Mä en ole mikään _itun omaishoitaja

Anonyymi

Sofia pilkkasi omaishoitajia ja häpäisi taas kerran itsensä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös Sofia pilkannut aika tavalla siinä myös Stefua koska tarkoitti sitä että Stefu tarvitsee jonkun v*tun omaishoitajan ja hän ei kyllä sellaiseksi ryhdy.

      • Anonyymi

        Pilkkasi myös kuntosalilla olevaa tuntematonta henkilöä ja jakoi hänestä kuvan someen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkasi myös kuntosalilla olevaa tuntematonta henkilöä ja jakoi hänestä kuvan someen.

        Mitä Sofialta muuta voi toivoa,älyä ei ole jaettu Sofialle.


    • Anonyymi

      Miten Stefun sättiminen kääntyy omaishoitajien pilkkaamiseksi?

      • Anonyymi

        Miksi pitää sättiä julkisesti exäänsä. Kun itse vapaaehtoisesti roikkui suhteessa niin kauan. Ensin kevät talven salasuhteessa ja kiinni jäätyään vielä kaksi vuotta julkisesti. Ja nyt sit alkoi julkinen loan heitto, kun tuli julki että jätettiin kuin nalli kalliolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää sättiä julkisesti exäänsä. Kun itse vapaaehtoisesti roikkui suhteessa niin kauan. Ensin kevät talven salasuhteessa ja kiinni jäätyään vielä kaksi vuotta julkisesti. Ja nyt sit alkoi julkinen loan heitto, kun tuli julki että jätettiin kuin nalli kalliolle.

        Eikö Sofia saa sättiä takaisin? Pitääkö hänen niellä kaikki rumat haukkumiset mitä stefu suustaan suoltaa, kyllä sofialla on oikeus puolustautua, ei tarvi olla vain ottavansa osapuolena, anna palaa Sofia Pohjanmaan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Sofia saa sättiä takaisin? Pitääkö hänen niellä kaikki rumat haukkumiset mitä stefu suustaan suoltaa, kyllä sofialla on oikeus puolustautua, ei tarvi olla vain ottavansa osapuolena, anna palaa Sofia Pohjanmaan kautta.

        No miksi siis kaikesta Sohvin julkisesta toiminnasta saa sen käsityksen että on ns. ylläpidetty nainen..???
        Mikäli riittävän tasokkaita dinnereitä lahjuksia bileitä ja luksusmatkoja hemmotteluhoitoja shoppailumatkoja yms. ei tule ilman vinkkiä ja viikoittain kuin Manulle illalliset konsanaan niin mies on auttamatta persaukinen luuseri...


      • Anonyymi

        Omaishoitajat ei ole mitään vi'un omaishoitajia!
        Lopun kysymyksestäsi voit miettiä ihan itse.


      • Anonyymi

        Noilla nyt kääntyy joka asia päälaelleen, kun ei ymmärrystä ole, kunhan vaan Sofiaa haukkumaan pääsevät.
        Sama, jos joku sanoisi, että minä en käy bussikuskiksi, niin noitten mielestä loukkaa bussikuskeja :D


    • Anonyymi

      mistä tuo löytyy???

      • Anonyymi

        Ai omaishoitaja kommentti.
        Sarjan uuden kauden trailerilta.

        Löytyy varmaan tästä seiskan uutisesta, sivun alareunasta.


    • Anonyymi

      Hyvin taas gekkosessakin kerrotaan et Stefan voi nyt paljon paremmin ja näyttää onneliselta Hangossa, kun pääsi eroon Sofiasta ja myrkyllistä suhteestaan.On Hangossa tyttären koiran ja ponin kanssa, kuulema onnelinen.🌹💓🙋.

      • Anonyymi

        Ihanko on onnelinen ...


    • Anonyymi

      Ja rompetta vielä jäi jos sitä vaikka vielä olisi omaishoitaja

    • Anonyymi

      Kiva kun gekkonen tietää että Stefan on Hangossa ja onnellinen.😂

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe