MUISTAAKO JOKU

Anonyymi

Vielä Kinasen Vesan joka aikoinaan soitteli kitaraa Raision keskustassa ja kuisman mäessä. Kesäisin soiteltiin porukoissa joskus 80-luvulla kun itsekkin siellä asuin. Tuula oli veskun naisystävän nimi.

6

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos kyseiset kaverit Pr-pubin entistä porukkaa?

    • Anonyymi

      Kyllähän Vesku muistetaan, tuli uudestaan Raisioon 90-luvun alkupuolellla, kun Forssa alkoi kuumottaa, ja nainenkin oli vaihtunut.

    • Anonyymi

      Vesku "kaatui" jostain syystä kitaroineen n. 10v sitten linnankadulla turussa ja menehtyi. Lumparlassa asui sillon Mervin kanssa ja liekö hänkään enää elossa? Veskun hauta löytyy siitä kirkkomaan vanhalta puolelta jossa on myös joku lasten osastokin muistomerkeistä päätellen.Siinä autotien vieressä.

    • Anonyymi

      Veskun isähän oli suuri painija aikoinaan ja menestyi kai hyvin? Sieltä ukko-pekan sillalta hyppi kännisenä mereen ja voitti vedon! Taisi silloin olla jäitäkin meressä, ei ollut siis ihan turha ukko ja piti sanansa.Kerran Valencian portsari ei päästänyt "isä-Kinasta" sisään kun hoiperteli siinä ovella ja poke sanoi:"Jos raput kävelet ylös KÄSILLÄSI niin pääset sisään". No, painija äijä käveli ne jyrkät portaan helposti käsillään ylös asti ja portsarit taputti, päästäen hänet tanssisaliin jallua nauttimaan.Pojasta ei tullut jatkajaa ja Vesku näytti letteineen/kitaroineen kaukaa katsoen ihan Irwiniltä. PR kuppilaan Ritu piti hänelle porttikieltoa ja harvoin pääsi kaljalle sinne....

    • Anonyymi

      JOO. Lapan kanssa otettiin kerran kuppia, kun hän oli veskun tykönä. Elettiin 80 lukua. Tuula ja Vesku asuivat silloin lumparlaa vastapäätä olevassa talossa, joka on jo purettu. Lapa asui Sysmässä, ja Veskun äiti vaisaaressa. Kyllä Mervi vielä voimissaan on. Tuula jäi Forssaan, ja sielläkin tuli muutaman kerran käytyä, tosin en nykyään tiedä Tuulasta mitään.

    • Anonyymi

      Lapa melkein voitti Suomen mestaruuden kädenväännössä häviten lopussa töttermanille. Veskulla taas ei sellaisia voimia ollut, vaikka ns. lomillaan penkiltä jonkinverran nostelikin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe