Hei! Olen 20v tyttö ja haluaisin ana kaverin jotta voin laihtua nopemmin!
Proana kaveri!
11
1070
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tukea siis kaveria myös laihdutus ja proana tavoitteissa!
- Anonyymi
Hei. Missäpäin asut? :)
- Anonyymi
Rovaniemellä :)
- Anonyymi
moi! mäkin oon 20v tyttö ja oisin kiinnostunut :)
- Anonyymi
Pitäisikö tehdä vaikka kik ja jutella siellä :)
- Anonyymi
Tein kik käyttäjän! Käyttäjätunnus: anorexialifestyle
Tulkaa juttelee katsotaan jos tehdään sitten joku ryhmä:)- Anonyymi
Kävin liittymässä! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löydä tuolta mun kikistä sitä apua miten saan lisättyy sut takas kaveriks:Dd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kirjottaa tänne sun kikin käyttätunnuksen jos itse lisään sut koska ilmoitus mun kikissä näkyy mutta en löydä mitään sovelluksesta:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kirjottaa tänne sun kikin käyttätunnuksen jos itse lisään sut koska ilmoitus mun kikissä näkyy mutta en löydä mitään sovelluksesta:)
Voi ei, mikähän siinä mättää :/
Mun käyttis on kumminkin : Ruusutkinkuolevat
Toivottavasti saat lisättyä :D
- Anonyymi
Tosiaan mulla ios ja en pysty näkemään chättipyyntöjä koska siinä on joku bugi joten laittakaa tänne teidän kik käyttäjänimiä jos haluatte alottaa ana matkan ni käyn sitten itse lisäämässä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283577Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142860Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt292817Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212781Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162458Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771782Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501708Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261686Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431481- 1501379