankutuksen/omituisen hiillostamisen ja jatkuvien "professionaalisten" tarkentavien kysymysten perusteella. Jossain vaiheessa toimintatavan voi jo katsoa melko rutinoituneeksi sivusta seuraamalla. Pidätkö muuten vastakkaista sukupuolta omaasi tyhmempänä? Minusta olisi voinut tulla oikeinkin paskantärkeä esim psykologi, mutta kun ei ole tuota matikkapäätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä useamman tällaisen kolmen sanan jankutuksen/omituisen hiillostamisen ja jatkuvien "professionaalisten" tarkentavien kysymysten perusteella. Jossain vaiheessa toimintatavan voi jo katsoa melko rutinoituneeksi sivusta seuraamalla. Pidätkö muuten vastakkaista sukupuolta omaasi tyhmempänä? Minusta olisi voinut tulla oikeinkin paskantärkeä esim psykologi, mutta kun ei ole tuota matikkapäätä.

        Eivätkö kysymykset kuulu mielenkiintoiseen, avoimeen ja aihetta eteenpäin kuljettavaan keskusteluun? Se jolle kysymys esitetään päättää mitä vastaa vai vastaako mitään. Ihan viatonhan tuo kysymys oli. Miten sukupuoli liittyy älykkyyteen? Oletko löytänyt jotain hyvää tutkimusta aiheesta? Ei kai psykologi kummoista matemaattista osaamista tarvitse, siitä vaan haet yliopistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö kysymykset kuulu mielenkiintoiseen, avoimeen ja aihetta eteenpäin kuljettavaan keskusteluun? Se jolle kysymys esitetään päättää mitä vastaa vai vastaako mitään. Ihan viatonhan tuo kysymys oli. Miten sukupuoli liittyy älykkyyteen? Oletko löytänyt jotain hyvää tutkimusta aiheesta? Ei kai psykologi kummoista matemaattista osaamista tarvitse, siitä vaan haet yliopistoon.

        Kyllä itseasiassa tarvitsee mm ymmärrystä tilastoista ym. Mutta ilmeisesti käänteiskieli ei mennyt maaliin. Niin, saahan sitä tietysti tehdä tuntemattomista ihmisistä päätelmiä, mutta on eri asia miten tuloksekkaita ne on kun niitä kysymyksiään esittää erilaisten provojen yhteydessä. Sinä yrität analysoida yhtä ihmistä tietämättä mitä hän kirjoittaa sekä kyselet keltä tahansa, paitsi yleensä aina trollilta ja minä sinua analysoijaa sen perusteella mitä sinä kirjoitat. Siinä mielessä varmaan tasapeli jos näin voi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itseasiassa tarvitsee mm ymmärrystä tilastoista ym. Mutta ilmeisesti käänteiskieli ei mennyt maaliin. Niin, saahan sitä tietysti tehdä tuntemattomista ihmisistä päätelmiä, mutta on eri asia miten tuloksekkaita ne on kun niitä kysymyksiään esittää erilaisten provojen yhteydessä. Sinä yrität analysoida yhtä ihmistä tietämättä mitä hän kirjoittaa sekä kyselet keltä tahansa, paitsi yleensä aina trollilta ja minä sinua analysoijaa sen perusteella mitä sinä kirjoitat. Siinä mielessä varmaan tasapeli jos näin voi sanoa.

        Tilastotiede on tosi kivaa, kyl sä handlaat. Niitä kysymyksiä voinee esittää myös siksi, että jokaisen maailman pyöriessä oman navan ympärillä, niin kuin pitääkin, saattaa ajatella tilanteen koskettavan itseä, ja sille haluaisi vahvistusta, eikö?


    • Se on hienoa silloin, jos molemmat haluaa olla... Niin se olisi.

    • Anonyymi

      Mitä tähän muutakaan voisi todeta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe