Mooi tässä aloin vaan miettiä että millanen seksilelu mun kannattais hankkia:) Oon 16v tyttö ja haluisin kokeilla mutta mua huolestuttaa jos siinä paketissa lukee mitä oon tilannu tai jos vanhemmat saa tietää..
Ensimmäinen seksilelu?
13
4077
Vastaukset
- Anonyymi
Ime munaas
- Anonyymi
voi jospa ylettäisin
Ei paketissa lue. Kannattaa valita joko motoroitu dildo tai klitoriksen hierontalaite. Todennäköisesti omistat myöhemmin molemmat. Kivaa jatkoa sinulle! 🌹👀
- Anonyymi
Kyllä pedari tietää
- Anonyymi
eka kannattaa käydä ostamassa lähimmästä sex kaupasta samalla voi ostaa myös seuraavan suuremman niin ei tartte tuore-kurkkuihin siirtyä
Pattereilla toimiva on kiva.
Itse sanoin voittaneeni koulun arpajaisissa. Se oli jonkun vitsi.
Paketeissa ei lue lähettäjää sellaisessa muodossa että voisi päätellä sisällön.
Laita tietoa mihin päädyit.- Anonyymi
mä voin olla sun seksi lelu ig Lego ritari .sielä voidaan puhua
- Anonyymi
Minä voin olla sinun oma seksilelu.
- Anonyymi
mä voi todelakin mä voin imeä sun pilllua ig Lego ritari
- Anonyymi
No tänäpäivänä kun tilaat paketin saat sen kenties pakettiautomaattiin niin kukaan ei tiedä koko tilauksesta mitään.
Kyllä jo 16v osaa sen verran nettiä käyttää että fiksunaihmisenä sieltä kattoo miten tilaukset voi hoidella anonyymisti.
- Anonyymi
Parempi on kun tilaat vaan barbinuken ja leikit sillä.
- Anonyymi
Suosittelen imukuppi dildoa. Saa kiinni esim seinään, lattiaan ym. Mukaka leikkiä sillä.
N54 - Anonyymi
Satisfyer on ehdoton <3
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens2284049Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1433530EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2952832Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2662358Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta811986Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin341741Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.571709Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva431709Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b551432Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu711362