Annatko tissiä

Anonyymi

Löytyykö naisia, jotka tykkäävät imettää tai "imettää"?
Itse olen suuri tissifettari. Haluaisin painaa pään naisen syliin, ottaa nännin suuhun ja imeä . Pitkään ja hellästi.

64

3092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuluu meikäläisen fantasioihin, mutta kun itsellä super pienet tissit (AA), niin ei oikein miehet innostu :/

      • Anonyymi

        Kyyllähän jotkut seillaisistakin tykkää.. Itsekin esimerkiksi. Millainen muutenkin oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyyllähän jotkut seillaisistakin tykkää.. Itsekin esimerkiksi. Millainen muutenkin oot?

        No ruma ainakin olen. En ole edes päässyt sänkyyn asti, kun ei muhun kukaan mies halua kajota :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ruma ainakin olen. En ole edes päässyt sänkyyn asti, kun ei muhun kukaan mies halua kajota :(

        Kauneus on katsojan silmissä. Oikea katsoja ei ole löytänyt sua.


      • Anonyymi

        Löytyyhän se sinultakin joskin täysin käyttämätön!💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ruma ainakin olen. En ole edes päässyt sänkyyn asti, kun ei muhun kukaan mies halua kajota :(

        Kerrohan itsestäsi lisää (AAtissi)


      • Anonyymi

        ??


      • Anonyymi

        mitäköhän tuossa kommentissa edes luki...
        t. AA


    • Anonyymi

      Ei tunnu täältä löytyvän ,monta kertaa olen itsekin kysellyt..
      Ehkä täytyy tyytyä vain ihailemaan isoja rintoja joita silloin tällöin sattuu eteen ihan livenäkin ,esim. kaupan kassalla tai kirjastossa tai parturissa ,siellä saattaa iso tissi jopa hipoa poskea..niin ja tietenkin nyt kesällä, uimarannalla,saattaapi nähdä ihan paljaitakin tissejä ;)
      Syödö niitä silmillään vain
      Ehkä katselu toivottavasti kiihottaa naistakin ,ettei tule taas metoo ongelmia

      mark56

      • Anonyymi

        Oispa ihanaa tavata mies joka tykkäisi isoista rinnoista. Pitkä liitto miheni kanssa, enää häntä rinnat eikä läheisyys kiinnosta. Suhde muuten kunnossa, intohimo hälvennyt. Rva 62


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa ihanaa tavata mies joka tykkäisi isoista rinnoista. Pitkä liitto miheni kanssa, enää häntä rinnat eikä läheisyys kiinnosta. Suhde muuten kunnossa, intohimo hälvennyt. Rva 62

        Missäpäin rouva onkaan? Saisit multa kyllä intohimoista tissin käsittelyä..

        mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa ihanaa tavata mies joka tykkäisi isoista rinnoista. Pitkä liitto miheni kanssa, enää häntä rinnat eikä läheisyys kiinnosta. Suhde muuten kunnossa, intohimo hälvennyt. Rva 62

        Minäpä tykkäisin...t.Arto 57 v Vantaa


    • Anonyymi

      Voi kun pääsisikin imemään naisen, "mamin" isoja, reheviä rintoja. Ei mitään kovakouraista puristelua, vaan hellää tissin imemistä kuin pikku poika. Lämpöisessä, pehmeässä sylissä, silmät kiinni, tissi suussa.

      • Anonyymi

        Voi miten kauniisti kirjoitat😍
        Sait mut kiihottuu.. kiitos! Rva 62


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten kauniisti kirjoitat😍
        Sait mut kiihottuu.. kiitos! Rva 62

        Voin tulla toiselle tissille, makaisit vaan ja nauttisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tulla toiselle tissille, makaisit vaan ja nauttisit.

        Tuutko heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten kauniisti kirjoitat😍
        Sait mut kiihottuu.. kiitos! Rva 62

        Eipä kestä rouva. Kiihotuin itsekin, kun kirjoitin tuota viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuutko heti.

        Tuun heti. Minne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kestä rouva. Kiihotuin itsekin, kun kirjoitin tuota viestiä.

        Yllätyin miten viestillä sait haluamaan sua😘 rva 62


      • Anonyymi

        Mmmmm....se tuntuu niin hyvälle. Tule tänne ni saat!!


      • Anonyymi

        Täällä ois isot tissit mitä sais poikanen lutkuttaa, hellästi silittelisin sua kun imet ”mamin” tisua🤭


    • Anonyymi

      Aika kiva ajatus! Olen liki nelikymppinen rouva, rinnat tosin vain B90 mutta ulkonevat nännit. Mieheni ei tuollaisesta ole kiinnostunut, hänelle riittää nykyään kaksi kertaa viikossa peruspano.

      Rouva 200 km Helsingistä

      • Anonyymi

        Kerro lisää


      • Anonyymi

        Kerro Rouva 200 km Helsingistä itsestäsi enemmänkin!


      • Anonyymi

        Asiat sinulla kohtalaisen hyvin, kaksi kertaa viikossa kunnon pano riittäis minulle. Viime kerrasta yli kaksi vuotta, kylläkin kommentoi kännissä miten näyttävät rinnat ja naitava perse mut siihen jääkin. Rva 62


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat sinulla kohtalaisen hyvin, kaksi kertaa viikossa kunnon pano riittäis minulle. Viime kerrasta yli kaksi vuotta, kylläkin kommentoi kännissä miten näyttävät rinnat ja naitava perse mut siihen jääkin. Rva 62

        Onko sopimatonta kysyä mikä on rouvan kuppikoko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro Rouva 200 km Helsingistä itsestäsi enemmänkin!

        Jaaha - mitähän haluat tietää?

        Rouva 200


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sopimatonta kysyä mikä on rouvan kuppikoko?

        Miksi sopimatonta🙂 kokoni 85D. Liivejen kokoja ilmoitetaan eri tavoilla eri maissa. Rva 62


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sopimatonta🙂 kokoni 85D. Liivejen kokoja ilmoitetaan eri tavoilla eri maissa. Rva 62

        Toi koko D85 on todella sopiva, aivan mahtava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha - mitähän haluat tietää?

        Rouva 200

        Kaiken mahdollisen tietenkin

        Utelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha - mitähän haluat tietää?

        Rouva 200

        Rouva 200 kerro kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi koko D85 on todella sopiva, aivan mahtava

        Moni mies tykkää pienemmistä rinnoista. Naisena tänkin kokoiset rasittaa yläselkää ja hartioita, jumppaaminen myös venyttely auttaa. Paras rentoutuminen sellainen mies joka tykkää hoivata rintoja🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni mies tykkää pienemmistä rinnoista. Naisena tänkin kokoiset rasittaa yläselkää ja hartioita, jumppaaminen myös venyttely auttaa. Paras rentoutuminen sellainen mies joka tykkää hoivata rintoja🤗

        Niin eihän D85 ihan pienet ole, jos se oli kokosi. Rintojen hoivaaminen on lähellä sydäntäni 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän D85 ihan pienet ole, jos se oli kokosi. Rintojen hoivaaminen on lähellä sydäntäni 😁

        Onneksi käyttänyt kunnon liivejä, rintoihin ei tullut repeytymiä. Ikäiseksini aika täyteläiset ja sileä iho. Kesäisin aina välillä liikun topissa ilman liivejä saan katseita miehiltä kun nännit ulkonevat tulevat paidan alta tyrkylle.🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi käyttänyt kunnon liivejä, rintoihin ei tullut repeytymiä. Ikäiseksini aika täyteläiset ja sileä iho. Kesäisin aina välillä liikun topissa ilman liivejä saan katseita miehiltä kun nännit ulkonevat tulevat paidan alta tyrkylle.🤗

        Kuulostaa aika kivalta, nyt on hyvät ilmatkin käytyä vähän ohuempaa toppiakin🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva 200 kerro kerro

        Mitä pitäisi kertoa? Tykkään siitä kun mies huomioi rintani - yhdynnässä tai muuten vaan!
        Välillä on kiva irtautua arkirutiineista ja ystävätterien kanssa mennä tansseihin tai vaikka laivaristeilylle. Aina joskus löytyy mukava mies joka uhraa aikaa rintoihin ennen kuin pyrkii pitemmälle!

        Rouva 200


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi kertoa? Tykkään siitä kun mies huomioi rintani - yhdynnässä tai muuten vaan!
        Välillä on kiva irtautua arkirutiineista ja ystävätterien kanssa mennä tansseihin tai vaikka laivaristeilylle. Aina joskus löytyy mukava mies joka uhraa aikaa rintoihin ennen kuin pyrkii pitemmälle!

        Rouva 200

        Mielellään hyväilen rintoja ensin vailla paidan päältä ja tunnustelen kuinka nännit nöpöttää ottaen huulien ottavan sen hyväilyyn. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat sinulla kohtalaisen hyvin, kaksi kertaa viikossa kunnon pano riittäis minulle. Viime kerrasta yli kaksi vuotta, kylläkin kommentoi kännissä miten näyttävät rinnat ja naitava perse mut siihen jääkin. Rva 62

        Laita viestii rouva 62. Olen 54v mies


    • Anonyymi

      Kyllähän naisen rintojen hyväily on mielekästä puuhaa näin miehenä m 50v

      • Anonyymi

        Parasta esi leikkiä naiselle, itselle rintojen hoivaaminen avaa miehelle kaiken. Rva 62


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta esi leikkiä naiselle, itselle rintojen hoivaaminen avaa miehelle kaiken. Rva 62

        Juurikin näin, itse miehen tykkään antaa aluksi rinnoille niille kuuluva huomio. Siitä pääsee hyvin vauhtiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, itse miehen tykkään antaa aluksi rinnoille niille kuuluva huomio. Siitä pääsee hyvin vauhtiin

        Moni mies jättää huomioimatta rinnat yhdynnän aikana. Itse nautin suunnattoman paljon enemmän kun mies yhtyy hitaasti ja samalla hellii rintojani🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni mies jättää huomioimatta rinnat yhdynnän aikana. Itse nautin suunnattoman paljon enemmän kun mies yhtyy hitaasti ja samalla hellii rintojani🥰

        Ai jättää vai, aika yllättävää. Minusta se on aivan mahtavaa kun saa rauhassa hyvällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jättää vai, aika yllättävää. Minusta se on aivan mahtavaa kun saa rauhassa hyvällä.

        Nautin suunnattomasti kun hyväillään ja imetään nännejä samalla tunnen miten ihana jäykkä liikkuu hiljalleen sisässäni.🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautin suunnattomasti kun hyväillään ja imetään nännejä samalla tunnen miten ihana jäykkä liikkuu hiljalleen sisässäni.🤗

        Kuulostaa ihanalta, vielä jos olet päällä voi itse määrätä tahdin. Samalla rinnat ovat miehen hyväiltävänä. Aivan mahtavaa kun oikein alkaa haaveilemaan.


    • Anonyymi

      Rintoja imen yleensä kokoajan kun olen yhdynnässä tai ainakin hyväilen ja puristelen niitä kunnolla m 50v

      • Anonyymi

        Ihana🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana🤗

        Nainen pitää ottaa huomioon kokoajan eikä ajatella vaan omaa mielihyvää.
        Itse nautin siitä kun saan tuottaa naiselle mielihyvää. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen pitää ottaa huomioon kokoajan eikä ajatella vaan omaa mielihyvää.
        Itse nautin siitä kun saan tuottaa naiselle mielihyvää. M50

        Mies mun makuun oot🥰


    • Anonyymi

      Kyllä. Olen aina halunnut imettää jotakuta :) itselläni on 95E. Saa jopa nukahtaakin nänni suussa :D

      • Anonyymi

        Missä päin imetät😉


      • Anonyymi

        Ai kun olisin sylissäsi käpertyneenä. Ottaisin tissin suuhun ja alkaisin imeä. Hitaasti ja pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin imetät😉

        Inarissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inarissa

        No.mä tuun sinne sit


    • Anonyymi

      Täältä löytyisi yksi ! ;)

    • Anonyymi

      Tissejä olis kiva hyväillä vaikka pienempiäkin ja ottaa huulien väliin hyväiltäviksi.😘

    • Anonyymi

      Mitähän tämä kohdennettu ja tarkkaan nimetty haku tarkoittaa taas!?
      Nythän on niin että sukupuolen maininta erikseen haussanne on tasa-arvoisen kohtelun loukkaamista!
      Myös me homot, lesbot, muusukupuoliset, transvestiitit, ja transseksuaslit ja biukot olemme olemassa ja oikeutettuja tasavertaiseen kumppanuuteen ja seksin hakuun kanssanne!
      Muistakaa tämä tällä ym. palstoilla seuraavan kerran! Ok?

      😏😲😔

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­lle, jotka haluavat pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://a2965.com/H/6cOq 👈

    • Anonyymi

      Ihana viestiketju <3 Tätä oli kiva lukea. Rintojeni on koko 95D ja nautin äärettömän paljon rintojeni hyväilystä.
      Ja nyt erityiskiitos ns. tissifetissimiehille: teidän intohimo tissejä kohtaan on jotain niin suurenmoista, että normimiehen hyväilyt ei tunnu missään sen jälkeen, kun on saanut olla teidän hyväiltävänä. Kiitos ❤

    • Anonyymi

      KUSTA SAAT......KUNNON SUIHKUN SUUHUS JA SILMILLESI.

    • Anonyymi

      Meikäläinen tykkää tisseistä ja olen ratkaissut asian kun olen huomannut että naisia on vähemmän mitkä pitävät tisuleikeistä,niin käyn maksullisten luona tisuilla leikkimässä eikä viedä asioita sen pidemmälle. Mies 50tku

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 206 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe