HALME HAASTATTELUSSA

LIVENÄ..

Voi kamala mikä tyyppi,kuka tuollaista on edes äänestänyt!?
Miten tätä voi puolustella kukaan perussuomalaisten kannattaja.
Suoraan myönsi kannattavansa Vanhasta koska SE eli SOini ei ole ilmottautunut ehdokkaaksi....

Adios.

7

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo Halme keskustelu

      Ja seurattaisiin vaikka noita juuri palanneita KIRJOSIEPPOJA jotka pitkän Afrikka-matkansa jälkeen laulella tirskuttavat Suomen suvessa ja alkavat pesäpuuhiinsa.

      • Vastatkaa vaan Suuren Poikanne edesottamuksista! Koskapa Perset-porukalle tuntuu kelpaavan kaikki jotka vain listalle täytteeksi suostuvat tulemaan.
        Ja varsinkin Halmeen reippaille VAALILUPAUKSILLE, joita HänVarmasti sanoi hoitavansa!

        Siitä puolue on vastuussa, koska hyväksyi listalle!
        Olette muutoinkin niin suureen äänen vaatineet "rosvot kiinni" ja myös suureellisesti eduskuntaryhmän rahat pihistämisasiassa.
        Miksi nyt välttelette "ainoan rehellisen kansanedustajan" aivoituksia?
        Missä on pitkätittelinen Kurikan Suuri Ajattelija?

        Vai onko tämäkin vanhojen puolueiden källi?


      • jokapaikassa

        ...ette reppanat tienneet mihin kätenne työnsitte kun halmetta hoivailitte.
        Onhan se selvää että nyt lähti puolueelta rankasti kannatusta kun polle karkas taas tonylta käsistä


      • JKa
        VempelKolli kirjoitti:

        Vastatkaa vaan Suuren Poikanne edesottamuksista! Koskapa Perset-porukalle tuntuu kelpaavan kaikki jotka vain listalle täytteeksi suostuvat tulemaan.
        Ja varsinkin Halmeen reippaille VAALILUPAUKSILLE, joita HänVarmasti sanoi hoitavansa!

        Siitä puolue on vastuussa, koska hyväksyi listalle!
        Olette muutoinkin niin suureen äänen vaatineet "rosvot kiinni" ja myös suureellisesti eduskuntaryhmän rahat pihistämisasiassa.
        Miksi nyt välttelette "ainoan rehellisen kansanedustajan" aivoituksia?
        Missä on pitkätittelinen Kurikan Suuri Ajattelija?

        Vai onko tämäkin vanhojen puolueiden källi?

        Vanhojen puolueitten källejä - muutamia niistä - on esitelty jo aikaisemminkin, mutta toistetaan vielä, koska ainakin VempelKolli näyttää jo unohtaneen
        http://groups.msn.com/ValtaMafia/korruptioosa1.msnw

        Yksi viimeisimmistä ohareista on vasta viikon ikäinen
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000104&posting=22000000008170988


      • yhden asian ympärillä
        VempelKolli kirjoitti:

        Vastatkaa vaan Suuren Poikanne edesottamuksista! Koskapa Perset-porukalle tuntuu kelpaavan kaikki jotka vain listalle täytteeksi suostuvat tulemaan.
        Ja varsinkin Halmeen reippaille VAALILUPAUKSILLE, joita HänVarmasti sanoi hoitavansa!

        Siitä puolue on vastuussa, koska hyväksyi listalle!
        Olette muutoinkin niin suureen äänen vaatineet "rosvot kiinni" ja myös suureellisesti eduskuntaryhmän rahat pihistämisasiassa.
        Miksi nyt välttelette "ainoan rehellisen kansanedustajan" aivoituksia?
        Missä on pitkätittelinen Kurikan Suuri Ajattelija?

        Vai onko tämäkin vanhojen puolueiden källi?

        Kun puolueessa olisi keskusteltavaa muutakin kuin toisten vahtiminen ja morkkaaminen?
        Vai eikö meillä ole todellisia ongelmia tässä maassa ?Työttömyys?Pätkätyöt?


      • K-Velli
        yhden asian ympärillä kirjoitti:

        Kun puolueessa olisi keskusteltavaa muutakin kuin toisten vahtiminen ja morkkaaminen?
        Vai eikö meillä ole todellisia ongelmia tässä maassa ?Työttömyys?Pätkätyöt?

        VempelKollilla oli pienenä vähän leluja ja ikkunat vieläkin mettään päin. Pitäähän senkin jostain ilonsa repiä ja kun ei sillä muuta ole niin repiköön tuosta vaikka se onkin jo vanha vitsi. Kaikki muut kyllä ymmärtää että VempelKolli on juuttunut tuijottamaan omaa napaansa ja demarit ne eniten kusettaa kansalaisia. Eihän VempelKolli sellasta voi myöntää ettei sen koko maailma romahtais.


    • Jäkätijäkätijäkäti

      mäkätys on kauhee.Okei Halme on pelle ....kuka on parempi??Sitten vaan reseptiä kehiin!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe