Hei! Olen 20v tyttö ja haluaisin ana kaverin jotta voin laihtua nopemmin!
Proana kaveri!
11
999
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tukea siis kaveria myös laihdutus ja proana tavoitteissa!
- Anonyymi
Hei. Missäpäin asut? :)
- Anonyymi
Rovaniemellä :)
- Anonyymi
moi! mäkin oon 20v tyttö ja oisin kiinnostunut :)
- Anonyymi
Pitäisikö tehdä vaikka kik ja jutella siellä :)
- Anonyymi
Tein kik käyttäjän! Käyttäjätunnus: anorexialifestyle
Tulkaa juttelee katsotaan jos tehdään sitten joku ryhmä:)- Anonyymi
Kävin liittymässä! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löydä tuolta mun kikistä sitä apua miten saan lisättyy sut takas kaveriks:Dd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kirjottaa tänne sun kikin käyttätunnuksen jos itse lisään sut koska ilmoitus mun kikissä näkyy mutta en löydä mitään sovelluksesta:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kirjottaa tänne sun kikin käyttätunnuksen jos itse lisään sut koska ilmoitus mun kikissä näkyy mutta en löydä mitään sovelluksesta:)
Voi ei, mikähän siinä mättää :/
Mun käyttis on kumminkin : Ruusutkinkuolevat
Toivottavasti saat lisättyä :D
- Anonyymi
Tosiaan mulla ios ja en pysty näkemään chättipyyntöjä koska siinä on joku bugi joten laittakaa tänne teidän kik käyttäjänimiä jos haluatte alottaa ana matkan ni käyn sitten itse lisäämässä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst306417- 2164389
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1503856Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1433319PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija273061Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58291979Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191708Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.601694Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251425Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368