Voi luoja kuinka rakastan sua mies

Anonyymi

… ehkä me joku päivä saadaan olla yhdessä.
Sitä ennen mua ei kyllä kiinnosta kukaan muu.
Ainakaan kukaan muu ei voi saada mua tuntemaan tällä tavoin koskaan, vaikka löytäisin jonkun toisen upean. Olet silti mielessäni hautaan asti vaikka olisinkin vielä joskus vakavassa suhteessa. Ja hyväksyn sen,sitten kun en muuta toivo sinulle kuin hyvää. Kaksoisliekki 🔥🔥💗

66

2213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet kaksoislieki niin et haaveilisi toisista upeista. Nyt kuulostaa siltä, kuin haluaisit olla muiden kuin sen liekin kanssa. Haet tuolla vain oikeutusta siihen. Onko tuo varovainen tyyli ilmaista, että oot ihan kiva, mutta sori muut on vielä parempia? Ja kaikkea hyvää toivotat hyvästeiksi. Et edes usko että päätyisitte yhteen... Ei oikein vakuuta. Tuo on loukkaavaa.

      • Anonyymi

        Kaksoisliekin kanssa voi olla juuri niin rankkaa, että kaipaa jotain vähän helpompaa. Ei kaksoisliekkeyden pääasiallinen tarkoitus ole muodostaa parisuhdetta, vaan antaa kasvunpaikkoja ihmisille. Hienoa tietysti, jos sen liekkiparin kanssa saa asiat sujumaan ja voi olla yhdessäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekin kanssa voi olla juuri niin rankkaa, että kaipaa jotain vähän helpompaa. Ei kaksoisliekkeyden pääasiallinen tarkoitus ole muodostaa parisuhdetta, vaan antaa kasvunpaikkoja ihmisille. Hienoa tietysti, jos sen liekkiparin kanssa saa asiat sujumaan ja voi olla yhdessäkin.

        Ja lisäys, en ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekin kanssa voi olla juuri niin rankkaa, että kaipaa jotain vähän helpompaa. Ei kaksoisliekkeyden pääasiallinen tarkoitus ole muodostaa parisuhdetta, vaan antaa kasvunpaikkoja ihmisille. Hienoa tietysti, jos sen liekkiparin kanssa saa asiat sujumaan ja voi olla yhdessäkin.

        Näiden vuosien ja kokemusten jälkeen en tule ketään kaipaamaan. Se tie mitä kuljen on minun elämääni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekin kanssa voi olla juuri niin rankkaa, että kaipaa jotain vähän helpompaa. Ei kaksoisliekkeyden pääasiallinen tarkoitus ole muodostaa parisuhdetta, vaan antaa kasvunpaikkoja ihmisille. Hienoa tietysti, jos sen liekkiparin kanssa saa asiat sujumaan ja voi olla yhdessäkin.

        Minua ainakin satuttaa se, jos minulla on kaksoisliekki joka ei minua tahdo. Vaan eläisi mieluummin jonkun toisen kanssa ja minä olisin sitten yksin tämän elämäni. Kun en ketään toista pysty edes ajattelemaan... Silloin miettii kaiken tarkoitusta, eikä saa tähän mitään tolkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekin kanssa voi olla juuri niin rankkaa, että kaipaa jotain vähän helpompaa. Ei kaksoisliekkeyden pääasiallinen tarkoitus ole muodostaa parisuhdetta, vaan antaa kasvunpaikkoja ihmisille. Hienoa tietysti, jos sen liekkiparin kanssa saa asiat sujumaan ja voi olla yhdessäkin.

        Kaksoisliekki kuvaa suurta itämaisssa molemminpuoleista rakkautta, joka tunnetaan suppeammin myös länsimaissa ja josta käytetään nimitystä suuri rakkaus (Big Love). Itämaissa sitä on tutkittu enemmän ja syvällisemmin. Se on siis rakkautta joka on syntynyt ns. "salamarakkautena" , tai "se oli rakkautta ensi silmäyksellä." Rakkautta, joka on syttynyt jo ennen edes mitään läheisyyttä, hellyyttä, hyväilyä, suudelmia ja seksiä.

        Itämaisissa tarinoissa, uskomuksissa ja uskonnoissa, kaksoisliekkien on tarkoitus kasvaa ihmisinä matkalla, vaan ei useinkaan aivan ideaalista heti yhdistyä jo elämänsä alkutaipaleella tai muutoin liian varhaisessa vaiheessa, usein vielä pahoin epäkypsinä. Mutta kyllä toisistaan tietoisten kaksoisliekkien molemminpuoleinen rakkaus ja halu yhdistyä kertoo tarkoituksesta yhdistyä jossain vaiheessa yhdeksi pariksi. Yhteiseen elämään, kahdestaan, samaan suhteeseen toistensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekki kuvaa suurta itämaisssa molemminpuoleista rakkautta, joka tunnetaan suppeammin myös länsimaissa ja josta käytetään nimitystä suuri rakkaus (Big Love). Itämaissa sitä on tutkittu enemmän ja syvällisemmin. Se on siis rakkautta joka on syntynyt ns. "salamarakkautena" , tai "se oli rakkautta ensi silmäyksellä." Rakkautta, joka on syttynyt jo ennen edes mitään läheisyyttä, hellyyttä, hyväilyä, suudelmia ja seksiä.

        Itämaisissa tarinoissa, uskomuksissa ja uskonnoissa, kaksoisliekkien on tarkoitus kasvaa ihmisinä matkalla, vaan ei useinkaan aivan ideaalista heti yhdistyä jo elämänsä alkutaipaleella tai muutoin liian varhaisessa vaiheessa, usein vielä pahoin epäkypsinä. Mutta kyllä toisistaan tietoisten kaksoisliekkien molemminpuoleinen rakkaus ja halu yhdistyä kertoo tarkoituksesta yhdistyä jossain vaiheessa yhdeksi pariksi. Yhteiseen elämään, kahdestaan, samaan suhteeseen toistensa kanssa.

        Kohtaan;

        "Kaksoisliekki kuvaa suurta itämaisssa molemminpuoleista rakkautta"

        Jos nyt kumminkin:

        Kaksoisliekki kuvaa itämaisssa suurta molemminpuoleista rakkautta

        -korjaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden vuosien ja kokemusten jälkeen en tule ketään kaipaamaan. Se tie mitä kuljen on minun elämääni .

        Samalta tuntuu. Ei pysty eikä enää halua. Yksinkertaista.


      • Anonyymi

        Käsitit omista lähtökohdistasi katsoen omalla tavallasi ja se on ihan ok. Mutta se ei ole kuten asian tarkoitan. Olen mielummin sinkku lopun ikää kuin puolityytyväisessä suhteessa, ja mun ei ole ”pakko” saada häntä,mut hänen kanssaan mieluiten jakaisin elämän tasavertaisessa suhteessa. En kenenkään muun kanssa. Hän on varattu niin itse en halua tehdä aloitetta, kun se ei olisi minusta oikein. Ja tuo kun toivotan kaikkea hyvää, tarkoittaa sitä, et jos jompikumpi tai kumpikin on suhteissaan niin hyväksyn sen ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Eli kunnioitan sitoumuksia vaikka en voi häntä koskaan unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekin kanssa voi olla juuri niin rankkaa, että kaipaa jotain vähän helpompaa. Ei kaksoisliekkeyden pääasiallinen tarkoitus ole muodostaa parisuhdetta, vaan antaa kasvunpaikkoja ihmisille. Hienoa tietysti, jos sen liekkiparin kanssa saa asiat sujumaan ja voi olla yhdessäkin.

        Klo 00.26 joo se on todella rankkaa, ainakin kun on polku kesken,tai liekkipolku aluillaan niin vanhat traumat nousee käsittelyyn eri tavalla kuin olisi ikinä voinut kuvitella. Mut kasvun myötä onneksi on kohdannut helpotusta myös. -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ainakin satuttaa se, jos minulla on kaksoisliekki joka ei minua tahdo. Vaan eläisi mieluummin jonkun toisen kanssa ja minä olisin sitten yksin tämän elämäni. Kun en ketään toista pysty edes ajattelemaan... Silloin miettii kaiken tarkoitusta, eikä saa tähän mitään tolkkua.

        Toki se satuttaisi 💕 En myöskään pysty ajattelemaan, että tulisi ketään muuta kuka voisi kiinnostaa. Liekki polussa ei oikein ole tolkkua, tai no on toki mutta alku on takkuista.
        En tiedä tahtooko hän olla minun kanssa, mutta vetovoima tuntuu olevan suuri niin luulisin että voisi olla mahdollista että hän tahtoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki se satuttaisi 💕 En myöskään pysty ajattelemaan, että tulisi ketään muuta kuka voisi kiinnostaa. Liekki polussa ei oikein ole tolkkua, tai no on toki mutta alku on takkuista.
        En tiedä tahtooko hän olla minun kanssa, mutta vetovoima tuntuu olevan suuri niin luulisin että voisi olla mahdollista että hän tahtoo?

        On ja ei. Se nyt on vain yksi selitys asialle. Spekulaatio meidän tapauksessa. Ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja ei. Se nyt on vain yksi selitys asialle. Spekulaatio meidän tapauksessa. Ehkä.

        Kenestä ”meistä” puhut? Itsestäsi ja … ?


    • Anonyymi

      En halua sua, ei millään pahalla ymmärrät varmaan?.

      • Anonyymi

        en ole aloittaja mut oisin voinut kirjoittaa saman. en oikein ymmärrä, mitkä on syyt siihen? haluaisin tietää, suoraa puhetta.


    • Anonyymi

      Ei paljon lämmitä että olen aina mielessäsi ja sitten olet toisen kanssa... Miltä tuo kuulostais toisin päin? Aivan tyhjältä.

      • Anonyymi

        En olisi toisen kanssa, jos olisit edes vähän näyttänyt vihreätä valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi toisen kanssa, jos olisit edes vähän näyttänyt vihreätä valoa.

        Liekki ei tyydy muihin kuin omaan liekin puoliskoonsa. Itse en ainakaan tyydy. Oikeasti tosi tylyä tuollainen. 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekki ei tyydy muihin kuin omaan liekin puoliskoonsa. Itse en ainakaan tyydy. Oikeasti tosi tylyä tuollainen. 😑

        Käytös toista, puheet toista. Pyytää, ei pyydä, vastaa, ei vastaa. Tiedä siinä sitten, miten pitäisi ottaa. Ei halua jäädä yksin, niin valitsee vähemmän kiinnostavan, kun ei saa parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekki ei tyydy muihin kuin omaan liekin puoliskoonsa. Itse en ainakaan tyydy. Oikeasti tosi tylyä tuollainen. 😑

        No kun aina ei voi saada sitä liekkiä elämäänsä. Jos toinen puolisko on vaikka naimisissa niin eihän siinä nyt halua olla sotkemassa toisten asioita.
        Syitä voi olla vaikka miten paljon esteenä, vaikka liekit pitäisivät kuinka paljon tahansa toisistaan.
        Mullekin on käynyt näin ja se on kurjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun aina ei voi saada sitä liekkiä elämäänsä. Jos toinen puolisko on vaikka naimisissa niin eihän siinä nyt halua olla sotkemassa toisten asioita.
        Syitä voi olla vaikka miten paljon esteenä, vaikka liekit pitäisivät kuinka paljon tahansa toisistaan.
        Mullekin on käynyt näin ja se on kurjaa.

        Ei kai tuota kurjempaa voi paljon tunneasioissa ollakaan. Olla sitten jonkun toisen kanssa, vain pelkästä tottumuksesta tai jostain. En ymmärrä. Naiset on liian monimutkaisia otuksia. Voivat rakastaa useampaa miestä yhtä aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tuota kurjempaa voi paljon tunneasioissa ollakaan. Olla sitten jonkun toisen kanssa, vain pelkästä tottumuksesta tai jostain. En ymmärrä. Naiset on liian monimutkaisia otuksia. Voivat rakastaa useampaa miestä yhtä aikaa?

        En usko, että rakastaa kahta. Naimisissa voi olla, mutta ei nauti siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun aina ei voi saada sitä liekkiä elämäänsä. Jos toinen puolisko on vaikka naimisissa niin eihän siinä nyt halua olla sotkemassa toisten asioita.
        Syitä voi olla vaikka miten paljon esteenä, vaikka liekit pitäisivät kuinka paljon tahansa toisistaan.
        Mullekin on käynyt näin ja se on kurjaa.

        Kiitos. Joo hän on varattu. Ja en halua tehdä mitään taktista aloitetta, jos kohdataan niin se on sillon tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Joo hän on varattu. Ja en halua tehdä mitään taktista aloitetta, jos kohdataan niin se on sillon tarkoitettu.

        ^ ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Joo hän on varattu. Ja en halua tehdä mitään taktista aloitetta, jos kohdataan niin se on sillon tarkoitettu.

        Mikset tee? Entä jos hän odottaa varmuutta sinun tunteistasi. Kerro edes, mitä tunnet. Varattu saa itse päättää, mitä tekee. Ei kannata nykyisin olla niin vanhanaikainen. Voihan olla, että varattu on onneton ja odottaa sekä miettii, mitä tehdä. Pieni "tökkäys" voi olla tarpeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset tee? Entä jos hän odottaa varmuutta sinun tunteistasi. Kerro edes, mitä tunnet. Varattu saa itse päättää, mitä tekee. Ei kannata nykyisin olla niin vanhanaikainen. Voihan olla, että varattu on onneton ja odottaa sekä miettii, mitä tehdä. Pieni "tökkäys" voi olla tarpeen.

        Jos tilaisuus tulee ja joku vinkki tai flirtti tuntuu hyvältä just sillon niin toki vihjaan jollain tapaa. Mut en halua ehdoin tahdoin ottaa yhteyttä kun sen on hyvä tapahtua luonnostaan. Just joku ”tökkäys” 😍 on hyvä. Ohjelmoin itseeni etukäteen ”HYMYILE!!!” 😀 jos törmätään, mut olen vähän ujo introvertti niin jännään et jäädyn siinä tilanteessa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tilaisuus tulee ja joku vinkki tai flirtti tuntuu hyvältä just sillon niin toki vihjaan jollain tapaa. Mut en halua ehdoin tahdoin ottaa yhteyttä kun sen on hyvä tapahtua luonnostaan. Just joku ”tökkäys” 😍 on hyvä. Ohjelmoin itseeni etukäteen ”HYMYILE!!!” 😀 jos törmätään, mut olen vähän ujo introvertti niin jännään et jäädyn siinä tilanteessa…

        Voipi olla haastava tilanne jos toinenkin on ujo.
        Jotenkin se jää täytyisi saada silti rikottua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla haastava tilanne jos toinenkin on ujo.
        Jotenkin se jää täytyisi saada silti rikottua?

        Totta. Mulla on ollut tärkeää matkaa itseeni niin tämä on jotenkin jotain universumin ”ohjaamaa”,ettei olla kohdattu, luulen. Kyllä jotain keksin, sitten kun tuntuu olevan oikea hetki. Ei kumpikaan varmaan nyt niin ujoja olla, mut musta voi olla vaikea ottaa selvää,et sopivalla hetkellä mun voi olla aihetta jotenkin antaa vinkkiä. Hän on antanut jo vähän vinkkiä. Ei vaan olla kohdattu viime kesän jälkeen kuin nyt viikko sitten ja se oli vaan silmänräpäys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että rakastaa kahta. Naimisissa voi olla, mutta ei nauti siitä.

        Sä et tiedä tpisten elämästä ja tunteista mitään, sinua tämä mies ei ottais ilmankaa, kuvitelmiasi hpriset!


    • Anonyymi

      Nää on just näitä. Irlissä aivan eri elämä ja täällä leikitään kun on pakko saada kaikki itselle

    • Anonyymi

      Samoin sinulle ihanainen m nainen.

      • Anonyymi

        Yksi m nainen kuittaa😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi m nainen kuittaa😊

        Mikä on m nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on m nainen

        M nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M nainen

        Jep kiitos, nyt se on selvää pässinlihaa 👍🏻🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep kiitos, nyt se on selvää pässinlihaa 👍🏻🤪

        Hyvä, jos selvisi🤣


    • Anonyymi

      Eiköhän me vielä joskus kohdata..
      Rakastan sua vaan niin paljon.

      • Anonyymi

        Toivottavasti. Ja samoin, vaikka tuskin olet hän ketä ajattelen 🤷🏼‍♀️😘


    • Anonyymi

      M nainen?

    • Anonyymi

      Tietenkin se pitää sitten olla juuri minä, jota ei valitse edes liekin oma puoliskokaan...

      • Anonyymi

        Se on ketä. Ei kuka, tai joka vaan ketä.

        Rantaruottalaiset osaa suomenkielen.


    • Anonyymi

      Ja 💩n liekit 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kyseisestä teemasta, mutta aika sontaista myös uskoa näihin miehen kirjoittamiin vedätyksiin ja käydä hihittelemässä, vaikka on itse se umpilapsellinen ei kukaan muu, eikä varsinkaan kukaan muu nainen, mutta jos se jotenkin oloasi kohentaa


    • Anonyymi

      Kohdattiin nopeasti 6.6. iltana, vain katseissa. Jäi vähän olo et hän oli varautunut-vaivaantunut ja oli ajatus että yrittäisin hymyillä hänelle mut hetki meni niin nopeaa ettei ehtinyt kunnolla edes tajuta. Mut kohtaaminen sytytti aikamoisen ikävän ja tässä nyt sitten käsitellyt sitä….

      • Anonyymi

        Ei kohdattu


      • Anonyymi

        Missä kohtasitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtasitte?

        Musakeikan jälkeen. Miksi tämä sama teksti poistui jo kahdesti? 😁🤷🏼‍♀️


    • Anonyymi

      Vaikka kaksoisliekki usein käy niin, että menette sen tiedon kanssa hautaan tapahtumatta mitään.

      • Anonyymi

        Jep niin se voi myös olla. Senkin hyväksyn. Oma kasvu ja kehittyminen on mulla fokuksena tässä. Jos siihen pisteenä i:n päälle saisin tämän miehen kumppanikseni niin 💗😍


    • Anonyymi

      Nähtiin uudelleen. En pystynyt kuin kääntää pään pois kun ns. jäädyin,vaikka niin päätin hymyillä kun nähdään seuraavan kerran. Ei tällaista ole koskaan ollut kenenkään kanssa aiemmin vaikken ole teini enää 😢😅 Nyt istun metsässä ja en tiedä mitä tehdä kun tunteet myllää…

      • Anonyymi

        Näkikö hän myös sinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkikö hän myös sinut?

        Onhan sulla sekä miehiä, että naisia ja transsuja välissä ja mitään ei tapahdu koskaan. Taidat elää harhoissa mies, hae itselles apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkikö hän myös sinut?

        Näki.


    • Anonyymi

      Herranjestas mikä ikävä 😢

      • Anonyymi

        Murunen💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murunen💛

        🙏🏻😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murunen💛

        Onkohan mun ”mutu” nyt oikeessa vai väärässä…. Tässä on vaan mystisiä juttuja muutenkin, etten pitäisi mahdottomana kohta enää oikein mitään, mut toi keltainen sydän, mulla oli keltainen paita viimeksi päällä kun nähtiin viime viikolla….

        Ja musta tuntui jotenkin Unskin ”johdatukselta” et syksyllä törmäsin yhteen päivitykseen täällä mikä voisi ollut olla kirjoitettu mulle, tekstistä tuli jännät vibat…

        Itkin juuri viiden minuutin ikävä itkupurkauksen pihakeinussa ja se loppu yhtä nopeasti kuin alkoikin&nyt on taas hyvä olo, että jollen tietäisi mistä on kyse niin saattaisin tilata itselleni piipaa-auton. Ja jos satut olemaan se kenestä puhun, niin ei ehkä ole enää epäselvää mitä tunnen sinua kohtaan 🙈🙈. En tässä nyt toivottavasti voi niinsanotusti kasvojani menettää ja söin jo sanani siitä etten ota yhteyttä 😬🙈, en saanut vastausta ja se on toki Ok kun tilanne on mikä on, mutta joku joku tunne laittaa mut nyt kirjottamaan tänne 🤓 Silti tunnen tekeväni väärin kun en toivo muuta kuin et asiat tapahtuu kuten niiden kuuluu tapahtua ilman että teen moraalin kannalta katsottuna ns.väärin.

        Kesäkuussa kävin tekemässä metsätirautukset yhden kerran jälkeen kun nähtiin. 😢😅😍
        Ehkä menen kohta sisään hoivaamaan mun sisäistä pientä ”Helenaa” jos vielä tiraututtuttaa…

        Luv u where ever u are.

        ❤️


    • Anonyymi

      Nämä kaksoisliekkijutut on haastavia ja raastavia. Sen kuitenkin kestää, kun se hyvä siinä toisessa on jotain niin hyvää, että se auttaa jaksamaan, kun ei muuten jaksaisi. On onnellinen siitä toisen olemassaolosta. Ja tietysti kaipaus on läsnä koko ajan.

      • Se on henkistä kasvua. Sen ei ole tarkoitus olla mitään mukavaa aina. Kalsoisliekit ovat yksi ja sama sielu kahdessa eri kehossa. Ok, jos yrittäisin nukkua välillä.


      • Anonyymi

        Totta tuo haastavuus. Törmättiin viime viikolla, ja pari päivää sen jälkeen meni hyvissä fiiliksissä. Ihmettelin sitä, koska aiemmin tuli samana päivänä iso ikävä. Ei olla juteltu vielä, jollen jo sanonut sitä ylempänä. Sain viime viikon näkemisestä varmaan piristystä, et on se sinänsä upeaa vaikkei koskaan syntyisi muuta, ja mainitsemasi kaipauksen kanssa oppisi kai elää ajan kanssa…


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on henkistä kasvua. Sen ei ole tarkoitus olla mitään mukavaa aina. Kalsoisliekit ovat yksi ja sama sielu kahdessa eri kehossa. Ok, jos yrittäisin nukkua välillä.

        Jep Palsta Rinssi, kuten tuolla ylempänä on jo kirjoitettu haastavuudesta. Mut välillä se käy melkein ylivoimaiseksi kun ei meinaa käsittää miten voi tuntea näin toista kohtaan. Ystävällä on myös liekki yhteys, ja he on juttelu väleissä mut toinen varattu niin kaveri kirjottelua. Kumpikin ihmetellään samaa, ettei olla tällasta koettu.


    • Anonyymi

      Nämä kaksoisliekki ja sielunkumppanuusjutut ovat täyttä potaskaa. Se on uskojan päässä luotu oma illuusio kaikesta, mitä tapahtuu muutenkin täysin normaalisti ilman mitään uskomuksia. Nämä ihmiset harrastavat joogaa ja uskovat kaikenmaailman energiajuttuihin, joilla ole mitään tekemistä tosielämän kanssa.

      • Anonyymi

        Kaikki on energiaa


      • Anonyymi

        Näin saa uskoa ja ajatella 😍
        Mun kokemus ei voi olla sun kokemus, ja päinvastoin vaikka oltaisiin kumpikin esim saman uskonnon parissa.

        Käsitän mielipiteesi, että tämä vaikuttaa illuusiolta.
        En harrasta joogaa, mut olen monesti miettinyt sitä.

        Ja tässä tullaan mielenkiintoiseen näkökulmaan,mikä ehkä vaatisi toisen aloituksen, mut mitä on ”tosi elämä”? 😍

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on energiaa

        Näin on, ja elämän tarkoitus on 42.

        Energia on yhtä kuin massan ja valonnopeuden toisen potenssin tulo.


    • Anonyymi

      Olin pidempään nk. irrallaan hänestä, ettei ajatukset pyörineet hänessä. Se oli helpottava sekä hyvä tunne, vaikka tiesin et on vain väliaikaista.
      Nyt ollut ikävä monetta päivää.
      Tiedän et on eheytettävää itsessä.
      Mielikuvitus laukkaa ja haaveilee enkä
      ajattele et se on huono kunhan työstän
      asioita. Tätä ikävää on aika vaikea sietää
      pitkästä aikaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2494
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      293
      2190
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      114
      1300
    Aihe