Hei! Olen 20v tyttö ja haluaisin ana kaverin jotta voin laihtua nopemmin!
Proana kaveri!
11
950
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tukea siis kaveria myös laihdutus ja proana tavoitteissa!
- Anonyymi
Hei. Missäpäin asut? :)
- Anonyymi
Rovaniemellä :)
- Anonyymi
moi! mäkin oon 20v tyttö ja oisin kiinnostunut :)
- Anonyymi
Pitäisikö tehdä vaikka kik ja jutella siellä :)
- Anonyymi
Tein kik käyttäjän! Käyttäjätunnus: anorexialifestyle
Tulkaa juttelee katsotaan jos tehdään sitten joku ryhmä:)- Anonyymi
Kävin liittymässä! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löydä tuolta mun kikistä sitä apua miten saan lisättyy sut takas kaveriks:Dd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kirjottaa tänne sun kikin käyttätunnuksen jos itse lisään sut koska ilmoitus mun kikissä näkyy mutta en löydä mitään sovelluksesta:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kirjottaa tänne sun kikin käyttätunnuksen jos itse lisään sut koska ilmoitus mun kikissä näkyy mutta en löydä mitään sovelluksesta:)
Voi ei, mikähän siinä mättää :/
Mun käyttis on kumminkin : Ruusutkinkuolevat
Toivottavasti saat lisättyä :D
- Anonyymi
Tosiaan mulla ios ja en pysty näkemään chättipyyntöjä koska siinä on joku bugi joten laittakaa tänne teidän kik käyttäjänimiä jos haluatte alottaa ana matkan ni käyn sitten itse lisäämässä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303811Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2371416Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1591123Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ74953Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99884Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754